גיליון מספר 3 שנה XI יום חמישי, 20 בינואר 2011

 
 

► לגיליון קודם 2011 לגיליון הבא ◄

צ'יף תמיד לשירותכם בנס ציונה, מאז 1986

 
 
 

מי שמכיר בבורותו שלו מגלה את החכמה העמוקה ביותר.
מי שלא מכיר בבורותו חי באשליה העמוקה ביותר.

לאו דזה

 
    
 






 

גרסת BOS העדכנית הנה BOS v2.2.7 מה חדש בגרסה
 
▪ לקוחות בהסכם שירות הזכאים לעדכון הקישו כאן לקבלת העדכון.
▪ לאלו שעדיין אינם לקוחות, לבקשת גרסת הדגמה הקישו כאן.
▪ למצגת BOS עדכנית: BOS 2009H.pps
גרסת Beta עדכנית 2.2.11.4 (תומכת Windows 7)
לקבלת גרסת Beta

 
    
 

שער ערך ה GB
19/01/2011
השוואת כדאיות רכישת
דיסק קשיח מסוג SATA
לפי מחיר לכל 1GB

0.80 ₪

160GB

0.50 ₪

250GB

0.41 ₪

320GB

0.28 ₪

500GB

0.26 ₪

750GB

0.21 ₪

1TB

0.17 ₪

1.5TB

0.18 ₪

2TB
מקרא

מחיר עלה

מחיר ירד

ללא שינוי

X.XX

היקר מכולם

X.XX

הזול מכולם

מחיר ה-GB
הזול ביותר לתקופה

למעקב ואבטחה

חברת סיגייט החלה לשווק את הדור השישי של SV35, דיסק קשיח 3.5" שנועד להשביע את רעבונם של פתרונות להקלטה ואחסון הפלט של מצלמות אבטחה.

בנוסף, החברה גם החלה לשווק את דגמים בעלי קיבולת גדולה שיתווספו למשפחת הפתרונות Pipeline HD עבור אפליקציות וידיאו לצרכן.
התחילה לשווק, אמרנו. לגבי המחירים, קיים בינתיים בלבול רב.

הדיסקים, שנועדו למערכות JBOD ("סתם קופסת דיסקים") בקישור ישיר או מקוון למערכות מעקב ואבטחה, מגיעים עם קיבולת 2TB ומסייעים בשל כך לפשט את תכנון אחסו

המידע במערכת. ה-MTBF המוצהר שלהם, של יותר ממיליון שעות, מעודד גם הוא לבחירה לשם מערכות למעקב מתמשך-בלתי פוסק. עם שיעור העברה של 6Gb/s, לא בעיה לתמוך במספר מצלמות בו זמנית.
בנוסף, מוטמעים בפתרון אמצעי דיווח וניתור על חיוניות וחום הדיסקים. בקרת הסיבוב מאפשרת הדלקת הדיסקים במצב של standby או הורדת מהירות הסיבוב כדי לחסוך בצריכת החשמל.
את דגמי Pipeline HD, לעומת זאת, ניתן להשיג בקיבולות של טרה-בייט וחצי או שניים. האופציה השנייה מספקת דרישות של הצרכנים הדקדקנים ביותר, כולל צריכת חשמל מתונה ("ידידותית לסביבה", יגידו היצרנים) וביצועים שקטים. השקט, או אי-השקט, שלא כל כך משחקים תפקיד עבורנו בחדרי השרתים הקונבנציונאליים או מרכזי המידע הארגוניים, הוא מאפיין חשוב כאשר מקליטים וידיאו או פלייבק. דיסקים אלו מסוגלים לתמוך לפחות ב-10 סטרימים בו זמנית של תוכן וידיאו HD ושהרעש של עצמם כלל לא ישפיע על איכות השמע.
בסדרת ה-Pipeline HD מיושמת טכנולוגיית ה- Seagate Secure למניעת גניבות של תוכן
 

