גיליון מספר 7 שנה XI יום חמישי, 17 בפברואר 2011

 
 

► לגיליון קודם 2011 לגיליון הבא ◄

צ'יף תמיד לשירותכם בנס ציונה, מאז 1986

 
       

הדברים הגדולים באמת - מחשבות נעלות, תגליות, המצאות -
בדרך כלל טופחו מתוך מצוקה,
לעיתים קרובות הוגו מתוך צער, ולבסוף נוסדו עם קושי


“The very greatest things – great thoughts, discoveries, inventions – have usually been nurtured in hardship, often pondered over in sorrow, and at length established with difficulty.”
Samuel Smiles (1812-1904)

 
       
 

ביום ה' 17.1.2011 בשעות אחר הצהריים, יהיו משרדי צ'יף סגורים
עמכם הסליחה

גרסת BOS העדכנית הנה BOS v2.2.7 מה חדש בגרסה
 
▪ לקוחות בהסכם שירות הזכאים לעדכון הקישו כאן לקבלת העדכון.
▪ לאלו שעדיין אינם לקוחות, לבקשת גרסת הדגמה הקישו כאן.
▪ למצגת BOS עדכנית: BOS 2009H.pps
גרסת Beta עדכנית 2.2.11.6 (תומכת Windows 7)
לקבלת גרסת Beta

 
       
 

 

שער ערך ה GB
16/02/2011
השוואת כדאיות רכישת
דיסק קשיח מסוג SATA
לפי מחיר לכל 1GB

0.83 ₪

160GB

0.53 ₪

250GB

0.43 ₪

320GB

0.29 ₪

500GB

0.27 ₪

750GB

0.21 ₪

1TB

0.18 ₪

1.5TB

0.19 ₪

2TB
מקרא

מחיר עלה

מחיר ירד

ללא שינוי

X.XX

היקר מכולם

X.XX

הזול מכולם

מחיר ה- GB

הזול ביותר לתקופה










 

סיפור קצר על שחזור

(כמו כוס מיץ גזר, סיפור שבועי על שחזור מביא בריאות לעורכים. אז אין ברירה...)
 

כמו הסיפורים שמספרים לכם חברים שנפגשים אתכם על כוס בירה, כמו הסיפורים שמספר/ת לכם בן/בת הזוג שחוזר/ת מיום עבודה או סיבוב קניות, כמו הסיפורים התמציתיים שמספר נהג המונית לנוסע קשוב, כך סיפורי קטגוריית הסיפור הקצר- ז'אנר ספרותי בו היצירות בעלות היקף מצומצם.
אם תנתחו את המעשייה האחרונה שאביך סיפר על הנכד שלו, תראו שהיא עונה על עיקר כללי הז'אנר: הסיפור מתרחש בזמן קצר, במקום מוגדר, עם דמויות מעטות, עלילה בלתי מסועפת, לאורך כל הסיפור יש נושא מנחה, ויש פואנטה בסוף.
היום ננסה את כוחנו בסיפור קצר שהתקיים ביום חמישי לפני שבועיים.
עבורנו, הוא היה קצר ביותר - כרבע שעה של שיחת טלפון.
עבור הדמות המרכזית, (איש המחשבים המנוסה של משרד עו"ד גדול) הוא ארך יום שלם.
בשיא התמצות: "ביום חמישי בערב התקבלה קריאה מ-ס. הוא סיפר על בעיה שמטרידה אותו. הדרכנו אותו בהפעלת כלי מתוך BOS שמסוגל לפתור אותה. הוא ניסה את ההמלצות. זה כמובן הצליח."
ס. מצידו,  היה מספר את זה לגמרי אחרת.
"עו"ד X, כרגיל, מנסה לעשות דברים בצורה שרק הוא מבין. כרגיל, הוא מסבך את העניינים. עו"ד X שיבש קבצים, מסד נתונים שלם. הוא גילה את זה לפני כמה ימים. אולי הוא האמין שזה ייפתר מעצמו? ואם לא, אז למה רק פנה אלי הבוקר? הוא אמר לי את זה בפשטות, כאילו  הטון מוריד ממורכבותו של עניין. כאילו שרק עיסוקיו נמצאים ברומו של עולם. נכון שהוא עוסק בדיני ממון רב, אפילו בדיני נפשות. אבל הוא הציג את המטלה שלי - להחזיר את הספריות למצב תקין- כאילו רק קימט מפית מפינת הקפה, ועלי ליישר את הקמט. זה לא עובד ככה. הוא וכל מסמכי הלקוח שלו, וכל החומרים להגשה, וכל התביעות, הראיות, הטענות וההוכחות שבעולם לא יגיעו ליעדם ולא ישרתו את מטרתם אם אני לא אתגבר על הסמטוחה שעשה לי במערכת.
שרפתי יום שלם בניסיונות ליישר את המצב. ניסיתי עם הכלים הרגילים של BOS שאני רגיל להפעיל. הלכתי לקלטות שאנחנו שומרים למקרה קיצוני, וראיתי שזה ייקח לי לפחות שבוע של עבודה. אז התקשרתי לצ'יף אבל כבר היה מאוחר, הם סוגרים ב-17:00
השארתי הודעה. חזרו אלי אחרי 40 דקות. הסברתי. ואז נודע לי שיש ב-BOS מאפיין שעדיין לא הפעלתי אף פעם.
המרכיב נקרא RollBack, הוא מאפשר להחזיר ספרייה שלמה למצבה המדויק בזמן עבר. קצת כמו מסע אחורה בזמן מאפשר המרכיב לקבוע לאיזה תאריך ושעה בעבר אני רוצה להחזיר את הנתונים. לאחר עיבוד קצר הוצגו לי כל הקבצים לאישור ובלחיצת מקש יצרתי ספרייה חדשה המכילה את תמונת העבר המדויקת.
ניסיתי, זה הצליח! הסקרנות הכניעה אותי. אני יודע שאיש התמיכה כבר סיים את שעות העבודה שלו, אבל אני חייב הסבר. ביקשתי יפה.
ההסבר פשוט למדי, BOS שומרת את כל הגרסאות ההיסטוריות של כל קובץ וקובץ במצורף לתאריך ושעת יצרתם. מערכת האינדקס המיוחדת ל BOS מאפשרת לאתר בזמן קצר ביותר את כל הגרסאות שהתקיימו לפני זמן היעד ולהשמיט את כל הגרסאות שנוצרו לאחריו. כך ובמהירות מרשימה ניתן לחזור בזמן.  
כמו שאומרים בסיפורת, אבן נגולה מעל ליבי. וזה מצא חן בעיניי, אני כנראה הולך להשתמש ברולבק הרבה מאוד. אבל, אני חושב שהגזמתי בשמחתי. הבטחתי לאיש התמיכה שבפעם הבאה שנפגש, אנשק לו את השפם. מקווה שבינתיים ישכח מזה."
 

