Delicious   

גיליון מספר 24 שנה X - יום חמישי, 14 ביולי 2010

 
 

«- לגיליון קודם 2010 לגיליון הבא -»

צ'יף תמיד לשירותכם בנס ציונה, מאז 1986

 
  

 

"טרגדיה מקרוב היא קומדיה מרחוק"


צ'רלי צ'פלין

 
    
 

 

גרסת BOS העדכנית הינה BOS v 2.2.7  מה חדש בגרסה
 
▪ לקוחות בהסכם שירות הזכאים לעדכון הקישו כאן לקבלת העדכון.
▪ לאלו שעדיין אינם לקוחות, לבקשת גרסת הדגמה הקישו כאן.
▪ למצגת BOS עדכנית: BOS2009H.pps
גרסת Beta עדכנית 2.2.9.9 (תומכת Windows 7)
לקבלת גרסת Beta

 
    
 

שער ערך ה GB
15/07/2010
השוואת כדאיות רכישת
דיסק קשיח מסוג SATA
לפי מחיר לכל 1GB

0.95

160GB

0.64

250GB

0.53

320GB

0.34

500GB

0.29

750GB

0.26

1TB

0.23

1.5TB

0.25

2TB
מקרא

מחיר עלה

מחיר ירד

ללא שינוי

X.XX

היקר מכולם

X.XX

הזול מכולם

מחיר ה-GB
הזול ביותר לתקופה

 


 

עד מומחה


כל אחד יודע מה זה עד. מישהו שנקרא -בדרך כלל לבית דין- להצהיר את האמת הקשורה לעובדות שהוא מכיר. אנו מכנים "עד" אדם שנכח במקום מסוים ברגע של התרחשות הדורשת לאחר מכן בירור.
ומה זה "עד מומחה"? עד אשר נקרא להעיד לא או לא-רק מתוך היכרות עם עובדות הקשורות למקרה מסוים, אלא שהוא בעל ידע או מומחיות בנושא או תחום ספציפי המופיע בתביעה משפטית. שלא כמו עד רגיל, שעדותו מציגה עובדות הידועות לו, עד מומחה מתמקד במשמעות של העובדות שהוצגו לבית המשפט. גם התביעה וגם ההגנה רשאיות להביא עד מומחה משלהן, ויש גם מקרים שבהם נדרשים שירותי המומחה על ידי השופט. חוות דעתו של העד המומחה חייבת להיות עצמאית ולא מושפעת מכל תקבול שמקורו באחד הצדדים - בעיקר זה אשר שכר את שירותיו.
רבים יגידו כי עד מומחה מביא עימו ידע מקצועי בתחום מומחיותו ולא ידע משפטי. אכן, הוא מסייע בכך לשופט להתמודד עם בעיות שהוא אינו בקי בהן. אבל מסתבר שלאורך השנים ניסיון משפטי הנרכש בשטח ובאולמות הצדק, מוכיח את עצמו כבעל ערך רב להתייעלות במהלכים המשפטיים. כך שידע מקצועי עמוק ורחב, ועוד קצת ניסיון משפטי ועוד מנה של הגיון פשוט יחד עם יכולת להסביר את התחום ברהיטות לשופטים ולצדדים המעורבים... עושים עד מומחה טוב.
כך האמנו וככה חשבנו, וככה קיבלנו על עצמנו עבודה ועוד עבודה של עדות מומחים לנושאי מחשוב חקירתי. אלא שמי שחושב שהעבודה דורשת מיומנויות מחשב בלבד, טועה בגדול. נכון זה לא עבודה בזק"א או חדר מיון, וגם לא עבודה פסיכיאטרית קשה. אבל במהלך העבודה הזו אכן יוצא לפגוש אנשים נואשים, שברי כלי, חולים אנושים, רשעים, קורבנות, משוגעים והיסטריים. ולפעמים, בסופו של יום, עוד אפשר לברך "שלא עשני עורך דין"
הכי קשה, לפעמים, זו התחושה שאם פסק הדין לא יהיה צודק, אם יעשה למישהו עוול - יהיה גם לך יד בדבר. גם לפושעים הכי גדולים קשה להסתכל בעיניים בזמן שהם נלקחים עזוקים ומושפלים, וציוד המחשוב החשוד נשאר אצלך לחקירה. אין מנוס מלחשוב לרגע איך היית מרגיש במקומם.
חברים, היו ישרים. על תעשו דברים שלא יעשו עם הציוד האלקטרוני שלכם, זה לא נעים להיתפס.
 

