Follow Me on Pinterest

גיליון מספר 17 שנה XII יום חמישי, 17 במאי 2012

 
 

► לגיליון קודם 2012 לגיליון הבא ◄

צ'יף תמיד לשירותכם בנס ציונה, מאז 1986

 
    
 

Et minimæ vires frangere quassa valent

כוח מזערי ישבור מה שכבר קודם נסדק
 
אובידיוס

 
    
 

 

גרסת BOS העדכנית הנה BOS v2.3
 
▪ לקוחות בהסכם שירות הזכאים לעדכון הקישו כאן לקבלת העדכון.
▪ לאלו שעדיין אינם לקוחות, לבקשת גרסת הדגמה הקישו כאן.
▪ למצגת BOS עדכנית: BOS 2009H.pps
גרסת Beta עדכנית 2.3.1.8 לקבלת גרסת Beta

 
    
 

שער ערך ה GB
16/05/2012
השוואת כדאיות רכישת
דיסק קשיח מסוג SATA
לפי מחיר לכל 1GB

0.67 ₪

500GB

0.42 ₪

1TB

0.27 ₪

2TB

0.25 ₪

3TB

מחירי SSD ל 1GB

5.60 ₪

60GB

4.49 ₪

120GB

4.99 ₪

240GB

6.58 ₪

300GB

4.60

512GB
מקרא

מחיר עלה

מחיר ירד

ללא שינוי

X.XX

היקר מכולם

X.XX

הזול מכולם

מחיר ה- GB

הזול ביותר לתקופה

































ביום ד' לא בא לי

 

היעדרות מן העבודה הוא הזמן -מתוך שעות העבודה- שעובד איננו במקומו בשל סיבות מוצדקות ומוכרות בחוק (כמו אי כשירות זמנית, אישורים הקשורים לפעילות הסתדרותית או דומה לה, וכו'). או בשל סיבות בלתי מוצדקות: איחורים, הפסקות עישון, סידורים אישיים וכו'.
סוג שלישי של היעדרות הוא זה בו העובד מגיע לעבודה אך מקדיש חלק מיום העבודה לפעילויות שאין להן כל קשר למטלות המשרה. כמו למשל, לגלוש או להשתמש בתקשורת אלקטרונית למטרות אישיות, או לשם בידור. כיום אנו רגילים לקשר את ההיעדרות ה"סמויה" הזאת לטכנולוגיות עכשוויות, אך אין דבר חדש תחת השמש. גם בעבר נהגו אנשים לקרוא עיתון להנאתם או לטלפן לחברים ומשפחה ממקום העבודה שלהם.
רמה גבוהה של היעדרות גורמת להשפעה שלילית על פריון העבודה, היא מסוגלת לצמצם את היצרנות של כל עסק. ויגידו אחרים ממכרינו שלעיתים ובעיקר בגופים ציבוריים, דווקא עדיף שעובדים לא יגיעו לעבודה כדי שלפחות לא יעשו נזק... אבל ברצינות עכשיו - היעדרות גורמת להוצאות נוספות כאשר יש לדאוג למחליפים, או להפסדים כאשר ציוד ומכונות משותקים באין מפעיל.

ההיעדרות מסיבות רפואיות מוצדקות היא הנפוצה ביותר. אנשי כוח אדם אחריותם לנתח את הנתונים כדי לכמת ולגלות את הסיבות האמיתיות לה. לפעמים יש בידי הארגון להתערב על מנת לצמצם אותה עם מדיניות של מניעת סיכונים בסביבת העבודה.
ניתן לעמוד את ההיעדרות הבלתי מוצדקת באמצעות שעוני הנוכחות, ואמצעים דומים - כולל תוכנות המראות פעילות יומית של תחנות עבודה, למשל.
את ההיעדרות הסמויה ניתן לנסות ולצמצם באמצעות טכניקות ניהול נכונות, גיוס זהיר, הערות מתאימות בחוזי ההעסקה, ועוד. כל עוד לא מפרים זכות בסיסית של העובד, המעסיק רשאי להגביל את הגישה לאינטרנט ולכלים או חומרים שלא נדרשים לעובדים בשעות העבודה בשל ביצוע מטלותיהם.
אבל, הכלי היעיל ביותר ללוחמה נגד היעדרות סמויה, הוא כמובן מוטיבציה.

