גיליון מספר 15 שנה IX - יום חמישי, 23 באפריל 2009

 

«-לגיליון קודם 2009 לגיליון הבא-»

צ'יף תמיד לשירותכם בנס ציונה, מאז 1986

     

זה הנישא על גבם של אחרים
אינו מעריך את המרחק ליעד

פתגם אפריקני

     
 

גרסת BOS העדכנית הינה BOSv 2.2.3
 

▪ לקוחות בהסכם שירות הזכאים לעדכון הקישו כאן לקבלת העדכון.
▪ לאלו שעדיין אינם לקוחות, לבקשת גרסת הדגמה הקישו כאן.
▪ למצגת BOS עדכנית: BOS2008.PPS
▪ מי שמעוניין להצטרף לקבוצת ה-Beta Testers יכול לקבל קישור להורדת גרסת BOS האחרונה, RC48. על פי התקדמות הפיתוח נראה כי גרסה סופית תצא בקרוב מאד. מידע נוסף על השינויים והשיפורים בגרסה זו ניתן לקרוא כאן. עדכונים נוספים מופיעים מדי שבוע בגיליונות המגזין.

     
 

שער ערך ה GB
23/04/2009
השוואת כדאיות רכישת
דיסק קשיח מסוג SATA
לפי מחיר לכל 1GB

160GB 1.14

200GB

1.28 ₪

250GB

0.80

320GB

0.75

500GB

0.51

750GB

0.56

1TB

0.49

1.5TB

0.44
מקרא
מחיר עלה
מחיר ירד
ללא שינוי
היקר מכולם X.XX
הזול מכולם X.XX


מחיר ה GB
הזול ביותר לתקופה.
















התחלות חדשות


"כל משבר הוא גם הזדמנות", אמרו. בסיפוק גדול אנו רואים בחודשים האחרונים מפוטרי היי-טק רבים שמנצלים את ה"הזדמנות" שניתנה להם כדי להגשים חלום או כדי "להראות למעסיקיהם הקודמים איך באמת היה צריך היה לעשות את זה". הם מתארגנים דווקא בתקופה זו בעסקים עצמאיים הנעים כל הדרך בין מתן שירותים דומים מאוד לאלו שנתנו בתור שכירים, לבין סטארט-אפים מעניינים בתחומים צרים למיניהם.
אבל, התחלה של עסק חדש יכולה להביא דאגות רבות, ואחת מהן היא תשתיות למערכות המידע והאיום המתמיד לאובדן מידע ממגוון סיבות.

לעיתים קרובות אנו רואים שמול ההוצאות הרבות בתשתיות וביישומים, מוזנחים האמצעים שנועדו לספק רשת ביטחון למידע. "מוזנחים" לא אומר שהם לא קיימים. לעיתים קרובות מותקנים פרוטוקולים מתוחכמים לגיבוי מקוון, כאשר המידע החיוני מגובה לדיסקון מאיכות ירודה ב-USB, רק מפני שכמות המידע בעסק המתחיל, יחסית קטנה. מאידך, אפשר גם למצוא סטארט-אפים שגייסו משאבים לרכוש שרתים מרשימים, אך מיקומם הפיזי אינו תוכנן לאור עקרונות למזעור סיכוני אובדן מידע. שלא לדבר על אותם שרתים המגובים על ידי פתרונות גיבוי "אקטיביים" (הדורשים התערבות אנוש).
במקרה הטוב, מותקנות תוכנות גיבוי קונבנציונאליות מבלי שאיש יפקח בצורה רוטינית על חיוניות הגיבויים ואפשרות השחזור מתוכם.
את אותם העסקים אנו פוגשים מאוחר יותר במעבדה לשחזור מידע. לצערנו ולצערם, הם בד"כ חסרי סעיף תקציבי לשירותי חירום כמו שחזור מידע, וברוב המקרים אינם יכולים להרשות לעצמם -לצערנו ולצערם- טיפול במקרים קשים של אובדן מידע. לפעמים, מכת גורל מסוג זה יכולה לדרדר קטלנית את העסק המתחיל.