 
       

אז במה אעטוף עכשיו את הדגים??
ב-דיסק קשיח?






















174  עיתונים


סך כל עמודי האינטרנט שאנו מבקרים בהם, כל הרשתות החברתיות בהן נרשמנו, התוכן שאנו קוראים בטלפונים הניידים ואמצעי התקשורת המסורתיים (רדיו, טלוויזיה, כבלים) מהם אנו קולטים מידע מדי יום, שווים ערך לכ-174 עיתונים מודפסים. למסכנה זו הגיעו באמצעות סקר גלובאלי, חוקרים מאוניברסיטת דרום קליפורניה, שפרסמו מאמר בנושא במגזין Science. כ-2 זטה-בייט מידע ביום*, שווה ערך ל-174 עיתונים לאדם, ליממה.

אין ספק שהתקדמנו. בשנת היווסדה של צ'יף (1986) כאשר האינטרנט והטלפונים הניידים לא היו ערוצי תקשורת להמונים, אותו ערך יומי עמד על 40 עיתונים מודפסים בנייר.
המדענים חשבו את המספרים על פי הערכת כמויות המידע המאוחסנים ב-60 סוגים שונים של טכנולוגיות אנלוגיות ודיגיטאליות, כולל דיסקים של מחשבים, דיסקטים (פלופיז), ואפילו סרטי רנטגן ומיקרוצ'יפים ע"ג כרטיסי אשראי, במהלך התקופה 1986-2007. אות התקופה תיזכר  בהיסטוריה של האנושות כתקופת "המהפכה הדיגיטאלית", כאשר החברות האנושיות עברו לעידן דיגיטאלי.
הבא נשאל את עצמנו: אם כל אחד מאיתנו קולט 174 עיתונים ליום, מתי נשאר לנו זמן ליצור?
האתר הספרדי Lainformación מדגיש כי יכולת שידור המידע משתפרת ב-5% נוספים מדי שנה. העלייה המתמשכת של תכנים שאנו קולטים מדי יום שלא באמצעות עיתונים מודפסים, הנה של 28% משנה לשנה, והיום מהווה פי מאתיים מאשר שני העמודים וחצי מלפני שני עשורים וחצי.
לפני עשר שנים, 75% מהמידע אוחסן על גבי מצעים פיזיים (ספרים, סרטים, נייר). בשנת 2007 כבר 94% עבר לאחסון בפורמאטים דיגיטאליים. באותה שנה, סך כל המידע המאוחסן בעולם הגיע ל-295 אקסה-בייט**, (כמות מידע שיכולים להכיל כ-1.2 מיליארד דיסקים קשיחים בעלי קיבולת ממוצעת). בהערכה זו נלקח בחשבון כל המידע השמור בטכנולוגיות שונות, החל מ-PCs ותקליטורים אופטיים, ועד לספרים ועיתוני נייר.
פרופסור מרטין הילברט מאוניברסיטת דרום קרולינה אומר כי היה וכל המידע היה מאוחסן אך ורק בספרים, היה אפשר לכסות את כל שטחן של ארה"ב או סין ב-13 שכבות של ספרים! ואילו אותה כמות של מידע, מאוחסנת כולה בפורמט דיגיטאלי על גבי CDs, היה יוצר עמוד של דיסקים שהיה עובר את המרחק מכדור הארץ לירח.
2002 הייתה, ככל הנראה, השנה הראשונה בעידן הדיגיטאלי, בה כמות המידע הדיגיטאלי בעולם עברה את כמות המידע האנלוגי.

