גיליון מספר 45 שנה XI יום חמישי, 15 בדצבמבר 2011

 
 

► לגיליון קודם 2011 לגיליון הבא ◄

צ'יף תמיד לשירותכם בנס ציונה, מאז 1986

 
       

יום אחד ישב דיוגנס לאכול צלחת עדשים צנועה.
הגיע אז אריסטיפוס (פילוסוף אחר, שחי חיי מותרות הודות לחנופתו המתמדת למלך אלכסנדר מוקדון) ואמר לו:
לו היית כנוע למלך, לא היית צריך להסתפק בעדשים הדלים

השיב לו דיוגנס:
לו היית מסתפק בעדשים, לא היית צריך להשפיל את עצמך בחנופה למלך

 
       
   

גרסת BOS העדכנית הנה BOS v2.3
 
▪ לקוחות בהסכם שירות הזכאים לעדכון הקישו כאן לקבלת העדכון.
▪ לאלו שעדיין אינם לקוחות, לבקשת גרסת הדגמה הקישו כאן.
▪ למצגת BOS עדכנית: BOS 2009H.pps
גרסת Beta עדכנית 2.3.1.2 לקבלת גרסת Beta

 
       
 

שער ערך ה GB
14/12/2011
השוואת כדאיות רכישת
דיסק קשיח מסוג SATA
לפי מחיר לכל 1GB

0.84

500GB

0.48 ₪

1TB

0.32 ₪

2TB

0.39 ₪

3TB
מקרא

מחיר עלה

מחיר ירד

ללא שינוי

X.XX

היקר מכולם

X.XX

הזול מכולם

מחיר ה- GB

הזול ביותר לתקופה














מי הזיז את הקובץ שלי?


מי לא היה רוצה לפעמים להחזיר את הזמן אחורה? לתקן טעות גורלית? לבטל דברים שנאמרו או לעשות מעשה שלא נעשה בעיתו? ההרגשה נפוצה בעבודה מול מחשב. לו היה אפשר להחזיר קבצים שנמחקו (דווקא אפשר) בקלות שאפשר לחזור אחורה בעריכת מסמכי וורד, כולם היו מאושרים יותר.
אם בהיסח הדעת  או חוסר זהירות, אפשר שמשתמש מחק קובץ חיוני. בתחום הצלת הנתונים, רוב הזמן אפשר לבטל את מחיקתם של כל סוגי הקבצים. גורם מכריע הוא אם קבצים חדשים נכתבו או לא בדיסק על גבי הקובץ שאנו מחפשים לשחזר. ברוב המקרים אנשים מבקשים לשם השחזור עזרה ממומחה או משתמשים באחד מסוגי התוכנה הרבים המוצעים להורדה/לרכישה ברשת.

במקרים רבים לא נדרש כלל אמצעי שחזור. לפעמים, מרוב לחץ, גם אנשים מנוסים ברזי השימוש במחשב, שוכחים להסתכל בסל המחזור! אם כך, מספיק לבחור באפשרות ה-Restore מתוך סל המחזור כדי שהקובץ יחזור למיקומו האחרון.
במקרים אחרים, הקובץ לא נמחק אלא הוזז למיקום אחר ואינו נראה לעין, כך שבאמצעות כלי ה-Search מתפריט האתחול בווינדווס (הפותח דפדפן למערכת) אפשר לנסות ולאתר את הקובץ המסתתר.