כאשר בהרצאות בנושא התאוששות מאסון מוזכרת הצורך לשימור קבצים על פי דרישות החקיקה, מיד מקשר הקהל את הנושא עם Compliance, תקנות המחייבות חברות בחו"ל וספקיהן. אבל גם בארץ יש לנו קבצים רגישים, דוגמת מערכות הנהלת חשבונות, אותם חייבים אנו לשמור למשך שנים אחורה, לצרכי ביקורת.
פתרונות מסחריים של גיבוי מידע מחוץ לאתר בצורות שונות מכריחים אותנו להתמודד עם הצורך בהעלאה והורדת כמויות גדולות של מידע בעת הצורך, דבר האורך זמן רב מדי. כאשר אותם פתרונות ניתנים על ידי צד ג' בצורה מקוונת, נוספת לבעיה גם סוגיית הסיווג והאחריות לשלמות המידע.

באופן כללי, קיימת הסכמה כי הפתרונות הרצויים ביותר הם אלו היוצרים גיבוי כולל של המערכת בעת ההתקנה, ולאחר מכן מבצעים ברקע, ללא התערבות מפעיל, גיבויים אינקרמנטלים (תוספתיים?). במערכות המשכיות השירות מבית צ'יף ניתנת בנוסף גם אפשרות של גיבויים יזומים בכל עת.
מחיריהם של פתרונות גיבוי היום מתגמד בהשוואה לעלות של אירועים אמיתיים של אובדן מידע, אשר סטטיסטיקות מוכיחות את השפעתם הקטלנית על ההמשכיות ועל שרידות העסק.

כדי לסייע לעסקים אלו בתחילת דרכם, החלטנו בצ'יף להשקיע בהם ולגדול איתם בעתיד. אנו זורקים מעל במה זו כפפה לכל אותם הארגונים הקטנים, הפרטיים, שבתחילת דרכם ומציעים להם להתקין מערכת המשכיות שירות מסוג BOS עם שני יתרונות ייחודיים:
1. רישיון למשך שנה ראשונה או 25GB ראשונים ללא כל תשלום.
2. רישיון שימוש על פי השימוש בפועל, כלומר לא השתמשתם, לא שילמתם.
ובמידה וכן השתמשתם ביותר מ 25GB או הסתיימה השנה חינם. תוכלו לרכוש הסכם שירות ותמיכה במערכת BOS במחיר 4.33 ש"ח לחודש לכל GB המוגן במערכת.

המבצע מוגבל לפונים עד סוף חודש מאי 2009 או ל-50 עסקים החדשים הראשונים.

על מנת להזדהות כעסקים חדשים, שלחו אלינו את פרטיכם לקשר יחד עם תעודת רישום העסק -או מסמכי העברת הבעלות/הצטרפות לשותפות של עסק קיים- לפקס 08-9403295 או לדואל

     
 


www.freedigitalphotos.net











"גרסת המיין-פריים למאה ה-21"


VMware הכריזה השבוע על מערכת הפעלה חדשה לשרתים וירטואליים, ה-VSphere 4 - שנועדה לגבש שרתים מרובים, רשת מחשבים והתקני אחסון באתרים שונים לישות אחת, איתה ניתן יהיה לתמוך ביישומים מרובים. ההשקה צפויה לסוף הרבעון השני של השנה.
דובר החברה טוען כי מדובר במערכת הפעלה העננית הראשונה, שתאגד מאגרים גדולים של משאבי עיבוד, אחסון ותעבורה, כדי לעשותם זמינים לכל יישום עסקי. היות והמוצר יוכל להפעיל חומרה מבוזרת באתרים שונים, חברה תוכל למשל לבצע את מרבית העיבוד במערכות פנים ארגוניות, ורק במקרה של עומס יתר או כשל בחומרה המקומית, תשאב משאבים ממרכז מידע חיצוני באאוטסורסיג. עוד יתרון הוא שניתן יהיה לבנות ענן מקומי עם התשתיות המקומיות, ולקשר אותו בגישה לחלק מענן חיצוני, של מישהו אחר. היישום יוכל לנוע משרת לשרת בתוך מרכז המידע ומחוצה לו מבלי לאבד שקיפות מלאה.
ועוד, מערכת ההפעלה החדשה תוכל להתגמש למימדי ענק. שרת VMware יוכל להכיל את שווה הערך של פי חמש רשת האשראי של ויזה העולמית. או שווה הערך של פי שלוש צפיית העמודים של eBay בעולם, תחת מכונה וירטואלית אחת.
את כל כח המחשוב הזה  נוכל להקדיש ליישום אחד או ליישומים רבים, או לשנות את יעוד כוח המחשוב מעת לעת. נאמר כי זו גרסת המאה ה-21 של המיינפריים, מפני שמנקודת הראות של האפליקציות, קיים שרת אחד ענקי, שיכול להשתמש בכל כמות אחסון או רישות הנדרשת לו, אבל אם הוא לא משתמש בכל, הם פנויים לשימושים אחרים.
מערכת ההפעלה החדשה VSphere 4 אינה דורשת חומרה ספציפית. ניתן להתקין כל פלטפורמת חומרה ובה כל מערכת הפעלה, ולהשתמש בכל ספק שירותים שנרצה, להבדיל מאותן אפליקציות הענן שמספקים היום ספקים כמו גוגל.
המוצר מגיע עם יכולות fault tolerance מובנות ויכול להשתמש ביחידות חומרה מתקנים שונים על מנת להכפיל כל תהליך על גבי יחידות חומרה נפרדות. כך שבמקרה של תקלה באחת היחידות, התהליך ימשך ללא הפסקה.
היצרן מיעד את vSphere4 גם לעסקים קטנים ובינוניים, ומחשב שניתן להגיע לעד 50% בחיסכון במשאבי אחסון. הוא גם אומר לנו כי אם בנוסף נרכוש את ה-VMware Distributed Power Management, המשמש ב-VMotion, גם נגיע עד 20% חיסכון בחשמל ובקירור.