גם ב-BBC התייחסו לנושא וציינו שמהפיכות בהיסטוריה של האנושות כבר התרחשו קודם לכן. מהפכת הטלפון, החשמל והרכב הממונע, שינו את חיינו

*-1 אקסה-בייט = 1 מיליארד גיגה-בייט
**1,000 אקסה-בייט = 1 זטה-בייט

בעבר. כל 40 עד 60 שנה מופיע חידוש הגדל מהר יותר מאשר כל דבר אחר, וכרגע אותו חידוש הוא המידע..
למעשה, יש מספר דברים שאפשר לעשות עם מידע. אם מעבירים אותו ממקום למקום, מדובר בתקשורת. אם מעבירים אותו במימד הזמן, קוראים לזה "אחסון". או שאפשר לשנות אותו, לעבד אותו, ליצור איתו, ולכך אנו קוראים מחשוב. והמחשוב הוא התחום העיקרי של תעשיית המידע שגדל בשני העשורים האחרונים. יכולת המחשוב הגלובאלית בעשרים השנה האחרונות, גדלה ב-58% לשנה.
למרות שהחוקר הסתכל על הנתונים באופן גלובאלי, צוות המחקר מבין כי התוצאות מצביעות על "שסע דיגיטאלי" הולך ומתרחב בין ארצות עשירות ועניות. למרות התפוצה הנרחבת של התקנים ניידים, ההבדלים ביכולת עיבוד המידע הולכים ומעמיקים. לפני 9 שנים נפח המידע בתקשורת בין תושבי הארצות המתפתחות הייתה פי שמונה מאשר בעולם המתפתח. לפני ארבע שנים, ההבדל גדל כמעט פי שניים, לאנשים בארצות העשירות יותר יש פי -15 יותר קיבולת העברת נתונים..
 

 
       














חדשות מסיגייט


החל מינואר השנה כל דגמי ה-Barracuda של סיגייט -מדגם XT בעל ביצועי העל, וכלה בדגם הידידותי לסביבה- יוצאים מהמפעל עם אפשרות לממשק SATA של6Gb/s.
בכך סיגייט מגיבה למגמות השוק, הצמא תמיד למהירויות העברת נתונים גבוהות יותר. תשתיות הקלט-פלט. לא רחוק היום בו גבול היכולות העליון הנוכחי של SATA 3Gb/s כבר לא יספק, ולמעשה הערכות האנליסטים קובעות שזה יקרה במהלך 2012. גם השוק האקולוגי הולך וגדל, כאשר AMD ו- Intel יוצאות עם לוחות התומכים בתקן החדש, וגם קיימים יותר בקרים מתאימים. סיגייט אומר ללקוחות: אתם לא חייבים לחכות עוד שנה, אפליקציות יעילות מבחינת Cache תיהננה כבר היום משיפור במהירויות.
סיגייט תציע דיסקים עם אפשרות ל- SATA 6Gb/s בקיבולות של 160GB עד 1TB. היום שתי המשפחות (Barracuda XT ו- Barracuda Green) כבר מגיעות עם האופציה בקיבולות שמעל 1TB.
ה-Barracuda Green 2TB נחשב לשיאן בקטגוריה של ידידותיים לסביבה מבחינת צריכת אנרגיה והן מבחינת מחזור חומרי הגלם שלו. מדובר בדור חדש של דיסקים 3.5” למחשבים שולחניים, עם מהירות סיבוב של 5900RPM. היותו מהיר ב-700 עד 900RPM מהמתחרים, הופך אותו לדיסק המהיר והירוק מכולם. הוא מגיע עם 64MB cache וטכנולוגית SmartAlign™.
אז מה בדיוק זה ה-SmartAlign? פטנט המטפל בנושא קיבולת הסקטורים של הפורמט המתקדם (Advanced Format) המכילים כל אחד 4096 בייטים. מהות הטיפול הוא ניהול אוטומטי ברקע של תנאי ה-Read Modify Write באמצעות סיבובים נוספים, בצורה הממזערת את פיגורי הביצועים - שבלעדיו היו מגיעים עד כדי 40%. ה-Smart Align מבטל את הצורך באמצעי כוונון הנדרשים על ידי דיסקים קשיחים אחרים מהפורמט החדש. כך טיפלה סיגייט במעבר ל-AF, ללא צורך באינטגרציה.

בשבוע שעבר הגיע סיגייט למכירת מיליון דיסקים קשיחים מוצפנים ללפטופים ושרתים של מרכזי מידע. הפחדות מעולם האבטחה תמיד עזרו למכירות. בעיקר נמנים בין לקוחות הדיסקים הללו בארה"ב יחידות ממשלתיות ו-OEM.
סיגייט הפכה ליצרן הראשון שקיבל אישור FIPS 140-2 ממכון התקנים האמריקני. האישור פותח דלתות להטמעת הדיסקים המוצפנים בכל הסוכנויות הפדראליות בארה"ב וקנדה, ממשלי מדינות ורשויות מקומיות, ותעשיות בפיקוח כגון שוק הבריאות, הפיננסי וההגנה.
 Dell ו- Panasonic מציעים לפטופים עם דיסקים מדגם Momentus מוצפנים, בעלי אישור FIPS
 