חיפשתם, חיפשתם... ולא מצאתם?
תתחילו לחשוב: מתי לאחרונה ראיתם את המסמך האבוד, עד כמה הדיסק שלכם מלא, ואיזה נפח מידע העליתם לדיסק מאז אובדן הקובץ? מתי לאחרונה "נתתם לדיסק שלכם את וויטמין" ה-דה פרגמנטציה? כל אלה גורמים שישפיעו על סיכויי השחזור ועל איכות החומר המשוחזר.
קבצים שחלקיהם נכתבו במקומות שונים בדיסק (תופעה הנקראת פרגמנטציה ואיננה בשליטת המשתמש) לפני או אחרי שנמחקו, יורדים סיכוייהם לחזור שלמים ותקינים.
כמעט כל מערכות ההפעלה המודרניות די טובות באיחוי קבצים ובשמירת הקשר בין החלקים השונים של קובץ שהתחלק לפרגמנטים. אם השתמשתם במערכת קבצים מסוג FAT, איסוף השברים יהיה קשה יותר, אם בכלל אפשרי ללא התערבות ידנית.
כאשר פסו כל האפשרויות הפשוטות ומחליטים לפנות אל ה"תותחים הכבדים", לכל אחד יש חבר, עמית או קרוב משפחה שיתנדב או ינודב להוציא אותנו מן הבוץ. הנ"ל מחזיק ברשותו או יוריד מהרשת "תוכנת פלא" כלשהי לשחזור קבצים.
שימו לב: בראיה זהירה - ופסימית - דין התקנת תוכנה (לשחזור קבצים, או לעשיית פלאים) על גבי המצע ממנו אבד המידע, כדין כתיבת על ודריסת הקובץ!

רוב תוכנות ה-Undelete המוצעות ברשת הן בעצם קומץ כלים שממילא זמינים עבורכם במחשב באמצעות מערכת ההפעלה. על פי רוב יצרניהם הוסיפו להם ממשק ממוקד שחזור ועשו מהן מוצר תוכנה. אבל השימוש הבלתי מיומן בהן מסוגל להזיק בדיוק באותה מידה כמו מניפולציה לא מושכלת במערך הקבצים.
ביחידת המחשוב של צה"ל (ממר"מ) השתמשו פעם בסיסמה 'סוף מעשה במחשבה תחילה'. זו מחשבה שחייבת ללוות אותנו בכל מעשינו, ובעיקר בהגנה על הקבצים ומצעים המכילים אותם.
זה נכון שבצ'יף משרתים בעיקר את הפלח הארגוני, אך גם לקוחות פרטיים מגיעים לא אחת עם בעיות שבעצם גרמו לעצמם, ללא כל מעורבות גורם אחר, כמו פגם במדיה, באבטחת המידע (וירוסים ופורצים) או איתני הטבע. שחזור מידע בלתי מקצועי הוא נזק ה מתווסף לנזק של מחיקת קבצים, מחמיר את הפרוגנוזה ומייקר את הפתרון.

יעוץ במניעת אובדן מידע לחברות וארגונים                               שירותי הצלת נתונים

 
       
 

 

תוכנה בחינם


GEEXBOX
בעצם, לא מדובר בתוכנה, אלא במערכת הפעלה חינמית, בקוד פתוח, למחשבים שולחניים. אפשר לאתחל את GeeXboX מתקליטור, דיסק און קי, כרטיס פלאש או הדיסק הקשיח של המחשב. מטרתה העיקרית היא לקלוט את כל האפליקציות למולטימדיה ולהפוך את המחשב ל-HTPC, מרכז מולטימדיה ביתי על מחשב אישי.


ANTIVIRUS ל-ANDROID
תודו, כמה פעמים בשבוע אתם מתקשרים מהקווי או מבקשים ממישהו להתקשר לנייד שלכם כדי לאתר אותו?
את האנטי וירוס לאנדרואיד של AVG אפשר לנצל יפה למטרת איתור המכשיר עם גרסת מערכת ההפעלה 1.6 והילך. ה-Phone Locator מאפשר איתור מהיר באמצעות Google Maps על ידי כך שהסמארט-פון שולח אות המסמן את מיקומו באמצעות GPS. משלוח האות ניתן להפעלה מרחוק באמצעות האתר www.avgmobilation.com.
כמו כן, ניתן  על פי צורך להפעיל פונקציה בשם Shout, המגבירה עד למקסימום את עוצמת הרינגטון  - למקרה שהטלפון נשאר רחוק או קבור מתחת לחפצים רבים. אותה פונקציה גם מאפשרת פליטת צליל חזק מאוד גם כאשר הטלפון נשאר על מצב שקט.
יתרון מועיל נוסף היא האפשרות לנעילה. ה-Phone Locker חוסם גישה של זרים למידע האישי על ידי כך שנוכל לנעול אותו מרחוק באמצעות SMS, או מתוך האתר avgmobilation. כדי להשלים את המהלך, ניתן לצור מסך נעילה אישי עם הפרטים לקשר כדי להקל על החזר הטלפון הנייד לבעליו החוקיים.