נשמח לסייע לכם בשילוב מוצרי VMware עם פתרונות שרידות המידע למיטוב כושר המשכיות השירות והתאוששות מאסון במערכות המידע שלכם.
 

     

 

קישורים לרשת



● קריסת דיסק כמטאפורה. מנכ"ל ADVFN משווה את המצב הכלכלי הנוכחי לכשל מערכתי בדיסק הקשיח שלו.

● התירוץ שכולנו חיכינו לו - תראו את הכתבה הזו לבוסים שלכם.

● טיפים של גיבוי לצלמי חתונות - www.weddingbeepro.com

● איחולי הבראה לפרופסור הוקינג, איש מדהים.

● לכבוד יום כדור הארץ, שלח לנו הדס קישור למסמך חובה למשרד הידידותי לסביבה
(סבלנות, PDF בנפח 5MB, לוקח לו את הזמן שלו בהורדה). הכי חשוב: קחו לכם את הזמן לעיין בו עד הסוף ולנצל את ההמלצות.
 

     
 










 

S.O.S.

הקובץ נעלם ?

לחץ בריבוע ?

לחץ בריבוע !












 

שמור על הדיסק, ילד


◙ המשפט הבא גורם להרגיש חוסר אונים לשומע אותו לראשונה:
"ידוע כי 100% של הדיסקים הקשיחים יכשלו. וגם ידוע שכאשר זה ייקרה, ב-100% מהמקרים יהיה בהם מידע."
והפתרון מהו? - להגן על המידע בכל דרך אפשרית, וגם לנסות ולהאריך את חיי הדיסק.

◙ העתקת וגם יצרת קבצים ועוד קבצים ועוד קבצים בדיסק הקשיח. אבל הם לא נכתבו אחד אחרי השני, בסדר המופתי של מחברת שורות של בית הספר. הדיסק הקשיח כותב קבצים בחלקים קטנים המפוזרים לרוחב שטח פני הפלאטות, על בסיס מקום פנוי. ככל שהדיסק מתמלא יותר, וככל שאנו שומרים ומוחקים יותר קבצים, המידע "נשבר" ליותר חתיכות (פרגמנטים). ככל שיהיו יותר שברי קבצים, יעשה הדיסק יותר עבודה באמצעות החלק (actuator) המפעיל את הזרוע הקורא-כותב שלו. רמת יעילות הדיסק יורדת מפני שגם לוקח לו יותר זמן להגיע לתוצאה של קריאת קובץ שלם. את זה אתם יכולים להרגיש כאשר תאלצו לחכות לפתיחת קובץ, במקום שהקובץ יפתח מיד ויחכה דווקא לכם... קימות תוכנות הנוטות לגרום במיוחד פרגמנטציה של המידע, כמו למשל תוכנות של מסדי נתונים, ותוכנת הדואל Outlook Express.
לאיחוד שברי הקבצים (הדה-פרגמנטציה) אפשר לעשות עם כלי פשוט הנמנה בין שירותי מערכת ההפעלה או עם יישומים מסחריים שונים.