 
    

מה ישן ומה חדש


מחשבים ודיסקים קשיחים הם מכונות מופלאות, ואם זאת אי אפשר לסמוך עליהם. כמו לכל דבר אחר, גם להם יש אורך חיים מוגבל. הבעיה היא בכך שרוב המשתמשים לא מודעים לאורך החיים הממוצע של התקנים אלו. משתמשים מנוסים מנסים סוגים שונים של תוכנות גיבוי על מנת לבטח את עצמם נגד אובדן מידע וכשל מערכתי. כפי שקורה עם תוכנות מסוגים שונים, תוכנות גיבוי כשלעצמן לעיתים רחוקות מתאימות לכל צרכי השרידות הספציפיים של משתמש מסוים. בהתאם להגדרות צרכי המשתמש, יתכן וידרשו כלי גיבוי או שכפול שונים. למשל, קורה שנדרש כלי גיבוי מסוג אחד לשרת וכלי מסוג אחר למחשבים בתחנות העבודה.
בשוק המחשבים האישיים קיימים ספקים שונים של תוכנות גיבוי, שלכל אחד מהם היתרונות והחסרונות שלו. המשתמש הפרטי הטיפוסי היה רוצה למשל, לגבות את הקבצים, הסיסטם והאפליקציות על בסיס קבוע. בדרך כלל מספיק לכך אימג' פשוט אחד של הדיסק הקשיח כולו. עם זאת, משתמשים מתקדמים יותר, שצברו מספר גדול יותר של קבצים בהשוואה למשתמש הממוצע, יחפוץ להשקיע במוצר גיבוי קבצים איכותי.
משתמשים בעלי כמויות יוצאות דופן של מידע ממוחשב ידרשו פתרונות מתוחכמים יותר של ארכיבאות או דחיסת הקבצים. הדחיסה בדרך כלל מספקת תוצאות מתקבלות על הדעת כאשר דוחסים אפליקציות, קובצי טקסט, קובצי PDF, קובצי מערכת ומסמכים עם שיעור "רעש" נמוך. אך הדחיסה לא עושה טוב לתמונות, סרטונים וקובצי אודיו, בשל טבע המידע הנשמר בהם.