בנוסף לכל אלה, המחיקה מרחוק הוא המאפיין המושך ביותר מבחינתנו. יכולת ה- Remote Wipe מעלימה את המידע האגור במכשיר במקרה והוא אבד או נגנב. באמצעותה ניתן למחוק כל אנשי הקשר, תמונות ולוח הפגישות, כמו גם מסרי טקסט, היסטוריית הדפדפן וכרטיס זיכרון.
 

 
       
 

כתבתם לנו


● בקשר לנכתב בשבוע שעבר על דיסקים קשיחים חיצוניים -“....מנהג זה מבטל את יתרונות הגיבוי כגיבוי - המידע על הדיסק החיצוני הופך להיות מידע המקור, וגיבוי... פשוט אין”, כתב הקורא ח.:
"לפני כמה שבועות צלצלה אלי מכרה וסיפרה בהתרגשות שבנה הפיל את הדיסק החיצוני והוא לא פועל יותר. שאלתי אותה אם יש לה גיבוי. “בוודאי” היא אמרה, זה היה הגיבוי. אז אין לך בעיה, ניחמתי אותה. “אתה לא מבין, כל התמונות המשפחתיות מאז החל עידן הצילום הדיגיטלי היו בדיסק הזה ועכשיו אני בלי היסטוריה”. לא נורא, השתמשי במקור. “אה, אין לי מקור היה לי רק גיבוי”.

● והקורא ירון בנוגע לכתבה: ללא נייר א-לה-ישראל:
(סיפור אמיתי) אחי שהיה עובד HP עבד על הכנת הצעת מחיר לפרויקט מחשוב בתי המשפט בישראל. כאשר הציעו שם לפרויקט - הצעתו הייתה: כמו שיש "אי-מייל" ו "אי-קומרס", צריך לקרוא לפרויקט "אי-צדק"!
ההצעה לא התקבלה...
 

 
       
 

פתרונות שחזור להשכרה


רעיון שמתבשל כבר הרבה זמן בצ'יף ומומש תחילה לפני שנתיים כניסוי אצל לקוחות נבחרים קיבל לאחרונה תנופה. על פי רעיון זה מוצרי BOS ניתנים ללקוח בשכירות חודשית על פי נפח הניצול של כל ארגון או לקוח.
השיטה מצמצמת את ההשקעה ההתחלתית ברכישת תוכנה ומקנה גמישות מרבית בשימוש על פי צורך. לקוחות מרוצים כבר מתחילים להזמין הארכת הסכם שכירות כבר בפעם השלישית.
 

למידע ושאלות, אנא פנו אלינו בדואל או בטלפון 08-9400070
 

 
       
 

להיות נחמד


מי לא מחפש בן זוג נחמד, או ידיד נחמד, וכמובן עובד או מעביד נעים הליכות? אבל הנחמדות לא משתלמת. להיות הבן אדם הנחמד ביותר במשרד יכול לעלות ביוקר בסוף החודש. על פי מחקר שפורסם ב-Journal of Personality and Social Psychology, אנשים שנחמדים בסביבת העבודה שלהם, מרוויחים פחות מאלו שלא נחמדים.