ראו גם "מחלה כרונית"
אכזבה ניכרת מכלי הדה-פרגמנטציה של Vista (גם כאן וגם בעוד המון קישורים ברשת)

◙ בעיות חשמל לא נדירות בדיסקים הקשיחים, גם במודרניים שביניהם. בעיות אלו מקורן בתנודות ופרצים בהספקת החשמל, בפגיעות ברק, בבעיות כבלים פנימיות של המארז או חיצוניות עד המתג או ברשת, וגם בגורמים נוספים. פרץ חשמל ממקור כלשהו מסוגל לגרום נזק בהיקף משתנה, כולל שריפת החלקים האלקטרוניים בדיסק, גרימת קריסה של הראשים, ועוד.
לשם הגנת הדיסק מפגיעות חשמל רצוי להשתמש ב-UPS ופתרונות תשתית מתאימים. כן יעזור אם נכבה את המחשב או נשים אותו במודים חסכוניים בחשמל בכל פעם שהוא לא בשימוש.

◙ כיצד נאריך את חיי הדיסק:
- נשמור עליו מפני זעזועים, תנודות והלם, החל ממכות אקראיות, עבודה על רהיטים בלתי יציבים, וכלה בתוצאות של רעשי אדמה.
- כמו במחלות הילדות, גם למחלות הדיסקים יש "תקופת דגירה", תקופת זמן ובו הבעיות מחמירות עד הרגע שמתחילות לתת אותותיהן. חשוב לנטר את בריאות הדיסק באמצעות כלים מתאימים. אחד הכלים היא טכנולוגיית SMART המגיעה היום עם כל הדיסקים החדשים ומאפשרת לבדוק את בריאותו וביצועיו של כל דיסק, כמו גם לאבחן בעיות לפני ההתפרצות ואובדן המידע. כלים נוספים לדיסק הבודד הם ה- DiskView וה-Stellar SMART לדיסקים IDE ו-SATA סטנדרטיים. כלים כגון ActiveSMART בודקים נאמנה את הדיסקים מסוג SCSI וגם מערכי RAID שלמים.
השירות DISK ALIVE אשר במוצרי BOS מספק בכל עת מידע אמין על בריאותו של דיסק המטרה (אליו גובה המידע).
 

     
 


חידושים ושיפורים בגרסת BOS הבאה - פרק 8
שינויים כלליים
(לפרקים 1, 2, 3 ,4, 5, 6, 7)

  1. נעשו שינויים במראה ה Icons של כלל מערכת BOS מתוך מטרה להפוך את חיוויי הביצוע לברורים יותר, תהליך זה טרם הסתיים ומתוכננים שיפורים נוספים במראה הצלמית והתוכנה בכלל.
  2. בעת ההתקנה מותקן קישור נוסף להפעלת הגדרות המערכת - BosConfig מתוך ה- Quick Launch tray.
  3. בעת ההתקנה ישתנה שם הגדרת הגיבוי הקיימת Outlook Comprehensive ל- Outlook Purge כדי לפשט את הבנת מטרות התהליך המנקה הודעות ישנות מהגיבוי.
  4. לקובצי ההפעלה של התוכנה נוספו הגדרות Manifest המשפרות את התאימות למערכות הפעלה עתידיות.
  5. הוסרה לחלוטין התמיכה במערכות 98-95-NT בכדי לשפר את ביצועי התוכנה.
  6. הוסף כלי עזר MBILoger המאפשר מעקב אחר ספריות דואר שאינן מיובאות באופן אוטומטי כתוצאה מתקלת חיבור או הרשאות. הכלי כולל קובץ הגדרות - INI וקובץ הסבר קצר MBILogger.txt.

גרסת ה Beta העדכנית היא RC48)  ,2.2.4.8). שותפים העסקיים שעדיין לא קיבלו את גרסת ההתנסות יכולים לפנות אלינו.
 

     
 

 

קראו ספרים


"I worry that the level of interrupt, the sort of overwhelming rapidity of information - and especially of stressful information - is in fact affecting cognition. It is in fact affecting deeper thinking. I still believe that sitting down and reading a book is the best way to really learn something. And I worry that we're loosing that."

 Eric Schmidt, CEO,Google.
 