 
    
 


מתוך צילום של עמית




"לא" לשינוי


החברים שלנו סביב הגלובוס מסכימים כולם: למרות השיפור שמביאה עימה מערכת ההפעלה חלונות 7 בהשוואה לקודמתה וויסטה, קהל המשתמשים עדיין מראה התנגדות מוצקה לשדרוגים. תאגידים גדולים שהגיעו ליציבות עם  חלונות XP לא ששים לשנות את המצב. תארו לעצמכם: תוספת עובד חדש רק מחייבת את אנשי המחשבים להעלות את אותו אימג' סטנדרטי עם XP, אופיס 2003 ושאר כלים מוכרים ומקובלים. אז מה אם מערכת ההפעלה היא "קשישה" בת 8?, היא טובה ואמינה -יחסית- ורבים מעדיפים אותה על כל מערכת אחרת שיכולה להגיע יחד עם החומרה החדשה.
השילוב XP-2003 אהוב כי הוא פשוט עובד, ואפילו יודע לעשות הרבה מעבר ממה שהמשתמש הממוצע צריך. גם בהיבט של "מחזור התוכנה בארגון" שימו לב כי השילוב הזה היה תקן למשך כ-6 עד 8 שנה. בהשוואה למחזור חילופי מערכת הפעלה בן 3 שנים, העובדים אולי החליפו מחשבים פעמיים או שלוש בתקופה זו, מכירים את  יתרונותיה וחסרונותיה, את נטיותיה, חולשותיה והתנהגותה הייחודית. משתמשים בה ככלי לבצע את עבודתם  כי היא פשוט מספיק טובה לכך. אין צורך להדריך או לאמן איש בשימוש ב-XP או בהפעלת התוכנות של אופיס 2003, כל ארגון יכול לסמוך על כך שאנשיו יפיקו מהם את המרב והמיטב.
מסתבר שזה לא רק החברים שלנו. ברשת מצאנו דיווחים רבים על ההתנגדות לשדרג. הם בדרך כלל מבליטים את העובדה שהמערכות ההפעלה החדישות אולי נועדו לצרכים הגדולים יותר של המחשוב הביתי (משחקים וכו') ואילו אנשי משרד הכותבים דו"חות ומכתבים לא זקוקים ליכולות גרנדיוזיות.
ברור שלא מיקרוסופט ולא כל יצרן תוכנה אוהב את זה, איזה מפתח לא היה נותן שנים מחייו כדי להיות במקום הוגי ומפתחי ווינדווס XP ואופיס 2003, כאשר חלק לא קטן מאוכלוסיית העולם אומר: "זה כל מה שאני צריך!"
 

 
    
  

S.O.S.

הדיסק דמם ?

לחץ בריבוע ?

לחץ בריבוע !



