באופן כללי, הגיבוי של קבצים ומידע הו מרכיב המפתח בחבילות הגיבוי לשרתים. חשוב יותר מהעתקת הדיסק היא היכולת לנהל קבצים בדרכים הניתנות להגדרה (קנפוג). הייתה זו אופנה חולפת לוותר על ביצוע אימג' של הדיסקים, או להגבילו למחיצות המערכת, ומיקוד בדרכים יעילות יותר לטיפול בקבצים - היות וקובצי מידע הם הרוב הגורף של נפח המידע האגור בשרתים. אבל היכולת לבצע אימג' טוב לדיסק היא חיונית בתחנות עבודה, היות והמשתמשים רק לעיתים רחוקות מתקינים בעצמם תוכנת גיבוי קבצים להגנה על המידע.
השימוש באימג' תקופתי של דיסק מתבצע על הכונן הקשיח כולו, אך אם נדרש, ניתן גם לבצע אותו למחיצות נפרדות (כונן של אות אחת), כמו גם לדיסק וירטואלי.
יתרון העתקת אימג' הדיסק הוא ביצירת עותק נעמן למקור של המידע ברמת הביטים, כולל למשל, שאריות של קבצים שנמחקו.
הגיבוי של מכונות וירטואליות מהווה תופעה יחסית חדשה לרוב מוצרי הגיבוי (מלבד ל-BOS). כדי לגבות מכונה וירטואלית תוך כדי עבודה, נדרשת תוכנה מיוחדת היוצרת גיבוי לדיסק וירטואלי, עמיד לקריסות. סקריפט גיבוי פשוט למכונה וירטואלית איננו מספיק למטרה זו.
באופן כללי, גיבוי לשרת וירטואלי מעתיק את הקבצים וההגדרות של השרת. כדי להעתיק מכונות וירטואלית, יש צורך או להוריד אותן מהשרת המארח, או להתקין תוכנת גיבוי ייעודית העובדת בצמידות למערכת השרת המארח כדי לגשת לדיסקים הקשיחים הוירטואליים בהם הוא תומך.
ריבוי דגמי הדיסקים החיצוניים המתחברים ב-USB למחשב הפך את תוכנות הגיבוי הקנייניות המגיעות מותקנות ביחידת הדיסק-מארז. גיבויים על גבי דיסקים חיצוניים טובים מלא כלום, אפילו בעסקים קטנים ובינוניים, מפני שהעלות לפי נפח נמוך מאוד ומהירויות מעבר הנתונים טובות ביותר. הגעת מערכות USB 3.0 למדפים עושים אותם אטרקטיביים אפילו יותר.
על מנת למזער את מקום האחסון הנדרש לגיבויים, עושים שימוש המשתמשים לעיתים באסטרטגיית גיבוי דיפרנציאלית, אשר משווה את המצב הנוכחי של דיסק קשיח למצבו של הגיבוי הראשון שנעשה. גיבוי דיפרנציאלי קל ומהיר יותר לביצוע אך יכול להערים קשיים רבים בשלב השחזור.
עוד חידוש בתעשייה הוא דחיסת הדלטא (delta compression) גם מוכרת בתור הבדלה בין גרסאות קבצים. מאפיין זה מצמצם את הדרישה לנפח אחסון הגיבויים למינימום. למרות שניתן להשתמש בכך בתחומים רבים, הדחיסה פופולארית בעיקר בשרתים עם פעילות ערה.

 
    
 

keepmymoneysecret.com.ky
(
שם טוב לאתר בנק פרטי)

























מידע דולף


פעם יכולת לשדוד מדינה שלמה, כולל איזה רצח-עם קטן, לטפטף מיליונים אל מחוץ לארץ, להצניע רווחים אסטרונומיים, או להשתמש באיים מרוחקים וערוצים מקוונים כדי להעמיד פני דלפון ולהבטיח לעצמך פנסיה ענוגה (אם כי לא לגמרי הגונה).
מהפכת אוורור המידע בה מככבת וויקיליקס מכרסמת היום בכל חלקה טובה. גם בסודות בעלי הכוח והממון. כבר אי אפשר לישון בשקט בזמן שכספים בלתי מדווחים צוברים ריביות שמנות בבנקים השוויצרים החתומים. בכלל, ציפוי הזהב של כספות שוויץ הולך ומתקלף ככל שנפערות שפתיים שעייפו לשתוק...
השבוע עמד בציריך מול שופט בנקאי לשעבר בשם רודולפ אלמר, שהיה מנהל אופרציות איי הקאימן בבנק הפרטי Julius Bär. הנ"ל פוטר בשנת 2002 לאחר שלא הסכים לעבור בדיקת פוליגראף. אלמר הואשם בכך שניסה לסחוט את מי שהיו מעסיקו למשך 15 שנה.

על פי רויטרס, ביום א' האחרון מסר אלמר בלונדון, במהלך מסיבת עיתונאים, למר וויקיליקס ( ג'וליאן אסנג') שני תקליטורים עמוסים נתונים, אשר כביכול עוזרים להסביר כיצד לקוחות הבנק הפרטי הצליחו להעלים מס בגן העדן הפיננסי של אותם איים בים הקריבי, השייכים עדיין לממלכה הבריטית. בין לקוחות אלו נמנים, מסתבר, לא מעט פוליטיקאים.
אלמר הודה מול השופט ששלח מסרי דואר אלקטרוני מאיימים לבנק, אך הכחיש שדרש ממנו סכום של 50,000 פראנק שוויצריים בתמורה לאי מסירת המידע. או שאיים להטמין פצצה באחד ממשרדי הבנק בבירה. הנאשם ניסה להצדיק את פועלו ואמר כי "לא הייתה לו ברירה מפני שהיה תחת מעקב" וגם האשים את הבוסים שלו ב"טרור פסיכולוגי" נגדו.