על פי המחקר, לעובדים החוצים בבוקר את דלת הכניסה למשרד עם חיוך, שאומרים שלום בסוף יום העבודה, מביאים ממתקים בימי ההולדת או מברכים את חבריהם במועדים מיוחדים, יש פחות סיכויים לקבל משכורת טובה יותר.
הסיבה, ככל הנראה, היא שלאנשים יותר תוקפנים, עם גישה תקיפה יותר, יש דיבור יותר אסרטיבי ויעיל בשעת הדיון על תנאי העבודה או על קידום פנים ארגוני.
עבודת המחקר, שניתחה את מצבם של 10,000 עובדים, מוכיחה שגברים שנחשבים נחמדים מקבלים עד 18% פחות כסף מעמיתיהם הפחות נחמדים.

בנוסף, יש הבדל מגדרי: משכורות הגברים שלא נחמדים במקום העבודה, יכולה להגיע לכמעט פי שלוש ממשכורות הנשים הלא נחמדות. ההבדל במשכורת בין עובדות סימפאטיות ובלתי נעימות הגיע בממוצע רק ל- 5%.
הבנתם את זה?
אז תעופו לי מן העיניים!
 

 
       
 

 
       
 

ילדים ברשת


מחקר שפורסם לאחרונה מלמד כי תלמידים בני 14 מבלים באופן טיפוסי בין 4 ל-5 שעות ברשת, יותר מ-85% משתמשים בפייסבוק, ויש להם בממוצע יותר מ-200 חברים. בין 70%-80% מן המשתתפים בסקר סיפרו כי לפחות 5 אנשים זרים יצרו עמם קשר ברשת או דרך טלפונים ניידים.
טרנד מייקרו החלה למכור תוכנה במחיר של כ-50 דולר לשנה, לניטור פעילות הילדים ברשת. במסך התוכנה ניתן לראות אילו סרטונים הילדים רואים, מה הם מעלים לרשתות החברתיות (Facebook, Twitter, MySpace, YouTube ו- Flickr), אילו מילות חיפוש הזינו ובאילו אתרים ביקרו.
את ה-Online Guardian for Families מתקינים על פי סי עם ווינדווס וגם מאפשר להורים להגביל את הזמן שילדיהם מבלים אונליין. התוכנה תאפשר הגדרות בעבור עד 5 ילדים (סליחה, משפחות מרובות).
יש לציין כי ניטור הפעילות ברשתות החברתיות אפשרית ללא תלות בהגדרות הפרטיות שהילדים בחרו.
 

 
       
 