פינת הלקוח

בית ספר


כותבי "פינת הלקוח" לא מנסים להסתיר את היותה מדור פרסומי, שייעודו לרומם את הספק... ובכך צ'יף לא נבדלת מן הגדולים והממוסחרים שבשוק - ממכללות ועד וונדורים בינלאומיים. אבל, הפינה שלנו גם באה לומר "תודה" כנה ללקוחות מתמידים, מקצועיים, נחמדים, או מעניינים במיוחד. ולא רק על שבחרו בנו (כי לפעמים לא הייתה להם בחירה אחרת) אלא על הקשר שפיתחו עם אנשי צ'יף. הלא אפשר לבצע אותו סוג של עסקה, לקבל שירות או לרכוש פתרון באלפי דרכים, ובכל זאת חשוב לנו שבכל המקרים ייצאו

שני הצדדים מורווחים ושהקשר בינינו יהיה מועיל ו...יפה.
כיוון ועל יופי מדובר, פשפשנו בארגזי הארכיון לבחור את הקשר היפה מכל השנים, אך המלאכה לא קלה. על הדרך מצאנו דוגמאות נהדרות והפעם נביא אחת העתיקות שבהן - משנות השמונים העליזות. ראו במו עיניכם (הקישו על התמונה להגדלה)

באפריל 1997 פרסם העיתון גלובס: "טובה לייטר, הישראלית היחידה שהשתלבה בהצלחה בתעשיית הסרטים ההוליוודית, תפיק את הגרסא הקולנועית לסדרת הטלוויזיה הפופולרית מסוף שנות ה-60 "RUN FOR YOUR LIFE".  האם הייתה זו אותה טובה שחתומה על המכתב?
טובה לייטר ניהלה ביד רמה את בית ספר איילון במועצה אזורית גזר למעלה משמונה עשרה שנים. כאשר היא הלכה לעולמה נערך טקס לזכרה, בו נאמר: "לא תמיד רעיונותיה עלו בקנה אחד עם המסגרת החינוכית, אך תמיד היא ידעה לסחוף אחריה את האחרים ולהצעיד קדימה את מטרותיה ורעיונותיה הייחודיים, למען קידום ומתן מענה לצורכי הילדים ולאוכלוסיית בית הספר."
ועם יד על הלב: האם מנהלת בית הספר של ילדיכם גם כותבת לספקים שירים מעותרים?
 

 
    


לא על הפחמן בלבד


חברת בוינג מנסה מל"ט ריגול חדש, בעל גוף קצר ומוצק, עם רוחב כנפיים של 150 רגל, המכונה "Phantom Eye". הוא יהיה מסוגל להישאר בגובה 65,000 רגל למשך... ארבעה ימים שלמים, למטרות סיור ופיקוח, אבל כיוון שבמקום דלק הוא יצרוך מימן, כל תוצרי הלוואי שלו יהיו רק מים. יחד עמו נמצא גם בפיתוח מל"ט גדול יותר שיוכל להישאר יותר מ-10 ימים באוויר, ומל"ט קרב ( ה-"Phantom Ray")
אב הטיפוס של ה-Phantom Eye יילקח לאחד ממרכזי המחקר של NASA  לשם הכנתו לטיסת המבחן שבין 4 ל-8 שעות בתחילת 2011.
ככלי טייס "ירוק", יהיו ל פנטום-איי שני מנועים של 4 צילינדרים, 150 כ"ס כל אחד, שיאפשרו לו מהירויות שיוט של כ-150 קשר ונשיאת מטען של קצת מעל 200 קילו.
כבר ב-2003 הכריזה בוינג על תחילת המחקר בנושא הנעת מטוסים עם מימן. הם השתמשו בשלד של מטוס מתוצרת אוסטריה (מדגם biplaza Dimona) אשר שונה על מנת לספק הנעה היברידית עם תא PEM (או - Proton Exchange Membrane) הקשור לסוללת ליתיום המזינה מנוע חשמלי שמחובר לפרופלור קונבנציונאלי. בטיסות המבחן שבוצעו עד כה הצליח הטייס לטפס עד לגובה 1,000 רגל עם שילוב הסוללות ותאי דלק המימן (FCH).
אז למה לא מימן? גז מוכר עוד מן המאה ה-16, כאשר שפיכת שמן גופרתי על ברזל היה משחרר גז דליק. ב-1766 קרא לו Cavendish "אוויר דליק", ו-15 שנה מאוחר יותר הוכח כי אותו "אוויר" ביחד עם חמצן - מייצר מים. מסיבה זו קרא לו Lavoisier בשם "Hydrogen" (היוצר מים). ב-1898 הצליח Dewar לבודד אותו כגז.
במצבו הטבעי נמצא המימן באטמוספרה בפחות מחלק אחד למיליון. הוא גם נמצא בחלל, בכוכבים, בפוטוספרה והכרומוספרה של השמש. הוא היסוד הפשוט והנפוץ ביותר ביקום כולו. נאמר שהוא מהווה כ-70% ממשקל היקום. בפליטות הרי געש נמצא מימן חופשי, ומהווה כשליש מהגזים הוולקניים. בחומרים האורגניים, הגז הטבעי, הנפט והפחם הוא שווה ל-11% מהמשקל, ובגוף האדם - 10%
ב-1929 Bonhoffer & Hacker מצאו כי קירור ודחיסת המימן הופכת אותו לאיזוטופים של עצמו. הוא גז שאינו מתפרק או מתפוצץ באוויר החופשי, אינו מחליד, אינו רעיל, אינו יוצר קורוזיה או קרינה, אינו מסריח, מדבק או יוצר מחלות, אינו מסכן את מי השתייה, אינו מזיק לעובר או גורם לסרטן. אבל הוא מחייב כללי בטיחות בחללים סגורים, מפני שהמימן דליק מאוד, הוא מגיב בקלות עם החמצן וכאשר בוער - יוצר מים.
השימושים המעניינים ביותר של המימן כדלק ירוק הוא השימוש במנועים, של רכבי קרקע, רכבות, מטוסים ואוניות. עוד שימוש מתאים הוא בייצור חשמל במקומות מבודדים או במרכזי אוכלוסיה כייצור ראשוני או משלים. חברות בינלאומיות אחדות כבר מייצרות מנועים חלופיים שנועדו במיוחד לשימוש עם מימן.
אז למה לא?
 