Dell, Fujitsu, Hitachi, IBM, LSI ו- Network Appliance, כולם מציעים היום ללקוחותיהם, מערכות עם 24 דגמי דיסקים מוצפנים (SED = Self Encrypted Disk)  של סיגייט ממשפחות ה-Savvio®, Cheetah®, Constellation® ES ו- ®Constellation.
Dell, Lenovo  ו-Panasonic מוכרים לפטופים דקים במיוחד המגיעים עם אפשרות לדיסקים Momentus® ו- Momentus® Thin מוצפנים גם הם.
סיגייט הרחיבה את מאגר השותפויות עם חברות תוכנה עצמאיות (Independent Software Vendors = ISV), הכולל כעת גם חברות אבטחה כגון Credant, McAfee, Mobile Armor, Secude, Softex, Symantec, Wave Systems ו- WinMagic. זאת על מנת לספק כלים לניהול והגנה על מפתחות ההצפנה והסיסמאות.
מספר OEM גדולים נמצאים בתהליך של אישור ה-Momentus SED על פי ה-Opal specification של ה-Trusted Computing Group
 

 
       
 




הידעתם ?!


יש בינינו המשתמשים מפעם לפעם בזמן ההקלדה בצירוף של סימן שאלה ואחריו סימן קריאה (?!) על מנת להביע תמיהה או הלם, ולעיתים לסמן שאלה רטורית.
מסתבר שקיים סימן שהוא שילוב של שני סימני הפיסוק – שמו הלועזי: אינטרובאנג (Interrobang) ובעברית, "סימן תמיהה".
הסימן קיים כבר משנת 1962, כאשר הומצא על ידי פרסומאי אמריקאי בשם מרטין ספקטר. מטרתו של ספקטר הייתה לצור סימן פיסוק שיחליף את השימוש בשני סימנים נפרדים לשם גימיק פרסומי.
סימן התמיהה היה בשימוש בפונטים מסוימים, אך בשנות ה-80 הופסק השימוש בו כמעט לגמרי וכעת נדיר למצוא אותו בפונטים הנפוצים.

תודה לטל

 
       

 

קישורים


● המרוץ אחר ההתייעלות הארגונית מגיע למימדים מתמטיים בהערכת עובדים.

● נתקלתם בראשי תיבות בלתי מוכרים? במקום לסרוק אלפי תוצאות במנוע החיפוש, באתר www.acronymfinder.comm תמצאו הסבר לכ-5 מיליון נוטריקונים וקיצורים באנגלית, ובנוסף להפעיל פילטרים על פי התחום הנדרש: טכנולוגיות המידע, צבא וממשל, עסקים ופיננסיות, סלנג ספורט ותרבות.

● זוכרים כאשר היה צריך לחכות 3 ימים עד שבני הזגג היה מקבל זגוגית חלופית לרכב שלכם? (תודה לליאור)

● רשת חברתית חדשה, הפעם ליהודים בלבד.

המכתב ש-Ynet סרבו לפרסם, ולכן אומץ על ידי אתרים ובלוגים כה רבים בארץ. מי שלא קיבל אותו במייל, שיצפור!
 

 
       

 

נהנים? השאירו תגובותיכם  בקבוצה שלנו ב- www.Facebook.com/ChiefDR

 
       

תאים סולאריים


למרות שכבר שנים רבות עובדים על הפיכת אנרגית השמש לחשמל, עדיין נמשך המאבק לעשות זאת בצורה יעילה וכדאית. על אף שנראה כי מדובר בסוגיה ממלכת הפיזיקה, Brian Korgel ושותפים מאוניברסיטת טקסס (אוסטין) עוסקים בנושא, על אף כי הם מהנדסי כימיה. בתחומם, הם חוקרים כימיקאלים מהפכנים, כמו ננו-חומרים עליהן מתבססות טכנולוגיות להתמדת הפקת האנרגיה מקרני השמש. ה-NSF תומכת במחקר של קורגל במטרה להגיע לחומרים אלו שיהיו, בנוסף לכל יתרונותיהם, גם זולים.
יעילות התא הסולארי, גם אם יהיה מושלם, מוגבלת ל -30%. כיום, ייצור תאי סיליקון ברמה זו דורש חום גבוה, סביבת ריק, והתהליך יקר מאוד. אבל הגישה הננו-טכנולוגית שונה מהותית. היא מבוססת ננו-גבישים.
הקבוצה של קורגל מתמקדת ב-CIGS (נחושת, אינדיום, גאליום וסלניד). חלקיקים קטנים מחומר אינרטי זה מוספים לחומר ממיס, כדי לצור מעין דיו או צבע למריחה.
ה"צבע" הסולארי יתפקד באותה צורה כמו הקולטים הפוטו וולטאיות (PV) על גגות הבניינים והחוות הסולאריות הגדולות סביב העולם.
ההתקנים של קורגל הם כריכים, בהם שתי שכבות המתכת מוציאות את המטען החשמלי, ואילו המילוי הוא זה הסופג את האור. ניתן לפזר בספריי את הננו-גבישים של CIGS על גבי משטחים פלסטיים, מזכוכית ואפילו בד, כדי ליצור תא סולארי. בכדי לייצר תאים סולאריים מסוג זה בקנה מידה גדול מאוד, אפשר למשל להדפיס אותם על גבי דפים דקים וגמישים, והתוצר הסופי יראה כמו הרעפים בהם אנו משתמשים היום. אבל לרעפים יהיה תפקיד כפול: גם סכוך וגם יצירת חשמל, ובנוסף הם יהיו עמידים יותר במזג אוויר סוער מאשר קולטי השמש הקיימים היום.
עד כה נוצרו בשיטה זו התקנים שיעילותם מגיעה ל-3%, אך כדי להגיע לכדאיות מסחרית יהי צורך בהפקת 10% לפחות. כמובן שהתפוקה תלויה גם במיקום הגיאוגראפי. באיים הבריטים, למשל, שעות השמש ליום מעטות ושם דרושים התקנים יעילים הרבה יותר בכדי להפיק כמות אנרגיה זהה לאזור שטוף שמש.
בנוסף, חומרי הגלם של ה-CIGS לא זולים או נפוצים מאוד. רצוי היה לפתח טכנולוגיה שתשתמש בחומרים נפוצים על פני כדור הארץ ולכן זולים הרבה יותר. הסיליקון הוא תמיד אפשרות, מפני שהוא מופק מחול. ועם זאת, הפקת הסיליקון מהחול מחייבת תהליך יקר באנרגיה ורווי כימיקאלים שמזיקים לסביבה.