הרומן בין אלמר לאסנג' התחיל מזמן. ב-2008 וויקיליקס פרסמו מידע שנאסף על ידי הנאשם, ואשר הובילה לבית משפט אמריקני להורות על סגירה זמנית של האתר, על פי בקשתו של הבנק. קבוצות שונות בעד חופש הביטוי הצליחו אז בהפגנותיהן ופעילויותיהן למען וויקיליקס, והאתר שב לרשת.
במקביל, אלמר ניהל באמצעות האתר שלו מסע נגד המערכת המבוססת על סודיות בנקאית והאשים את הבנקים השוויצרים במוסר לקוי. אם היה בחיים סבי, שאבד את נכסיו בגרמניה, גם היה עוזר לו. רודולף אלמר קובע כי העלמת המיסים offshore (על ידי לקוחות שאינם תושבים במדינה בה מתנהל החשבון) היא ההונאה הגדולה מכולן, והוא מתכוון להעמיד לדין את עיקרון הסוד הבנקאי בבתי הדין האירופיים. הוא, המכיר מבפנים את המנגנון, מעוניין שהאמת תוודא ברבים.
וויקיליקס ייקחו לעצמם מספר שבועות לבדיקת החומר, אשר במידה וימצא אמין, הם מתחייבים לפרסם את שמות בעלי החשבונות הבעייתיים. (אותנו, כבר ניחשתם, לא תמצאו ביניהם.)
ראו בכך עוד הוכחה כי חומרת דליפות המידע אינה פרופורציונאלית למאמצים הנעשים כדי למנוע אותן. אנו  סבורים ומשוכנעים שהבנקים השוויצרים משתמשים במיטב מנגנוני האבטחה - הפיזיים והאלקטרוניים - כדי לשמור על סודותיהם. ועדיין, הגורם האנושי -במקרה זה המצפון, או השאיפה לצדק שבאדם- היה החוליה החלשה.

זהו, חברים, ברוך הפוטר אותנו מצרות של עשירים.
 

 
    

 

קישורים שאהבנו


כתבה מאלפת על עובדות שקשה לרבים לקבל (תודה ל-צבי)

● ראיון על אנטישמיות ואנטי-ציונות עם פרופסור דינה פורת מאוניברסיטת ת"א.

HTML 5 כבר כאן

POIS - למי יש כאב ראש עכשיו? ומתי?
 

 
    
 