דאגת המנמ"רים


עוד סקר. הפעם, סקר גלובאלי בין מנמ"רים שהוזמן על ידי Compuware ובוצע על ידי Vanson Bourne. הוא נועד לבדוק את השפעת המודלים והמגמות הטכנולוגיות החדשות שמובלות על ידי דרישות הסקטור העסקי והצרכני. הסקר חושף נקודות עיוורות חדשות בביצועי ניהול ה-IT בתחומי האפליקציות והשירותים שמסופקים באמצעות מודלים - כגון מחשוב ענני ו-SaaS, וגם על ידי מגמות בסגנון של צרכניזציית (Consumerization) ה-IT, המדיה החברתית והמוביליות.
בסך הכול רואיינו 100 מנהלים בכל ארץ בארה"ב, בריטניה, צרפת וגרמניה ו-30 בכל ארץ באיטליה, אוסטרליה, יפן ובנלוקס (גוש הולנד-בלגיה-לוקסמבורג).
רבים מן המנמ"רים מודאגים שהמשך הצרכניזציה תוביל לסיכונים עסקיים מוגברים, וכי המגמה כבר היום יוצרת ציפיות בלתי ריאליסטיות סביב תפקיד מחלקות ה-IT בחברות.
כ-77% מן המנהלים באוסטרליה דיווחו על הגברת הסיכונים העסקיים הודות להמשך הצרכניזציה, והם מנבאים הרחבת השסע הישן בין עסקים ואנשי מערכות מידע.
ברור כי העובדים רוצים להשתמש באותן טכנולוגיות בסביבת העסקים כמו אלו בהן הם משתמשים בחיים הפרטיים. הדבר יוצר אתגרים נוספים עבור האחראים לשמור על הטכנולוגיות בפעולה וללא תקלות.
כולם מסכימים שארגונים צריכים להיות דינאמיים ולהתקדם עם הזמן, לשם כך עליהם להבין את חוויית המשתמש של טכנולוגיות ושירותים חדשים. אבל גם עליהם להרחיב את ניהול הנהלים התקינים "מעבר לפיירוול".
87% מן המנמ"רים בסקר אומרים שהבנה עמוקה יותר של חוויית המשתמש הסופי עוזרת לשפר את בשלות ה-IT
67%
אומרים כי חוסר שקיפות בביצועים של ספקי ענן ו-SaaS מפריעים כרגע ואף מחזירים אחורה את בשלות ה-IT.
87% מאמינים שצרכניזציית ה-IT תוגבל על ידי הבשלת יכולות ניהול ביצועי האפליקציות.
67% מן המנמ"רים אומרים שכמעט בלתי אפשרי לתמוך במוביליות של העובדים, בשל השענות על רשתות חיצוניות, מה שעושה הרבה יותר קשה לבקר את הביצועים וחוויית משתמש הקצה.
ב-77% מן הארגונים הצרכניזציה יוצרת כבר היום ציפיות בלתי ריאליות סביב תפקיד ה-IT.
60%
מהמנמ"רים מאמינים כי פרויקטים של ניידות ארגונית מתחילים להתקיים ללא מעורבות מלאה של מחלקות ה- IT.
77%
ממחלקות ה-IT מנועים היום מלתמוך ב-SaaS ובאפליקציות של מדיה חברתית מפני שהם לא מסוגלים לספק לעסק הסכמי שירות הניתנים למדידה (SLA - Service Level Agreements)
 

 
       
 

קישורים

● להורדה חינמית - ספרו של משה סיפר על טכניקות מחשוב התפתחותיות בתחום המשחקים (באנגלית)

● תשעה מקומות עליה לרגל לגיק - במגזין וויירד

● ציפוי לגו להגנה על האייפון

● שווקי הרשת והניידים בהודו - על פי המספרים היבשים.
 

 
       
 

מהי התוכנית לנוער
של ליונס הבינלאומי?

 
       
 