ב--Journal Nature Chemistry פורסם כי חוקרי אוניברסיטת קורנל המציאו תהליך יחסית פשוט לבניית מסגרת אורגנית שתוביל לייצור תאים סולאריים גמישים. התהליך משתמש במולקולות שבדרך כלל משמשות לצביעת... ג'ינסים.
חומרים אורגנים ידועים בתכונתם לצור התקנים פוטו וולטאיים דקים, גמישים וזולים, אך עד כה היה קשה לסדר באמינות את המולקולות המרכיבות אותם בצורות שיפיקו את היעילות המרבית מההתקנים. בקורנל, מולקולות הדיו האורגני סודרו במבנה שנקרא COF - Covalent Organic Framework. האסטרטגיה לבניית המסגרת משתמשת בזרז חומצי פשוט ומולקולות יחסית יציבות של קטקול, והמולקולות מסתדרות במשטח דו ממדי. המשטחים  נערמים אחד על השני ויוצרים סבכה אשר מספקת מסלולים למטען העובר דרך החומר. הריאקציה הפיכה, על כן ניתן לתקן שגיאות בתהליך. על מנת לוודא את המבנה המולקולארי הנכון ולמדוד את הנקבוביות של החומר, משתמשים החוקרים בדיפרקציה של קרני X. במוקד התהליך נמצאות הפטאלוציאנינים, מולקולות של צבע דיו תעשייתי מהסוג איתו צובעים מכנסי ג'ינס וממלאים עטים. מבחינה כימית, הפטאלו-ציאנינים קרובים לכלורופיל, חומר סופג אור שמש האחראי לפוטוסינטזה בצמחים.
התרכובות סופגות כמעט את כל הספקטרום של אור השמש, תכונה נדירה לחומר אורגני בודד.
לאחר שבונים את המסגרת, בעיקרון ניתן למלא את הנקבוביות שברשת המולקולארית, בחומר אורגני אחר כדי לצור תאים סולאריים קלים, גמישים, קלים לייצור ויעילים מאוד. כעת, עדיין לא נחקרו דרכים למלא את החורים עם מולקולות משלימות.
 

 
       
 


וענונו שב השבוע לכותרות





















השורות של עמית

שובם של הפרוטוקולים


את הקטע הבא אני כותב בלב כבד, ומבקש מכם לקרוא אותו בעיון ולהתייחס אליו בכובד ראש. ושנייה לפני שאתם מפציצים את המקלדת, תקראו שוב ותוודאו שלא פספסתם שום דבר.

שואת יהדות אירופה החלה אי שם בסוף המאה ה-19 ברוסיה, עם פיברוקם והפצתם של הפרוטוקולים של זקני ציון על ידי המשטרה החשאית של הצאר הרוסי דאז. הפרוטוקולים תארו, כביכול, את התכנית הגדולה של היהדות העולמית (באמצעות הקונגרס הציוני) להשתלט על העולם תוך שימוש בכוחם הכלכלי, הפוליטי ושליטתם במדיה. מאוחר יותר, הנאצים השתמשו בפרוטוקולים הללו כצידוק למעשיהם.
דורות רבים של יהודים ישבו ותהו כיצד יכול היה העולם להאמין לגיבוב שטויות שכזה, בין היתר בגלל שנגד את העובדות והמספרים בשטח. הפרוטוקולים הללו הצטרפו לעלילת הדם המפורסמת, זו שמתארת את הצורך של היהודים בדם ילדים נוצריים להכנת מצות. שני הללו ביחד יצרו פחד ותיעוב כלפי היהדות והיהודים, והכשירו את הקרקע למעשי זוועה ובסופו של דבר לרצח 6 מיליון יהודים.
בימים אלו ההיסטוריה חוזרת על עצמה. היות ואמצעי התקשורת היום מהירים וזמינים יותר והציבור איננו חכם יותר, התהליך יהיה מהיר ואכזרי עוד יותר מקודמו. כך שעוד בימינו יתכן ונצפה בזוועה של שואת... מוסלמי אירופה. ואנחנו היהודים ובעיקר הישראלים נהיה אחראים לא פחות ואולי יותר לזוועה.