(לתשומת לב של גוגל: בעמוד ההנהלה בעברית יש באזור התמונות סגנים שהן נשים, וסגניות שהם גברים :-)

     
 








































































השורות של עמית

כשהאדמה רועדת... אין תקציב


עשרות רעידות אדמה קטנות פוקדות את צפון מדינת ישראל, בדיוק כמו עשרות רעידות האדמה שפקדו את אזור אברוזו באיטליה בטרם נחתה עליהם הרעידה הגדולה ששיטחה את העיר ל'אקילה. באברוזו כמו בישראל היו מבנים רבים שפשוט לא היו מיועדים לעמוד ברעידות אדמה והתוצאה מאות הרוגים, אלפי פצועים ועשרות אלפי חסרי בית שהמדינה תצטרך לשקם. לרשויות במדינת ישראל הובטחה הזרמת כספים לצורך שיקום המבנים וחיזוקם לפי התקן לרעידות אדמה. כמובן שהכסף הנ"ל לא הגיע ומשרד השיכון טוען "אין תקציב". שלטונות מדינת ישראל עובדים על בסיס "מה שלא קרה עדיין לא צריך לתקצב" בתקווה שרעידת האדמה הגדולה תיפול על הממשלה הבאה. וכך עובדות להן ההבטחות ממשלה לממשלה. כמובן שבשלב מסוים כשתגיע הרעידה הגדולה כולם יאשימו את כולם והציבור יסבול, ואף אחד לא ישלם בכיסאו, אף אחד לא יבצע חרקירי. אבל אז המדינה תאלץ לשלם פיצויים בסכומים מטורפים, אבל למי אכפת? קזינו ממשלת ישראל מהמר שזה לא יקרה בקדנציה הנוכחית, אז ימותו אנשים, אז מה? בשביל זה לחרוג מהתקציב? בשביל זה לקיים התחייבויות? נו באמת...
 

מחאה צרפתית


כבר כתבתי כאן פעם ואולי פעמיים שהצרפתים יודעים למחות, בעצם לפעמים נראה לי שזה כל מה שהם יודעים לעשות. אבל המחאה הצרפתית מגיעה לעתים קרובות לידי גיחוך. הרי בעצם אין להם על מה למחות. עם זאת, פעם בחודש הם משביתים את כל המשק ויוצאים לרחובות להפגין כנגד... המשבר הכלכלי העולמי.
האיגודים שמארגנים את ההשבתה יודעים מה הם עושים, הם יודעים שהאידיוטים ירדו לרחובות ולא חשוב מה יאכילו אותם, העיקר שיזכו לעוד יום חופש.
לפני כשבועיים החלו שני חברי פרלמנט צרפתיים מהמפלגה הסוציאליסטים בשביתת רעב במחאה על מפעל (פרטי) שנסגר. לא רק שלאף אחד לא אכפת שהשניים יגוועו ברעב, הרי שמפעל זה הוא רק אחד מיני רבים שקורסים בגלל המשבר ובגלל שממש לא כדאי להיות מעסיק בצרפת. לא רק שהצרפתים עצלנים ועבודה זה לא ממש הקטע שלהם, הם גם מקבלים תנאים מפליגים, קשה מאוד לפטר אותם (במערכות הממשלתיות אי אפשר בכלל לפטר אותם) וכמעט בלתי אפשרי לגרום להם לעבוד, כך שהדרך היחידה לגרד את הקרציות היא סגירה של מפעל...
אבל לשיא השיאים הגיעו הצרפתים השבוע שיצאו לרחובות להפגין כנגד... שינוי הממשק של הפייסבוק! איכשהו, מישהו, מתי שהוא צריך לומר להם בנימוס אבל בתקיפות שדעתם לא מעניינת אף אחד. ספק רב אם הם יקבלו את זה, צרפת היא הרי מרכז העולם.
 

על גב הציבור


משבר כלכלי פירושו בהכרח ירידה בהכנסות ממסים. אז מדינת ישראל כבר יודעת מה לעשות... למרות שביבי הבטיח הורדה בנטל המס. ומה עושים? שוקלים (במדינת ישראל כששוקלים לדפוק את הציבור, בסופו של דבר גם דופקים אותו) להעלות את המס על הבנזין. אבל מיסוי על תחבורה דופק את מעמד הביניים בעיקר, למה לא לדפוק את העניים גם כן? אז שוקלים לבטל את הפטור ממע"מ על פירות וירקות. במילא השכבות החלשות כבר לא אוכלות בשר, אז למה שיהיה להם את הלוקסוס לאכול ירקות ופירות? כמובן שיש עוד דרכים לזמבר את החלשים, כמו ביטול פטור ממס הכנסה על השכרת דירות מה שיעלה את שכר הדירה לאלו שאין להם כסף לקנות דירה. ולא שכחנו את ההטבות לחיילים משוחררים עניין שגם הוא עומד על הפרק. אכן ביבי יתקן את הכלכלה וישבור לכולם את הגב.
 