 על יתרונות גומז פיר















השורות של עמית

סמי בלי סוסו


עקב כמות השאלות בנושא "סמי" שלי (טלפון המחמד שלי) אני צריך להבהיר: ראשית, מאוחר יותר השנה יצאה סמסונג עם סדרת הגלקסי שלה, גם בסדרה זו יש "פלייר" אבל זה לא אותו אחד. סדרת הגלקסי של סמסונג כולה מבוססת אנדרואיד. מכשירים טובים אם כי קצת יקרים. את הפלייר 5 שלי לא מצאתי אצל הספקים הישראלים, לא כל כך מפתיע כי מגוון הטלפונים המוצע בישראל הוא קטנטן.
איך קונים טלפון טוב בזול? לא קונים בארץ! כעקרון, בישראל נוצר מצב מוזר שמחיר הטלפונים בחברות יקר בהרבה מאשר בחנויות (שאינן רבות, עקב הקשיים שמוערמים עליהן) מה גם שלמרות מה שהוא חושב על עצמו, הישראלי די פראייר. באירופה המכשירים בחברות הסלולר זולים מאשר בחנויות. וגם כאן יש דרגות: מכשיר בלי התחייבות בכלל עולה כמעט מחיר מלא, כמו מכשיר עם התחייבות לשנה, שנתיים וכמות שיחות. למעשה, אם אתם מתחייבים לבזבז 50 אירו בחודש על שיחות תוכלו לקבל במחיר מגוחך (10 יורו) את התותח האחרון. אבל גם אם תרכשו מכשיר בלי התחייבות כלל, דהיינו ניתן לטעינה, הרי שהמכשיר יעלה לכם חצי ממחירו בישראל. כל מכשיר!
נכון הוא חסום פרט לחברת הסלולר שמכרה אותו, אבל... ברחובות אירופה תוכלו למצוא עשרות חנויות שמפצחות את המכשירים (15 אירו ויש לכם מכשיר Sim Free) וזה חוקי לחלוטין. אז בפעם הבאה שאתם באירופה, גשו לחברת סלולארי (בין אם היא ספק ראשי או ספק וירטואלי) תרכשו מכשיר, חפשו חנות ותפרצו אותו (האמת היא שבישראל יכולים לפרוץ לכם אותו גם כן וגם להתקין עליו עברית). קניתם מכשיר ב-50% ועוד קיבלתם מספר טלפון.
בזמנו כשחיפשתי לבת שלי מכשיר בדקתי את מחיר הסמסונג גלאקסי ACE, דגם יקר למדי בישראל. מצאתי אותו במחיר של 3,600 שקל בהתחייבות מקסימאלית, ממש חתונה קתולית. בצרפת הוא עלה 300 אירו (כ-1,500 ש"ח) בלי התחייבות בכלל, דהיינו מחירו האמתי.
האמת היא שלפעמים אני חושב שזה יכול להיות עסק לא רע לקנות ולמכור טלפונים.
 

פוליטיקה של חרדות


ישראל היא מדינה בה חיים יהודים, עדיין רדופים, עדיין חדורי פרנויה למרות כל השנים והמלחמות ולמרות...ש"עברנו את פרעה”. אבל מסתבר שפוליטיקה מבוססת חרדות היא דבר מקובל. כמו שביבי רוכב על גל חרדות הציבור ונבחר פעם אחר פעם רק בזכות חרדת הישראלי ש"שנית מצדה לא תיפול" ופחד שיקום עוד היטלר, כך גם באירופה. אלא שביבשת האירופית הפוליטיקה של החרדות משמיעה קולות מוזרים יותר.
אירופה במשבר כלכלי, כדי לייצב את גוש האירו חייבות שתי הכלכלות הגדולות באירופה -גרמניה וצרפת- לקחת את העניינים בידיים. שתי מדינות עם עבר בעייתי ורווי שנאה (שתי מלחמות עולם לא מספיק?). הגרמנים נותנים כמובן את הטון, הכלכלה היציבה היחידה באירופה והכלכלה החזקה בעולם, דורשת איזון תקציבי. הצרפתים ממש לא אוהבים שאומרים להם מה לעשות, בטח שלא הגרמנים. וכאן קורה דבר מעניין: הימין הקיצוני, החזית הלאומית בראשות מרין לה פן (בחורה סופר-אינטליגנטית והרבה יותר משכנעת מאביה שתהווה גורם משמעותי בבחירות לנשיאות) ורבית מחברי המפלגה הסוציאליסטית ומפלגות השמאל הקיצוני מדברים באותו קול. כלומר, נגד היורו. אבל יותר מכך, זו גרמנופוביה שעולה מקולם: “גרמניה משתלטת על אירופה באמצעים פיננסיים, אחרי שנכשלה צבאית". לפעמים לשמוע את קולו של מועמד השמאל ז'אן לוק מלנשו ואת מרין לה פן זה כמו לשמוע את אותו תקליט בדיוק. זה לא שיש לצרפתים ברירה, וסרקוזי יודע את זה. למרות מדיניותו הקפיטליסטית אין ספק שהוא מקריב את הקריירה שלו על מזבח היורו. הצרפתים, מה לעשות, סובלים מרפלקס התנגדות מותנה: הם קודם אומרים לא, ואחר כך חושבים.
 