 
    
 

 

אזכרה

במלאת שנתיים לפטירתו של אהוד אבנר ז"ל תתקיים אזכרה ביום רביעי ה- 21/7/2010 בשעה 18:30 בבית העלמין גורדון רחוב המהר"ל מפראג ראשל"צ
נפגשים ליד שער מספר 3. לאחר האזכרה ניפגש בביתנו ברחוב דוד ילין 4 ראשל"צ.
טלפון: 052-8328183

 
    
 

קישורים


● לראות כוכבים בתלת מימד - www.stellarium.org

● משמיד את הדיסק, לא את המידע

● טוחן את הדיסק, המידע עדיין חי בפתיתים


ממש חולני

● על חלוקת כתובות האינטרנט IPv4
 

 
    
 

השורות של עמית

תופעה


תופעה שנתקלתי בה רק לאחרונה על האינטרנט היא "מחפשי האמת" Truth Seekers. מדובר באוסף של מקרי ראש חמורים שמסרבים לראות את מה שמתחת לאפם ומנסים לחפור עמוק יותר. בקיצור מדובר בתומכי תיאוריות הקונספירציה למיניהן, כמו שהיהודים הם שמימנו את נאצים, או שממשלת ארה"ב תכננה את ה-11 בספטמבר ועוד ועוד. הבעיה היא שהיות והם משוכנעים שהאמת מוסתרת מהם, הם משוכנעים גם שהעולם כולו ינסה לעצור אותם מלהפיץ את התיאוריות המטורפות שלהם. כתוצאה מכך כל מי שיסתור אותם הוא אוטומטית סוכן של הממשל. בין הללו תמצאו גם האקרים ושאר אנשים נחמדים שיודעים כיצד להזיק ל"סוכן הממשל" שמעז לסתור את דעתם. המטורפים הללו מתחלקים לשתי קבוצות: אלו שרואים עצמם כגורו ואוספים נאמנים בקצב מסחרר (בעיקר בפייסבוק) והאידיוטים שנדבקים להללו. הראשונים פרנואידים חולניים והשניים סתם אידיוטים שמשוכנעים שכל מה שנמצא על האינטרנט נכון ואם הם ראו סרט ב-יוטיוב אזי כל מה שנאמר בו נכון.
אני חייב להודות שלפעמים פשוט מתחשק לי לסגור את המחשב להתנתק מהאינטרנט ולוותר על התקשורת עם העולם הרחב, שמסתבר ש-75% ממנו (ואני עושה הנחות עכשיו) מורכב ממוחות שלא נעשה בהם שימוש מעולם והיום כבר לא יעשה בהם שימוש יותר, פג תוקף, נרקב.
 