מאסרים


יעקוב העליון נשפט לשנת מאסר בפועל על מעשים מגונים ובעילת קטינה. אין ספק שמדובר בעונש קל. במקביל נשפטו לשנת מאסר מפעילי אתר הטורנט (The Pirate Bay) בשבדיה, החברה הללו לא אנסו אף אחד אבל הם עצבנו קשות את תעשיית המוזיקה והקולנוע, בקיצור באינטרסים פיננסיים. אז לא רק שקנסו אותם ב- 3.5 מיליון דולר, גם זורקים אותם לכלא. וזה ששבדיה מדינה סוציאליסטית לכאורה. כסף רבותי שווה יותר מתומתה של נערה, ילדה או אישה. ואם אתם חושבים שבישראל זה שונה, אז כדאי שתמתינו קצת.
 

אמריקה


במדינת נבאדה יש בעיות להכניס את חוק איסור העישון במקומות ציבוריים, שכן בתי העסק הקטנים עליהם חל האיסור (הוא כמובן לא חל על בתי קזינו גדולים), ניזוקים כלכלית. יש משהו די פתטי במדינה שרוצה לשמור על בריאות אזרחיה וקורעת את חשבון הבנק שלהם אם חס וחלילה קורה משהו (לא חייב להיות סרטן). אבל זה עוד יותר פתטי כאשר עישון במקומות ציבוריים אסור, אך כל אידיוט יכול לרכוש נשק כבר בגיל 15 ולצאת לצייד. לא פלא שלנער בגיל 16 להרוג בעלי חיים כבר "לא עושה לו את זה" והוא עובר לבני אדם. יתכן שהחלום האמריקאי הוא למות מכדור רובה ולא מסרטן, מה שמסביר מדוע חיילים אמריקאים מסתובבים בכל מיני מקומות שכוחי אל כמו אפגניסטן.
 

להורדה


עו"ד גלעד נרקיס הוציא ספר חדש אותו הוא מחלק חינם בגרסה הדיגיטאלית שלו (PDF) הספר עוסק בניהול חשבון בנק בתקופת משבר. מומלץ מאוד, שכן עו"ד נרקיס מתמחה בהתמודדות מול הבנקים. אין עורכי דין רבים בישראל שעושים קריירה בכיסוח בנקים. הספר זמין להורדה בכתובת הבאה: http://www.amitm.com/bookbank.pdf


◄ חלף לו יום השואה 2009, ובמדינת ישראל, המדינה היהודית, עדיין יש ניצולי שואה שחיים בעוני, קור ולפעמים סובלים חרפת רעב. זו תופעה ישראלית מזעזעת. הם לא יהיו עמנו עוד הרבה זמן ולפעמים נדמה שזה בדיוק מה שקברניטי המדינה לדורותיהם מחכים, להיפטר מהם כדי שלא יעיקו על התקציב, למרות שלרובם מגיע, ואחרי ששדדו אותם מכל כיוון, הונו אותם (בנק לאומי). המדינה עדיין מחכה שהם יתפגרו ועושה הכל כדי שזה יהיה יותר קל. הציבור הישראלי יכול רק לצעוק אבל זה לא יעזור, את מחוקקנו מעניין איך להכניס למדינה עוד שקל מחוק מטומטם שמטרטר את הציבור אבל להוציא כסף? על חלשים? חס וחלילה. הלינק הבא הוא לסרט לא נעים, אבל צריך לראות אותו. אני יודע שאין לנו מה לעשות אבל אסור שנשכח אותם. http://www.hhcoalition.com/index_video.html

◄ האוסף השני שלי -וכנראה שעוד יהיה שלישי- של גרפיטי ממרסיי מוכן לצפייה בהקשה על קישור זה.