מצעד ההיעדרויות
סקרים רבים מוכיחים כי הסיבות העיקריות להיעדרות מן העבודה הן מחלות הקשורות למערכת הנשימה, מתח, נדודי שינה, עודף חיי לילה ובעיקר - חוסר מוטיבציה (!) כדי לקום מדי בוקר ולחזור לבצע את אותן הפעילויות במקום העבודה.
חברת Kronos חקרה את הנושא, דרגה את המדינות בהן ההיעדרות גוברת ואת הסיבות לכך.
1. סין. 71% מהאוכלוסייה הפעילה כלכלית בסין נעדרת לפחות פעם אחת בשנה ממקום העבודה. הסיבה המוצהרת: מחלה. וברוב המקרים הדיווח שקרי. יש לציין כי בסין אין חובה לאפשר לעובדים ימי חופשה.

2. הודו. 62% מן העובדים שהשתתפו בסקר הודו שלקחו לעצמם יום מנוחה בתירוץ של מחלה, גם אם היו בריאים. הם טוענים כי מדובר בתירוץ הטוב ביותר, מפני שלעיתים המתח לא מאפשר להם להמשיך בשגרה.

3. אוסטרליה. על אף היותה אוסטרליה במקום מועדף מבחינת תנאי עבודה הודות לחוקים הרבים המגנים על העובד, ולמרות שיממת העבודה נמשכת עד 8 שעות, וכל אחד זכאי ל-25 ימי חופש בשנה לפחות, 58% מן האוסטרלים שהשתתפו בסקר הודה כי בשנה האחרונה החסירו יום עבודה אחד לפחות, באמתלה של בעיות בריאות. מנהלים שמו לב כי ההיעדרות גוברת מיד לאחר ימי חג.

4. קנדה. לפחות 71% מן הקנדים אמרו שלקחו לעצמם יום חופש במהלך השנה האחרונה בשל עודף מתח. ברוב המקרים, הם נשארו בבית וצפו בטלביזיה או נפגש עם חברים ומשפחה.

5. ארה"ב. למרות השם של חרוצים שעשו לעצמם האמריקאים בעבר, נראה כי הגישה השתנתה לאורך השנים. כיום, 52% מודיעים על מחלה גם אם הם בריאים לחלוטין. אגב, יום רביעי הוא היום המועדף לכך.

6. הממלכה המאוחדת.  43% מן העובדים שנשאלו התוודו שהרימו טלפון יותר מפעם אחת כדי להודיע למשרד על מחלה כוזבת, כדי לנוח עוד יום אחד.
באתר העיתונות globalmedia.mx צוין סקר שנערך לפני מספר שנים בבריטניה, ותוצאותיו מראות כי עיקר האנשים שנעדרים ממקומות העבודה בטענה של בעיות בריאות, הם אלה שנמדד להם IQ נמוך בילדות.

7. במקסיקו השתתפו בסקר 1,000 עובדים. 38% מתוכם דווחו על מקרי ההיעדרות בלתי מוצדקים, כי הם למעשה רצו להרפות קצת מעומס התעבורה, בעיות המשרד ועודף המטלות שחיכו להם. עובד במקסיקו נעדר בשנה כ-10 פעמים בממוצע ללא סיבה מוצדקת. הסיבות המדווחות הן צורך בסידורים בירוקרטים, ליווי ילדיהם באירועי בית הספר, ועוד. סיבות אלה מצביעות על הצורך בהגמשת שעות עבודה.

8. פינלנד (זה בשבילך, עמי). היא אחת הארצות האירופיות עם אחוז היעדרויות גבוה. בפינלנד, הנשים הן מי שנעדרות יותר מן הגברים בשל סיבות לא מוצדקות. מחלה היא גם כאן התירוץ המועדף... כדי להתאושש מהמסיבה של ליל אמש!

9. נורווגיה מתפארת באחד משיעורי האבטלה הנמוכים בתבל, וברמת שכר גבוהה. ולמרות זאת, 20.3% מן העובדים הנורווגים שהשתתפו בסקר אמרו שלפחות יום אחד בשנה האחרונה הם שיקרו למעביד ואמרו שהם חולים כדי לא להגיע למשמרת.
בשנים האחרונות ממשלת נורווגיה ניסתה לתמרץ את העובדים כדי להעלות את שיעור הנוכחות. דרך החקיקה ובאמצעות תמריצים מגוונים. אבל כנראה שהשיטה לא עובדת.