לאינטל מגיע


לא פעם כתבתי כאן על המענקים שאינטל מקבלת ממדינת ישראל, והטלתי ספק בצורך. לפני כשבוע קראתי שדו"ח שיצא וקבע שאם אינטל לא תקבל מענק של 400 מיליון דולר היא תאלץ לפטר אלפי עובדים במדינת ישראל. אלא שהדו"ח עצמו מומן על ידי... אינטל עצמה. מדינת ישראל הוציאה מכרז להפקת דו"ח שכזה. רק חברה אחת ניגשה וזכתה ואת המימון לדו"ח בסך 280,000 שקל, שילמה אינטל. מעבר לעובדה שזה פשע והונאה הרי שמדובר גם במתן שוחד, שכן דו"ח שכזה לא יכול בשום צורה שהיא לעלות 280,000 שקל. כמובן שאינטל תקבל את המענק למרות שכל התהליך הוא פלילי. הכלבים נובחים והשיירה עוברת. כדאי להזכיר שמדובר בעוד 400 מיליון אחרי שני סיבובי מענקים דומים בעבר. דהיינו אינטל תעלה למשלם המסים מעל למיליארד דולר.
 

גזירות ונגזרים


ממשלת נתניהו ממשיכה לקצור את השכבות החלשות, הרי היה ברור שהעלאת שכר המינימום תחסם, למרות שהיא מוצדקת לחלוטין שכן שכר המינימום במצב הקיים לא מאפשר קיום ואני אפילו לא מדבר על קיום בכבוד. בדרך, מעלה הליצן שטייניץ את מחיר הסיגריות והוא יודע היטב על מי זה ייפול. המצחיק הוא שבעוד שבכל מדינות העולם העלאת מחיר הסיגריות מתורצת בטיעון של הרצון לגמול כמה שיותר אנשים מעישון, בישראל אפילו לא מתרצים זאת: מעלים את המחיר כדי לכסות עוד גרעון. ומחיר המים לא עלה? עלה! ומחירי החשמל? האם הם באמת מקובעים לשינויים במחירי האנרגיה בעולם? קדחת! רק על ההפרשים בהורדות המחירים הנדירות עושה חברת חשמל קופה יפה. האם יתכן ש-50% מאזרחי מדינת ישראל כל כך טיפשים, כל כך לקויי זיכרון?
 

אורנג' והתעריפים

(אני מתנצל מראש על השפה)