כביש חכם


בארץ יש לנו פנסי רחוב המופעלים על ידי תאים הקולטים אנרגיית השמש, גם שמענו על קטע כביש ניסיוני המייצר אנרגיה ממש כאן בארץ. באתר SolarRoadways.com מזמינים אותנו לדמיין כביש שעשוי מזכוכית חזקה במיוחד, שתחתיה קילומטרים של תאים סולאריים. ובנוסף, היינו מצפים את הזכוכית בהמוני LEDs שידלקו בלילה ויסמנו מסלולים, או יצרו חיצי הכוונה, אותיות של מסרי הזהרה וכו'. בארצות קרות, היה אפשר להוסיף חוטי חימום כמו בחלונות האחוריים של המכוניות, שיפשירו את הברד או שלג שנערמים, או הקרח שנוצר. הן הנורות והן חוטי החימום היו מנצלים את אנרגיית השמש שהפאנלים אגרו ביום. באותם אמצעים אפשר יהיה להשתמש בחניונים לא מקורים, במגרשים ושבילים.
מי שהגה את הפרויקט Solar Roadways היה מהנדס חשמל מעיירה קטנה ב-Idaho, ארה"ב. הוא צרף מספר טכנולוגיות קיימות כדי לצור מוצר חדש, כביש מזכוכית חזקה במיוחד עם תאים סולאריים ו-LEDs, המתפקד כסרט ארוך של תאים סולאריים, מפיק אנרגיה ארוך כאורך הכביש.
שלושת השכבות של כביש הפלא הן:
שכבת שטח הכביש, שקוף וחזק מאוד, מחוספס דיו ועמיד למשקלים גבוהים תחת תנאים קשים ביותר. עמידותו בפני מזג האוויר מגנה על השכבות התחתונות.
● השכבה ה"אלקטרונית" מכילה לוח מיקרו-מעבד עם מעגלי תמיכה לחישת עומסים על גבי השטח ובקרת אלמנט החימום. המעבד גם מנהל את התאורה, התקשורת, הניטור וכו' והתקן תקשורת אחד מונח אחת לשלוש וחצי מטר.
● שכבת הבסיס, העמוקה ביותר, היא זו המחלקת את האנרגיה שנאספה על ידי השכבה האמצעית. היא שולחת גם מידע לכל בתי האב והעסקים המחוברים לאוטוסטראדה החכמה. שכבה זו היא גם עמידה למים, כדי להגן על השכבה האמצעית אשר מעליה.

בהמצאה שכזו  טמון פוטנציאל החלפת (יום יבוא) השימוש בדלק מאובנים. אבל, מה בעניין עלויות? מייל אחד (כ-1.6 קילומטר) יעלה כ-4.4 מיליון דולר. על פי CNN, השקעה זו תוחזר באמצעות אנרגיית השמש שהכבישים ייצרו וינתבו לרשת הכללית.
Scott Brusaw, הוגה הראיון, השיג עד כה חוזה של $100,000 מהרשות הפדראלית לדרכים, להמשך המחקר ופיתוח הקונספט של כבישי זכוכית סופר חזקה. הוא טוען כי אם אפשר יהיה להחליף כל הכבישים בארה"ב בכבישים סולאריים, ניתן יהיה ליצור יותר אנרגיה מאשר כל הצריכה הלאומית. מטרתו כרגע היא להוריד את עלות כל פאנל מתחת ל-$10,000, שזה רק פי שלוש מהעלות של כבישי אספלט רגילים. אך הכבישים שלו יחזיקו מעמד פי שלוש מאשר כבישי האספלט, אותם יש לחדש במקומות רבים אחת לעשר שנים. בחישוב זה, למרות ההשקעה ההתחלתית הגבוהה, העלות שלהם זהה. אך כבישי אספלט לא מייצרים דבר. לפחות לא אנרגיה.
אספלט, להזכירכם, גם הוא מוצר שמקורו בדלק, וככל שהדלק מתייקר, גם האספלט...
 

 
    

 

שדרוג מקומות

בהמשך לקטע בנושא הגיהינום (ראו: עבודה זרה)