חג מולד בעתות משבר כלכלי


חג המולד מתקרב, החנויות מלאות אנשים, כמו בכל שנה. אבל להבדיל מכל השנים האחרונות יש תחושה שונה, והחנויות שמבינות את התהליכים מרוויחות והאחרות מפסידות. ראשית סכום ההוצאה הממוצעת לאדם ירד מ-300 אירו ל-150 יורו. כתוצאה מכך פתאום צצים מבצעי מכירות בעיצומה של עונה בוערת, מבצעים בדרך כלל מתחילים אחרי שהמהומה דועכת.
בעבר היו מעיפות חנויות רבות מהמדפים מוצרים זולים ומשאירות רק את היקרים והיוקרתיים. בימים אלו תוכלו למצוא מציאות גם ממש לפני חג המולד. חנויות שפועלות בשיטה הישנה (כמו וירג'ין) מגלות שתנועת הקונים יורדת משמעותית. בכלל יש המון אנשים ברחובות בין החנויות אבל הרבה פחות מבעבר בחנויות עצמן.
בין המרוויחים הגדולים הם אתרי האינטרנט כמו: pixmania שיש להם רשת חנויות אבל הן מוכרות הרבה יותר על האינטרנט ו-cdiscount שמוכר על הרשת במחירים יוצאים מהכלל.
דוגמה להבדלים: מצלמה מסוג ניקון P500 שאני חומד זה זמן רב...
מחיר המחירון שלה מוגדר כ- 349 אירו / מחירה בוירג'ין – 339 יורו
בפנאק (רשת חנויות גדולה במיוחד בצרפת שנכנסה לאיטליה וגם לספרד) – 329 יורו
דרטי – רשת מוצרי האלקטרוניקה הגדולה ביותר בצרפת – 312 יורו
ועל האינטרנט ?
פיקסמניה – 285 יורו
Cdiscount – המחיר משתנה בין 289 ל-312

קשה גם להאשים את מזג האוויר בדלילות הקונים, בטח לא כאן במרסיי, שהרי אמצע דצמבר והשמש זורחת והטמפרטורות לא ירדו מתחת ל-14 מעלות. אבל מזג האוויר מעולם לא היווה בעיה בקדחת הקניות של לפני החגים.
אגב מזג האוויר, עם החגים מגיעה החופשה הגדולה של החורף וכולם נוסעים לגלוש במורדות האלפים. רק השבוע החל, לקול אנחת רווחה כללית, לרדת שלג נורמאלי. וכשאין שלג זה חדשות, וכשהוא מתחיל לרדת זה חדשות, וכשהוא יורד יותר מדי ומשבש את החיים זה חדשות על אחת כמה וכמה. כך שמהיום ועד לפחות סוף פברואר שלג הוא אייטם חדשותי מעצבן ומשעמם.
 

תגובה לשורות של עמית

 
       
 

הומור - HUMOR


למי יותר חברים בפייסבוק?

גניבת זהות אז והיום

במקרה של פסק דין "אשם"
 

     
 

הצהרת אחריות
למרות שכל המידע במגזין זה מובא תוך רצון טוב, אין חברת צ'יף אחראית על שגיאות בגין אי הבנה או הַשְׁמָטָה,
או בגין השימוש העסקי או האישי שיעשה בו. חברת צ'יף אינה אחראית לדבריהם של כותבים-אורחים במגזין

 
 

נשמח לקבל הערות והארות,  המלצות ובקשות או קישורים לאתרים מעניינים לדואל:magazine@chief.co.il

 
 
   
 

http://www.bos.co.il

 
 

מגזין זה נדחס אלקטרונית למען חסכון באחסון ותעבורת מידע מתוך שימת לב לאיכות הסביבה וחסכון באנרגיה.

 
 

כל הזכויות שמורות © צ'יף יישומים ישראל בע"מ 1986-2011