היות ובישראל אין שליטה על חברות הסלולר הרי שאין בישראל חשבון סלולארי מוגבל בזמן. זהו חשבון שכשעברת את ההקצבה שלך, אתה נחסם לחלוטין עד ליום בו ההקצבה מתמלאת מחדש, החשבון הזה מושלם לילדים ובני נוער וגם למבוגרים שרוצים לחסוך. בכל העולם חשבון כזה הוא די נפוץ והמחירים שלו יורדים ומספר ההטבות גדל כל הזמן.
בישראל אין דבר כזה כי לחסוך זה הדבר האחרון שחברות הסלולר רוצות שתעשה.
בדקתי עבור הבת שלי אפשרות נוספת: חשבון משולם מראש, ביג טוק. הזדעזעתי מהמחירים מהמידע המטושטש להחריד, ומהחוצפה:
1. לא ברור אם בכלל אפשר להשתמש בטלפון קיים לצורך כך. כי אם צריך טלפון חדש אזי מראש פושטים לצרכן את העור.
2. על כל טעינת הכרטיס בין 50 ל-500 ש"ח יש 7 ש"ח "דמי הפצה" דהיינו הצרכן משלם את העמלה של מוכר הכרטיס! כמובן שאם טענת ב-500 ש"ח הרי שזה נטמע היטב בסכום אבל אם אתה מוציא 500 ש"ח על שיחות בחודש הרי שאתה לא ממש חוסך וחשבון רגיל יתאים לך יותר.
3. בדף מידע אחד מוסרים לך שמחיר הודעת SMS הוא 30 אג' בעוד שבדף אחר הוא 59 אג' ברשת אורנג' ומחוץ לרשת אורנג' תאלצו לשלם גם את דמי הקישוריות המפורסמים שלא קיימים בשום מדינה בעולם ובישראל 120 אימפוטנטים מסרבים לחסל.
4. מחיר השיחה הוא שערורייתי: 1 שקל לשיחה! סליחה... 99.9 אגורות.
במידע הנ"ל כל כך מטעה ומטריד שמתבקשת התערבות רגולטור על המחירים ושילך לה...ן הליברליזם הקפיטליסטי, אין כאן כוחות שוק!
אם בצרפת אני משלם סכום שווה ערך ל-120 ש"ח ומקבל לשלוח הודעות בעשירית המחיר מאשר בישראל (1 סנט) בלי דמי קישוריות ובלי בטיח ועוד אינטרנט חינם בלתי מוגבל ושעתיים שיחות, הרי שזה אפשרי אלא שבלי תחרות שום דבר לא ישתנה.
קראתי את טענותיו (כנגד דמי הקישוריות) של עמי הראל מנכ"ל סלקום, המסכן שמעסיק 15,000 עובדים וגם הוא צריך לחיות וש"תעריפי הסלולר בישראל הם מהנמוכים בעולם" ולחץ הדם עלה לי. ראשית, בהודו גובים עשירית מאשר בישראל על הכול וגם שם חברות הסלולר עושות מיליונים והן לא מעסיקות רק 15,000 איש. שנית אף חברה בישראל לא גובה על משלוחי SMS פחות מ-5 אג' ולא חשוב איזה חשבון יש לך, כך שגם כאן האדון הזה משקר במצח נחושה. ושלישית, אולי התעריפים נמוכים (והם לא) אבל דמי הקישוריות, דמי הפצה ועוד כל מיני דמי הם בדיוק אותו רעה חולה כמו עמלות הבנקים ומכסים את ההפרשים. מדינת ישראל איבדה שליטה על הבנקים וחברות הסלולר. גופי הגנת הצרכן לא טורחים, הרגולטורים מאוננים והצרכן הישראלי האידיוט נשאר בלי הגנה כלל.
 

מתנחלים שוב


בלי קשר לוויכוח על ההקפאה, שאיננו לעניין בנושא זה מסתבר שהמתנחלים מתעמרים בחיילים הדרוזים שהוצבו בין היתר להגן עליהם, בקריאות גזעניות בעליל. אם יציבו יהודים במקום הם כבר ימצאו דרך לנטרל אותם גם כן. העניין הוא שהתבטאויות מסוג זה של המתנחלים מוגדר בחוק כפשע של שנאה וחיילים שוטרי מג"ב למשל הם שוטרים לכל דבר, אי לכך מדובר כאן גם ב"העלבת שוטר". אם כן מדוע אף אחד לא ממצה את עומק הדין עמם בגין עבירה זו?
 