בדתות המונוטאיסטיות - אסלם, נצרות, ויהדות-  התפתחו מסורות המבטיחות לצדיקיהן מצב קיום חיובי לאחר המוות. על פי מסורות אלו, בגן העדן יקבלו הצדיקים גמול על מעשיהם הטובים. ביהדות ובנצרות מודגשים בעיקר יתרונות רוחניים לנשמות, בעוד שבאסלם צפויים תענוגות קצת יותר ציוריים. חילונים רבים נשבו בקסמה של אבטחה זו ואל עף ויתורם על עבודת האל, לא אחת הם משתדלים להועיל לזולת בצרה ומכנים זאת "מצווה". כיוון ואיש לא חזר עדיין מבעד לחומות המוות (ואם כן, אז דווקא מהפכן יהודי לפני כ- 2000 שנה),
קשה לנחש את מהותו האמיתית של הקיום שם, כלומר, איך נראה גן העדן. על כן, אפשר בחופשיות לדמיין שהוא נראה כמו פארק שעשועים ענק, כמו מגרש גולף אינסופי, כמו בית תפילה, חצר מלוכה או אפשרויות אחרות אינספור. בכל מקרה, סביר לנו
להניח על פי ההיגיון הארצי שטופח משך אלפי שנים, שככול שנצבור יותר קרדיטים בחיינו, כך נזכה לפרס טוב יותר בעולם הבא. או למקום מועדף ביציע אדוננו. בכורסאות VIP נרבוץ מדושני עונג. אבל מה, לפעמים מחיר המצווה, מניית גן העדן, גבוה לנו מדי.
ולכן באנו היום להציע מצווה במבצע, מנייה לא יקרה שאנחנו בליונס נס ציונה מאמינים תעלה בערכה ככל שנרבה ברכישתה. את המנייה הזאת ניתן לרכוש - אם אתם בריאים גופנית, בין הגילאים 17 עד 60 - פעם בשלושה חודשים. מדובר בתרומת איבר מתחדש: תרומת דם.
ביום שישי הקרוב, 21 בינואר, תגענה ניידות מד"א פעם נוספת לרחבת הקניותר (בסמוך לרחוב האירוסים, בנס ציונה). בין השעות 08:00 ו-14:00 המתנדבים - שבעצמם יושבים על תיק השקעות לא קטן- ימכרו לכם, אחדים יגידו, אופציות לשדרוג מקומותיכם בגן העדן. או חלילה, שוברי איזון למניעת ישיבה בגיהינום.

נ.ב. למרות כל הנאמר לעיל, אין אנו מוותרים על השקפתנו האומרת כי חשוב לשאוף לעשיית מעשים טובים ללא כל קשר לגמול. חברים: שכר מצווה, מצווה.
 

 
    
 

ילדים! אולי אתם יודעים היכן חמשת דרכוניי הישראלים?

"משרד החוץ (ליברמן) בגיבוי יו"ר הכנסת סירבו להנפיק לח"כ טלב א-סאנע דרכון דיפלומטי. זאת לאחר שא-סאנע, לדבריו, איבד 5 דרכונים דיפלומטים בין השנים 2006-2010"
מתוך וויקיפדיה

















































