ההגירה המוסלמית לאירופה וקשיי ההסתגלות של יוצאי מדינות ערב לתרבות האירופאית (קושי די סביר, בהתחשב בפערים ובעובדה שבאירופה אין תהליכי קליטת עליה) הוציאה מהארון את הימין הקיצוני הפשיסטי ואת הפרוטוקולים של זקני האסלאם, את עלילת הדם הוסיפו לדעתי ישראלים ויהודים אינטרסנטים במו ידיהם.
הפרוטוקולים הם כל אותן סיפורים המתארים בקור רוח את תכניות ההשתלטות של המוסלמים על אירופה באמצעות כוחם, היינו הילודה המוגברת. הפתאים והבורים מקבלים את התיאוריה הנ"ל כמובנת מאליה, למרות שהיא נוגדת את המציאות בשטח: מספר המוסלמים באירופה כפי שמציינים אותם מגלגלי התיאוריה, פשוט לא נכון. אני שומע ישראלים אומרים "הייתי באנגליה וכבר לא שומעים שם אנגלית, רק ערבית" למרות שמספר המוסלמים בבריטניה עומד על 2.7% בלבד מסך כל האוכלוסייה ורוב הללו בכלל פקיסטנים שאינם דוברי ערבית, ושפתם איננה דומה כלל לערבית. הימין הישראלי מתכחש לסטטיסטיקות הרשמיות באירופה. כי למה לתת לעובדות לבלבל, זה עלול להרוס את הפרוטוקולים.
השבוע קיבלתי מקורא את הטקסט הבא והוא הוא מהות הפרוטוקול:

"להלן דברי מוחמד סבאווי, סוציולוג צעיר באוניברסיטה הקתולית בליל Lille (עיר בצפון צרפת), ממוצא אלג'ירי, בעל אזרחות צרפתית. חזון לבאות:
פלישתנו השקטה לאירופה טרם הגיעה לסיומה. אנחנו מתכוונים לפעול בכל המדינות בו-זמנית. כאשר אתם הצרפתים נותנים לנו יותר ויותר זכויות, היינו טיפשים אם לא היינו מנצלים זאת. אנחנו נהייה הסוס הטרויאני שלכם. אתם שבויים של דגל זכויות האדם אשר בו אתם מנפנפים. כך למשל אם הייתם מדברים באלג'יר או בערב הסעודית באותה הצורה שאני פונה אליכם כעת, היו עוצרים אתכם מיד במקרה הטוב. אתם הצרפתים אינכם מסוגלים להשליט מרות על הצעירים שלנו. מדוע יכבדו מדינה שנכנעת לפניהם? מכבדים רק את אלה שמפחדים מפניהם. כאשר נתפוס את השלטון, אף אחד מן הצעירים שלנו לא יעיז להצית מכונית או לשדוד חנות... הערבים יודעים שהעונש שמוטל אצלנו לגנב הוא כריתת כף היד."
בראיון מלפני כמה ימים, ממשיך אותו מוחמד סבאווי:
"חוקי הרפובליקה שלכם אינם תואמים לחוקי הקוראן ולא ניתן להחיל אותם על המוסלמים, עבורם רק חוק השריעה תקף. לכן נפעל לתפוס את השלטון המגיע לנו. אנו נתחיל בעיר רובה Roubaix שהיא עיר עם 60% מוסלמים. בבחירות הבאות לעירייה נתגייס למען בחירת ראש עיר מוסלמי. לאחר מו"מ עם המדינה והאזור, נכריז על רובה כמובלעת מוסלמית בה תחול השריעה (חוק האלוהים) על כל תושביה. המיעוט הנוצרי יזכה במעמד בני חסות (אהל-אל-דימה) שיחויב בתשלום מס מיוחד. ברור שנעשה הכול כדי לשכנע אותו להצטרף אל דתנו. עשרות אלפי צרפתים כבר קבלו על עצמם מרצונם הטוב את האסלאם ולמה לא אנשי רובה? כעת אנו מתארגנים באוניברסיטת ליל להקמת גדודי דת אשר משימתם לאסלם את אנשי רובה, נוצרים ויהודים ולהכניסם לדתנו כי זה רצון האלוהים! אם אנחנו החזקים ביותר, זה בגלל רצון האלוהים! איננו מוגבלים עם המצווה הנוצרית לעזור ליתום, לנכה ולחלש. ראו את אחות עמנואלה שלכם! להיפך, אנו יכולים וחייבים למחוץ אותם אם הם מהווים מכשול, במיוחד אם מדובר בכופרים".