10. גרמניה היא עוד אחת מארצות אירופה שעומד יפה במשבר הכלכלי, עם היצע שופע של מקומות עבודה, גם עבור זרים העוטרים אחר הזדמנויות. ועם זאת, 18.3% מכח העבודה שהשתתף בסקר ההיעדרויות התוודה שהסכים להעמיד פני חולה כדי להעדר. כאן יש לציין כי בגרמניה עולה מספר העובדים שנעדר ממקום העבודה למשך ימים רצופים בשל תחלואי נפש.


עוד על היעדרויות, מדידה ומצב המדינות בסוף המאה ה-XX ותחילת האלף הנוכחי.

 
    
 

 נוזקה


באתר של Trojan Killer פורסמה השבוע הזהרה מפני נוזקות המוצגות כתוכנות ייעול וטיפול.
תוכנת Smart HDD מציגה את עצמה כתוכנת דה-דופליקציה. תוכנת Data Recovery מפעילה את האטריביוט Hidden ומחביאה קבצים וספריות (שולחן העבודה נשאר ריק לגמרי!) במטרה למכור את עצמה לגולש כ-"תוכנה להצלת הנתונים".
התוכנות מתקינות את עצמן ומגדירות את העלאתן והפעלתן עם כל אתחול. Smart HDD מדמה פעולת סריקה (S.M.A.R.T. Check) שתוצאותיה לא מפתיעות: הדיווח  מראה מספר שגיאות מערכת ובאגים ומבקשת לתקן אותם. היא מציעה שתרכוש רישיון לשם שחזור המידע במערכת. אחת התופעות הגרועות ביותר שווירוס זה גורם היא עניין הקבצים הנעלמים. הסרת הנוזקה עם תוכנה ייעודית רק  מסירה את קוד הווירוס, אך לא מעבירה בחזרה את יחידות המידע למצב בו ניתן לראות אותן (unhide). סדר הפעולות המומלץ הוא:
א. שחזור סיסטם מגיבויים שנעשו לפני ההדבקה בווירוס - עניין של מה בכך לכל בעלי BOS

ב. הסרת הווירוס
ג. הפעלת קובץ "unhide.exe" מתוך מערכת ההפעלה
 

 
    
 

לבית


סדרת הדיסקים הקשיחים החדשים של Hitachi Global Store Technologies (חברת בת של ווסטרן דיגיטאל) הנקראת  CinemaStar 2.5, נועדה בעיקר לשימוש בצורבי וידיאו אישיים ומכשירי וידיאו נוספים.
הסדרה כוללת שתי משפחות:
ה- Z7K500, דיסקים בעובי 7 מילימטר המשלבים מהירות של 7200RPM עם cache של 32MB. מציעה דגמים של 250, 320 ו-500GB ומתאים במיוחד ליישומי Streaming.
ה- C5K1000 דיסקים בעובי 9.5mm מגיעים בנפחים של 750GB, 640GB, ו-1TB, ובמהירות 5400RPM. והם הדיסקים המתאימים לחובבי הצפייה בסרטים וסדרות.
ה- Z5K500 די דומה לאחרון במהירות 5400RPM אך בעובי 7mm וצריכת חשמל נמוכה יותר.
התיאבון הגדול של הצרכן הממוצע לנפח דיסקים מקדמת את אימוץ דגמי 2.5 אינץ' על ידי יותר ויותר מוצרים לצרכן.
הקיבולת לעומת זאת, היא לא דרישה בלעדית.. הדיסקים חייבים יכולות מתאימות של ביצועי סטרימינג לאודיו ווידיאו. היתרון של הדיסקים הקטנים (פורמט 2.5") היא התאמתם לעיצוב התקנים קלים ואסטטיים יותר. עם זאת, נא לא לשכוח כי בריאות קודמת ליופי, לפחות בהיבט הפונקציונאלי לשמו אנו משתמשים בדיסקים. מארזים אטומים, מחומרים שאינם מקלים על קירור הדיסק, מקצרים את חיי הדיסק הקשיח.
 