השורות של עמית

ימין, שמאל, ימין


את כל המהומה סביב הצעתו של ליברמן לחקור את ארגוני השמאל השארתי בצד עד עתה כדי לקרוא וללמוד את דעת הציבור. לא שלא היה לי ברור מה תהיה תגובת הציבור אבל כדי לנסות להבין, המתנתי. עכשיו, כשקן הצרעות נבקע אני יכול לומר לכם שבעיניי מדובר באקט של פשיזם ומקרתיזם.
שיהיה ברור, אינני אוהב אף אחד מהארגונים הללו. אבל זכותם לחקור וזכותם להביע דעתם, ובעיקר זכותם לעמוד בקצה השמאלי של המפה. זו מהותה של דמוקרטיה, תרצו או לא. הטענה המרכזית של הימין הישראלי היא שהללו מוציאים את דיבת ישראל רעה. אם אכן כך, אזי יש חוק כנגד הוצאת דיבה, תתבעו אותם!
מקור הכסף לא משנה כהוא זה, אם הדיווחים שלהם אמינים, גם לא אם הוא מגיע מכיסו הפרטי של אחמדינג'אד. אם אכן נעשית עוולה אזי יש לדווח על כך ואין כאן שום הוצאת דיבה. האמת היא שברור לי שבמקרים רבים מדובר בעוולה ועצם העובדה שמעדיפים להעמיד את הארגונים עצמם תחת אש ולא את הדיווחים שלהם רק מוכיחה את זה. אישית אני מאמין שאין אפשרות להימנע ממעשי עוולה, אחרי הכול אנחנו במצב מלחמה מתמיד.
נתניהו כדרכו בקודש יצא עם פתרון מוזר, הוא יחקור גם את ארגוני הימין, הרי ידוע מה מקור כספם של ארגוני הימין, אבל כולנו גם יודעים שחלק גדול מפעילותם איננה חוקית בעליל (ואני לא מדבר על ההתנחלויות עצמן, שכל עוד ממשלת ישראל מכירה בהן, הן חוקיות) עקירת עצים, פלישה לשטחים לא להם הצתת מהומות במקומות שיכלו להיות שקטים, התעמרות בחיילי צה"ל, עידוד סרבנות אקטיבי ועוד.
העמדה לחקירה של כל גוף שהוא על בסיס מקורות המימון שלו ולא על בסיס מהימנותו היא ניסיון לעקר התנגדות למדיניות של ממשלת ישראל במסווה של פטריוטיות, רדיפה על בסיס דעה פוליטית ולא על בסיס עובדות.
הצעתו של ליברמן מצטרפת להצהרת הנאמנות למדינה יהודית, שגם היא לטעמי פשיסטית במסווה של פטריוטיזם. נכון במדינות שונות יש הצהרת נאמנות בבסיס החוקה אבל בישראל אין חוקה והצהרת הנאמנות הישראלית מתייחסת למדינה יהודית, מדובר אם כן, בפרובוקציה.
ואולי לישראלי הממוצע נוח יותר בלי דמוקרטיה, אבל הציבור הנ"ל רואה רק את מה שנמצא מתחת לאפו ברגע זה. אז הוא יקרקע את השמאל הקיצוני, אבל אחר כך את השמאל המתון, ואחר כך ימצא דרך לנטרל את המרכז, ובחסות הפשיזם אם ירצה השם בלי נדר נמליך את ביבי למלך ובא לציון גומל.
 

אגב


אנא מכם גשו לגוגל ובצעו חיפוש אחרי המילה "כשלון" ותבדקו מה תקבלו ראשון. אם תכתבו "כישלון" זה יופיע שלישי.
 

דמוגרפיה כדמגוגיה


כולכם בוודאי מכירים את התיאוריה הדמוגרפית על השתלטות הערבים על אירופה, על השתלטות החרדים על ישראל וכו'. יש משהו מעצבן בתיאוריה הזו, כי לא רק שהיא מאוד לא מדויקת, אלה גם שאם יש בה מן האמת, הרי שאין לה פתרון.
ראשית, מגמות דמוגרפיות משתנות מעשור לעשור, וכל ניסיון לגרור סטטיסטיקה שכזו מעבר ל-10 שנים הוא נבזי ומגמתי. מגמות דמוגרפיות משתנות מכיוון שהמצב הכלכלי משתנה, כך למשל המהגרים המוסלמיים לא יכולים לעשות את אותו מספר ילדים כשיוקר המחיה באירופה גבוה כל כך ואכן המגמה המוצגת בכל סרטי התעמולה הימניים הקיצוניים הוכחה כהרבה פחות דרסטית. מעבר לזה, לקחת את כל המוסלמים ולתחוב אותם לתוך חבילה אחת זה להחטיא את המטרה. 95% מהמוסלמים באירופה הגיעו אליה כדי לחיות טוב יותר, לא כדי להשתלט עליה. הרי יש סיבה מדוע בחרו לברוח מארצות מוצאם (כדאי לראות מה קורא בימים אלו בטוניסיה). אם אכן כך מדוע שיחזרו על שגיאות העבר בעיקר כשיוקר המחיה גבוה יותר? יש פחות מ-5% מוסלמים קיצוניים והם אכן יודעים לעשות רעש, מספיק כדי לגרום לישראלים לצקצק בלשונם, והדור הצעיר של המוסלמים באירופה לא יעשה יותר מ-3 ילדים כי הוא יודע שלא יוכל להאכיל אותם.
בואו נניח שהמגמות הדמוגרפיות אכן נכונות, בואו נבדוק מה ניתן לעשות כנגד זה. לעשות יותר ילדים? ומי יממן אותם? הרי בישראל גם היום מעטים מסוגלים "לגמור את החודש". עוד ילדים פירושם יותר אזרחים חיים על קצבאות סעד ופחות אזרחים מממנים אותם. אז מה עדיף? מדינת קבצנים יהודית עם 18 משפחות פריצים, בלי חינוך, תרבות, בריאות, וכו'... אבל עם צבא. כולם יהיו יהודים כשרים, אבל רעבים ללחם, ורק מלחמות יגרמו להם לצעוק "היידה ביבי" בדיוק כמו בכל מדינה מוסלמית.
אינני אומר שבעיה דמוגרפית לא קיימת אלא שהיא נופחה ומתבססת על נתונים עתיקים. בימים טרופים אלו הדרך היחידה לצמצם את מפגע הדמוגרפיה עדיין היא לא לעשות יותר ילדים אלא להפסיק מימון של מכונות לייצור ילדים בלי חשבון. תאמינו לי, אם תהיה לאדם בעיה להאכיל את ילדיו הוא יתחיל לחשוב פעמיים.
 