◄אני מודה אני לא חסיד של תוכניות טלוויזיה לגילוי כישרונות ובעצם מעולם לא ראיתי ולו פרק אחד בשום מקום שהוא, אבל הפעם, כאשר 50 מיליון גולשים כבר ראו את סוזן בויל שרה, אני נכנע וממליץ - כדי להבין שחזות חיצונית איננה אומרת דבר על אופיו של או על יכולותיו של אדם. בת 47 (לא נעים לומר- מכוערת) ניצבת מול קהל, מיליוני צופים ושלושה שופטים בני זונות, באומץ לב בביטחון עצמי ושרה כמו מלאך:
http://www.youtube.com/watch?v=8OcQ9A-5noM

סרטים רבותי http://video.videowebgate.com/index.php?pt=feature

תגובה לשורות של עמית

     
 









פאריס, או פאריס
 

 תלונה: "ראש העיר הטריד אותי"


את הכותרת לא העתקנו מפתח תקווה או מכל קרת בו נחשד ראש העיר בהטרדה, מינית או אחרת. זה באמת קרה לנו. ראש העיר שלנו הקליט את עצמו מדקלם מסר לקראת החג ושיגר אותו ל-כ-ל אחד מקווי הטלפון במרכזייה שלנו.
היות והיה זה יום ערב החג וכבר רובנו פנינו איש איש לביעור חמצו, נשאר לתורן במעבדה להשיב לכל ה"שיחות" של מר ראש העיר. ובדומה למקרים של הטרדה תוך ניצול מרות, נבצר ממנו להגיב. אז הוא ביקש להגיב כאן, וגם לבקש מכל מי שיש לו מסר "יענו אישי" מסוג זה, לשגר אותו בטלפתיה ולא בטלפוניה.

ג.ל
 

הוד קדושתו


במהלך אחת משיחות הערב השגרתיות עם חו"ל, החל צחוק רועם להתגלגל מתחת לשפם. ואחרי זה, מלמולי התחייבות רציניים, מרגיעים. מסתבר כי רשת כפולה, עסקית-חברתית והרבה פחות סבוכה ממה שהיה אפשר לצפות מאיתנו (אנשי IT כמונו -וכמוך- יהודים מעיר קטנה בשפלה), קושרת את עבדיכם הנאמנים לפיגורה משמעותית בפמליית האפיפיור. אותה פמליה שתלווה אותו לארץ בחודש הקרוב.
בזכות אותם קשרים התבקשנו מפורשות לשמש "גיבוי לעת הצורך". נכון, גיבוי זה הבייבי שלנו. אבל ראבק, זה קצת יותר רציני מהדודה מניו יורק ששולחת את הבן שלה ל"תגלית"...
אז יאללה, לפנות את היומן בשבוע הביקור, על כל צרה שלא תבוא. ולהכין חליפות, גם אם מדובר בחבורת גברים עם כיפות ארגמניות גדולות שלא מתביישים ללבוש שמלות.
אבל רגע... זה נופל בשבוע של ל"ג בעומר! ובגלל הכוננות הזו, מה יהיה ממסורת המדורה בחצר?
קצת קשה לדמיין את בנדיקטוס השישה-עשר פושט את גלימתו המהודרת, כמו אודרי הפבורן (בתפקיד הנסיכה המשועממת ב-"Roman holiday"), ובורח בג'ינסים מאנשי האבטחה חמורי הסבר, כדי לאכול תפוחי אדמה מפויחים ולהתאהב (בהיעדר עיתונאי אמריקני בדמותו של גרגורי פק) בחן הכובש של כתב/ת מגזין צ'יף...
תקשיבו, אם אתם מתקשרים לבקש תמיכה ל-BOS באמצע ל"ג בעומר ובמקרה שומעים לחשים וטריקה, הירגעו. נחזור אליכם בהמשך, אתכם הסליחה.
אגב, הרכילות העסיסית נשמרת ללקוחות בהסכם שירות מיוחד בלבד. Pax vobiscum.

פ.ג.

     
 

 

   
 

הצהרת אחריות
למרות שכל המידע במגזין זה מובא תוך רצון טוב, אין חברת צ'יף אחראית על שגיאות בגין אי הבנה או הַשְׁמָטָה,
או בגין השימוש העסקי או האישי שיעשה בו. חברת צ'יף אינה אחראית לדבריהם של כותבים-אורחים במגזין

 
 

נשמח לקבל הערות והארות, המלצות ובקשות או קישורים לאתרים מעניינים לדואל: magazine@chief.co.il

 
 

http://www.bos.co.il

 

P ידיעון זה נדחס אלקטרונית למען חסכון באחסון ותעבורת מידע מתוך שימת לב לאיכות הסביבה וחסכון באנרגיה.

 

כל הזכויות שמורות © צ'יף יישומים ישראל בע"מ 1986-2009