המניפסט הזה נשמע מפחיד, אבל בדיוק כך נשמעו הפרוטוקולים של זקני ציון. היות וזו איננה הפעם הראשונה שאני מקבל זבל גזעני, הלכתי ובדקתי... כמו שעשיתי לא פעם. וראו זה פלא: האיש מוחמד סבאווי פשוט לא קיים, לא באוניברסיטת ליל ולא בשום מקום אחר בצרפת.
הטקסטים הללו דומים באופן מפחיד בעקרון ובמטרה לפרוטוקולים של זקני ציון והם שגורים בכל פה בישראל, אפילו השמאלנים מאמינים בהם! מקור הטקסטים הוא כמובן בימין הקיצוני האירופאי ומפלגות כמו החזית הלאומית הצרפתית בראשות משפחת לה פן. אבל הישראלים מפמפמים זאת באופן אקטיבי ובלב שלם ובגיבוי הממשלה, בלי להבין מה הם עושים.
אבל בואו נניח לרגע לפרוטוקלים וניגש לעלילת הדם. על האינטרנט מסתובבים זה שנים תיאורים מסמרי שיער של אירועים אנטישמיים לכאורה, חמורים למדי. הבעיה היא, שהם לא היו ולא נבראו, ועל כך כבר כתבתי בעבר. הטקסטים הללו הם עלילת הדם, והם מופצים על ידי יהודים בקרב יהודים וישראלים כמו גם בקרב אירופאים, בכדי לשחק על רגשות האשם שלהם. גם כאן, בתמיכה מלאה של ממשלת ישראל והסוכנות היהודית.
זה בתוספת דו"ח האנטישמיות של הסוכנות שמציין שצרפת היא המדינה האנטישמית ביותר באירופה. באותה נשימה מודה הדו"ח שמספר האירועים ירד ב-50% לכ-150 אירועים. ומה זה אירוע אנטישמי? אירוע פלילי שמעורב בו קרבן יהודי. שוד, תקיפה, אונס הכול נכנס לסטטיסטיקה אם יהודי היה מעורב. זוהי עלילת הדם!

הימין הצרפתי מפמפם את הפחדים של הציבור הצרפתי, והישראלים מסייעים לו. מנהיגי הימין טוענים ובצדק שרוב אלו שמאכלסים את בתי הכלא הם מוסלמים, מה שנכון נכון אבל זו תולדה של קיפוח ועוני ששולח אותם לזרועות הפשע. להזכירכם האיטלקים והשחורים בארה"ב וכמובן שנוכל לומר בדיוק את אותו הדבר על יוצאי עדות המזרח בישראל.

על רקע כל זה בולטת במוזרותה הטענה שקיים תהליך של דה-לגיטימציה לישראל בעולם. אני מצטער, אין לי מושג על מה אתם מדברים. יש דה-לגיטימציה לפעולות של מדינת ישראל, וזה עניין של גישה ולגיטימי לכל הדעות. ואנא מכם אל תצביעו לי על אחמדינג'אד כי הוא מוקצה מחמת המיאוס על ידי כל העולם. מי שעושה דה לגיטימציה זה אנחנו, למוסלמים בעולם, לרשות הפלשתינית (המו”מ הקלוקל שאנחנו מנהלים), לנשיא ארצות הברית (כי הוא מוסלמי כמובן והעובדות לא משנות כהוא זה), ופחות או יותר לכל העולם ואחותו.
שימו לב באיזו חרדה אנחנו מסתכלים על התהליכים שעוברים את העולם הערבי, אין ספק שמדובר במהפכה עממית, אפילו האחים המוסלמים מסרבים לקחת את הכוח לידיים, חלק גדול מהפעילים הם סטודנטים אבל יותר חשוב סטודנטיות חילוניות בעליל והן מדברות בתקשורת העולמית ללא פחד ולא מורא. האסלאם לא השתלט על מצריים, המצרים רוצים עבודה, אוכל, דמוקרטיה וחופש. אבל ישראל רועדת כעלה נידף, המעצמה האזורית משקשקת. זה נכון למצריים, זה נכון לטוניסיה וזה נכון ל אלג'יריה, סודן, תימן וגם המהומות באיראן לא היו פרו-אסלאמיות אלא דרישה לגיטימית לחופש.
אתם יכולים להתווכח עמי, אך מצטער, שום דבר מכל הכתוב לעיל איננו בר וויכוח אפילו לא מדובר בדעה אישית, רק עובדות יבשות על בסיס היסטורי ואירועים שקורים בשטח.
ועכשיו אם יש למישהו מכם את הדחף לקרוא לי עוכר ישראל, אוהב ערבים, אנטי ציוני וכיו"ב שיספור עד 10 ייגש לראי ויבדוק טוב טוב אם לא צומח לו שפמפם קטן.

הערת מערכת (1) הפרוטוקולים של זקני ציון מעולם לא איבדו את הפופולאריות, אם כי מן הפוליטיקלי-קורקטיות שלהם, במיוחד בדעת הקהל של רוב המדינות דוברות הספרדית.

הערת מערכת (2)  עם שנכווה ברותחין, נזהר בצוננים (ראה טרמינולוגיה חופפת בין "ישראל" ל-"יהודים" בארצות עניות. וכן, לשם דוגמא, מקרה שפורסם במרץ 2003 באתר נוצרי: הגירת יהודים משוודיה בעקבות אירועים אנטישמיים)

הערת מערכת (3) אכן צמח לחלק מאיתנו שפם... גדול!
 