חוויות


בשבועיים האחרונים אין מי-יודע-מה חדשות בצרפת. חופשות, חום וסתם עצלות תפסו את הצרפתים, אבל זה לא אומר שאין חוויות. המשחק האחרון של נבחרת אלג'יריה בטורניר הגביע העולמי היה נגד ארה"ב. צפיתי במשחק תוך כדי שאני מצלם בבית קפה עמוס בני אדם (כולם אלג'יראים) במרכז העיר. בדקה ה-92 החמיצה אלג'יריה הזדמנות להבקיע שער וכל המקום רעד. מרוב התרגשות, מישהו ניתק את הכבל לכל הטלוויזיות שהיו מחוברות. שתי דקות ארוכות כמו נצח לקח לבעלים של המקום לחבר מחדש את המכשירים ו... כל מה שראינו היה את החיבוקים האמריקאים אחרי השער שלהם, את האכזבה על פני הסובבים קשה לתאר במילים. (תמונות

דקה לפני כניסת חודש יולי (חודש החופשות) יצאו הצרפתים שוב לשביתה כללית, ריטואל חודשי מעצבן ומגוחך אם כי סביר להניח שמדובר בעייפות החומר ואם אפשר לגלח עוד יום בטלה, אז למה לא?
אל תוך המצעד המחאה התגנבו 3 בלגים (כנראה) צעירים עם שלטים שמלגלגים על הצרפתים ודרישותיהם, בנוסח: “עצלות היא ערובה לחיים ארוכים", ו- “למה לא לצאת לפנסיה בגיל 45”
הם צעדו להם בנחת בין כל חברי האיגודים, שלטים מונפים ביד אחת ובירה קרה ביד שנייה ואיש לא הטריד אותם. תמונות מההפגנה (כולל שלושת הליצנים)

מצעד הגאווה המרסייאני התפצל השנה בגלל ויכוח על הסלוגן, מה שאומר שהיו לי שתי חגיגות לצלם. תגידו מה שתגידו על ההומואים והלסביות, הם יודעים לחגוג ועושים זאת עם כל הלב. מה שמטריד אותי הוא שאם כל היפיפיות הצעירות בשני המצעדים הן לסביות, אז יש לנו הגברים בעיה רצינית
ראו תמונות מהמצעד הרשמי ו-תמונות מהמצעד האלטרנטיבי

סרטים רבותי : http://video.videowebgate.com/index.php?pt=feature

תגובה לשורות של עמית

 
    
  

 
    
 


בשבוע שעבר אמר לנו אורח  שהוא הייה רוצה לראות במגזין יותר תמונות, או ציורים, תרשימים מרשימים וענפים של תחנות ושרתים, עם חצים לכל הכיוונים ועננים קטנים משתלטים על המסך.
נערך משאל בצוות, לגלות למה באמת אין לנו יותר תרשימים מרשימים. הרוב התקשינו להתבטא... או יותר נכון, למצוא תשובה. ואז, כמו סימן מלמעלה, נכנסה לחדר החתולה וכולם הבינו את הרמז: היא הלכה ישר למה שמעניין אותה, הפנתה לנו עורף (נניח) ורק עזבה כאשר הבינה שאין בזה מה באמת לאכול.

 
    
 

 

 
   
 

הצהרת אחריות
למרות שכל המידע במגזין זה מובא תוך רצון טוב, אין חברת צ'יף אחראית על שגיאות בגין אי הבנה או הַשְׁמָטָה,
או בגין השימוש העסקי או האישי שיעשה בו. חברת צ'יף אינה אחראית לדבריהם של כותבים-אורחים במגזין

 
  
 

נשמח לקבל הערות והארות, המלצות ובקשות או קישורים לאתרים מעניינים לדואל:

 
 
   
 

http://www.bos.co.ill

 
 

ידיעון זה נדחס אלקטרונית למען חסכון באחסון ותעבורת מידע מתוך שימת לב לאיכות הסביבה וחסכון באנרגיה.

 
 

כל הזכויות שמורות © צ'יף יישומים ישראל בע"מ 1986-2010