אין גבול


מסקנות וועדת ששינסקי הביאו את השתן לראשם של מנהלי חברת "דלק" של יצחק תשובה. עד כדי כך, שמנכ"ל החברה החליט שהגז שייך לחברה ולא לציבור. היה ברור שזה יקרה, אבל לא האמנתי שזה יקרה כל כך מהר, שהטייקונים יעמדו בראש חוצות וישתינו על הציבור ואפילו לא יטרחו לומר לו שזה גשם.
חברת "דלק" החליטה שתכולת הקרקע של מדינת ישראל שייכת לה. וכי למה לא, אם החמור שיושב בראש הממשלה מקים וועדה ואחר כך מהסס בקבלת מסקנותיה כדי לא להכעיס את בעלי הממון, אז למה שיהיה גבול לחוצפתם?
העצוב ביותר הוא שבישראל יש כל כך הרבה טיפשים שחושבים שאכן הגז שייך למר תשובה ולא מבינים שהמדינה נתנה לו זיכיון לחפש גז על קרקע ששייכת לציבור, מצא גז יקבל את חלקו אבל בשום פנים ואופן לא את כולו, שכן בכך יפקיע את בעלותו של הציבור על הקרקע ותכולתה.
יזמים אזרחי מדינת ישראל מעדיפים להבטיח את עתידו של הדור ה-500 במשפחותיהם מאשר להבטיח את רווחתה של המדינה בה הם חיים. זה מרגיז.

סרטים רבותי כרגיל,  ב-videowebgate.com
 

תגובה לשורות של עמית

 
    

 

HUMOR הומור

הגבלות? חופשי!

כמו גדולים

היו ימים

אתחול מחדש

שילוב מקשים

ʎɐqə ɯoɹɟ pɹɐoqʎəʞ ɐ ʎnq ı əɯıʇ ʇsɐl əɥʇ sı sıɥʇ

 
   
 

הצהרת אחריות
למרות שכל המידע במגזין זה מובא תוך רצון טוב, אין חברת צ'יף אחראית על שגיאות בגין אי הבנה או הַשְׁמָטָה,
או בגין השימוש העסקי או האישי שיעשה בו. חברת צ'יף אינה אחראית לדבריהם של כותבים-אורחים במגזין

 
 

נשמח לקבל הערות והארות,  המלצות ובקשות או קישורים לאתרים מעניינים לדואל:magazine@chief.co.il

 
 
   
 

http://www.bos.co.il

 
 

מגזין זה נדחס אלקטרונית למען חסכון באחסון ותעבורת מידע מתוך שימת לב לאיכות הסביבה וחסכון באנרגיה.

 
 

כל הזכויות שמורות © צ'יף יישומים ישראל בע"מ 1986-2011