הערות זבל


יש לי בלוג העוסק בסיפורי נוכלים וחושף פרטים רבים על הונאות ושיטות הונאה למיניהן. אחת ליום אני מעיף משם הערות שנכתבות על ידי קוראים כביכול. מדובר בהערות זבל, שמטרתן לשתול קישור לאתר אחר, מעין link sharing בלי תמורה. ההערות הללו הן בדרך כלל הערות כלליות משהו כמו "בלוג מאוד אינפורמטיבי עבודה יפה תמשיך ככה" ואל ההערה מצטרף תמיד קישור. הערות זבל כאלו נפוצות גם על אתרי הווידאו, שם הן בוטות יותר וכמעט כל וידאו שהעליתי מכיל שתיים או שלושה כאלו. על בלוג ניתן להפעיל את ה- captcha (הקוד עם האותיות המעוותות) אבל בדרך כלל ההערות מוכנסות ידנית, כך שזה לא ימנע מאף אחד להמשיך להפגיז אתכם. כדי למנוע את הנ"ל תוכלו בהגדרות למנוע הכנסת הערות לאלו שאינם משתמשים רשומים. זה לא ימנע מהם להירשם ולדחוף הערות ומכם למחוק אותן, אך לפחות שיצטרכו להתאמץ קצת. ועם זאת, קחו בחשבון שאם מישהו נטפל לבלוג שלכם, כך סימן שהוא פופולארי!
 

זוכרים?


לפני מספר חודשים סיפרתי לכם על האישה שהייתה כלואה בדרום אפריקה על ידי בן זוגה. שלשום היא נחתה סוף סוף בצרפת לחיק משפחתה, השחרור לא היה פשוט, והאיש שוחרר בערבות מגוחכת למרות הפשע האלים. האישה נחקרה פעם אחר פעם כאילו היא העבריינית. עד שנשברה ואחרי שאתרו את כספה, אותו הוא גנב (200 אלף יורו) היא ביטלה את התלונה וחזרה לצרפת לנסות לשקם את חייה.
 

משהו קטן ששמעתי


אתם בטח מכירים את המילון המגוחך של הפוליטיקלי קורקט. אז חברה סיפרה לי שבקנדה, בקולומביה הבריטית, כבר לא מוכרים דירה עם המשפט "A room with a view”... כדי לא לפגוע בעיוורים.
 

הירגעו...


אם השבוע העליתי לכם את לחץ הדם, אני אשמח לעזור לכם להירגע: קחו קצת שוקולד מיריד השוקולד במרסיי , או הביטו בשתי עבודות גרפיטי מהממות מקירות העיר
 יש גם סרטים כמו תמיד, ב-videowebgate.com
 

תגובה לשורות של עמית

 
       
 

 

גאלה
▪▪▪▪▪▪♥▪▪▪▪▪▪●▪▪▪▪▪▪♥▪▪▪▪▪▪●▪▪▪▪▪▪♥▪▪▪▪▪▪

ממתקים ופרחים? בלונים בצורת לב? נחמד, אך נדוש. 
מה דעתכם להתלבש יפה ולקחת את בני/בנות הזוג לערב גאלה?
וכן, באותה הזדמנות גם לתרום תרומתכם למען ילדים בסיכון, עיוורים ולקויי ראיה?

מועדון ליונס דן פז – ישראל (דוברי ספרדית)
מזמין אתכם לערב גאלה שיתקיים ביום 24.3.2011
החל מהשעה 19:00 ברח' גאולה 12 , כפר סבא
כיבוד, מופעים, הגרלות פרסים
כרטיסים בעלות 70 ש"ח, בהזמנה מראש בלבד
בטלפונים: 050-6765740, 052-8359821, ו-052-8447161

▪▪▪▪▪▪♥▪▪▪▪▪▪●▪▪▪▪▪▪♥▪▪▪▪▪▪●▪▪▪▪▪▪♥▪▪▪▪▪▪

 

 
       
 

 

HUMOR הומור 

10 קווי דמיון בין חמין לסקס

כמה דרכים לשמור על רמת אי-השפיות (אחת מהן אומרת: "לשים את סל האשפה על שולחן העבודה ולכתוב עליו דואר נכנס")

"היה לו זיכרון פוטוגראפי, שמעולם לא פיתח" - ועוד 80 משחקי מילים
 

 
     
 

הצהרת אחריות
למרות שכל המידע במגזין זה מובא תוך רצון טוב, אין חברת צ'יף אחראית על שגיאות בגין אי הבנה או הַשְׁמָטָה,
או בגין השימוש העסקי או האישי שיעשה בו. חברת צ'יף אינה אחראית לדבריהם של כותבים-אורחים במגזין

 
 

נשמח לקבל הערות והארות,  המלצות ובקשות או קישורים לאתרים מעניינים לדואל:magazine@chief.co.il

 
 
   
 

http://www.bos.co.il

 
 

מגזין זה נדחס אלקטרונית למען חסכון באחסון ותעבורת מידע מתוך שימת לב לאיכות הסביבה וחסכון באנרגיה.

 
 

כל הזכויות שמורות © צ'יף יישומים ישראל בע"מ 1986-2011