ניידים


תחזית חדשה אומרת שתוך חמש שנים כל משתמשי הטלפונים הניידים יצרכו בממוצע פי שש וחצי וידיאו מאשר השנה, יותר מפי שמונה יותר מוזיקה ורשתות חברתיות, וכפי עשר יותר משחקים. כל זאת יגרום להתפוצצות התעבורה לרוב שירותי המידע הניידים - הן בשל כיבוש השוק על ידי הטלפונים החכמים והן בשל הגדלת מספר המשתמשים של התקנים ניידים.
המידע מגיע מדו"ח חברת Informa Telecoms & Media. שנת היעד: 2016, צפי: גידול של 23% במספר משתמשי הטלפונים הניידים. אנחנו כנראה נגלוש בהם על פני שש פעמים יותר עמודי אינטרנט ונוריד פי 14 יותר נפח אפליקציות מאשר ב-2011.
כמובן תגדל במקביל גם תעבורת ה-SMS וה-MMS, אך בקצב איטי יותר מאשר שירותי מידע אחרים. בשנה שעברה, משתמשים בעולם שלחו בממוצע 118 SMSים ו-שני MMSים לחודש. ב-2016 צפוי שנשלח 146 SMSים ו-4 MMSים בממוצע. הגיוני לטעמנו, ומתחבר לעבודות העוסקות ביחסי גומלין בחברה האנושית.
באינפורמה חושבים שאפליקציות, וידיאו וגלישה יהיו (בסדר יורד) זללני משאבים ניידים בחמשת השנים הבאות. אך יצירת הרווחים דווקא בסדר ההפוך: הגלישה היא זו שתניב יותר כסף משאר הפעילויות בניידים.
השימוש בשירותי תמסורת מבוססים אינטרנט (מיילים ומסרונים) תמשיך לגדול. בהשוואה לממוצע של 31 מסרונים ניידים בחודש של 2011, צפוי שנגיע ל-118 ב-2016.
ככל הנראה, כלל ההכנסות משירותים ניידים יגדל, אך הנתח של המפעילים דווקא יקטן. את זה אנחנו כבר מתחילים לראות היום עם החברות החדשות בשוק הסלולארי בארץ.

אנחנו נבדוק אתכם, אנליסטים. התחזית תישאר שמורה בארכיון המגזין
 

 
    
 

בריאים?

ביום שישי ה-18 במאי בין השעות 08:15-14:00 ניתן יהיה לתרום דם
לבנק הדם של מד"א בחסות מועדון ליונס נס ציונה,
ברחבת החניה של הקניותר נס ציונה, (רחוב האירוסים)
בבקשה העבירו את המסר ו... בואו לתרום דם!
 

 
    
 

 על יתרונות גומז פיר

 
    
 

 

קישורים


● סרטון פרסומת ירוקה של גוגל

● קטנים וגדולים כאחד, חשבו מחדש על חלוקת משאבי השיווק. הלייקים בפייסבוק אינם מגבירים העדפת מוצר.

פייסבוק, עובדות.
 

 
    
 

 

דרושים

 

נדרש תוכניתן MAGIC לאזור המרכז. מעל 7 שנות ניסיון בפיתוח MAGIC (גרסאות שונות), לפחות 3 שנות ניסיון עם גרסה 9 ומעלה.


למרכז, תוכניתן/ית UNIX / C. תואר ראשון במדעי המחשב או הנדסת מחשבים, חובה. ניסיון מעשי במערכת UNIX ושפת C של 2-4 שנים, חובה. ידע מעמיק וניסיון ב- SQL, חובה. ניסיון בסביבת Oracle DB, חובה. עבודה בסביבת אפליקציות CRM או מערכות Customer Care אחרות, בייחוד של אמדוקס – יתרון משמעותי.


R&D Group Manager לחברת תקשורת ברעננה.

BS/BA in Computer Science, a must. M.A. in Business or related field, an advantage. At least 10 years of relevant experience. At least 6 years of managerial experience, and at least 2 years’ experience of managing TLs. Experience in SW development, mostly C#/C++. Proven record of end to end developing: from the ignition to the design, delivery, maintenance and improvements stages. Authority-level experience of software development tools (e.g. TFS). Fluent English, Spanish - an advantage.



 מנהל/ת תחום Storage לעבודה בסביבה טכנולוגית מאתגרת בתל אביב. ניהול והובלה של צוותי Storage בארגונים. ניסיון ניהולי חובה. הכרות עם מערכות Storage מרכזיים
(NetApp/Hitachi/EMC), ניסיון בסביבות טכנולוגיות מורכבות , חובה


לארגון מוביל בירושלים דרוש/ה בודק/ת תוכנה. ניסיון של לפחות שנתיים בבדיקות SAP מודול HR. ניסיון רב בכתיבת מסמכי בדיקות STD, STR. תואר אקדמאי רלוונטי בתחום המחשבים – חובה.


מתכנת/ת C++ WIN לפיתוח מוצרי אבטחת מידע בירושלים. 3 שנות ניסיון בפיתוח C++ בסביבת Windows. יכולת לימוד ומחקר עצמי. היכרות רחבה עם מגוון תחומי מחשב / סיסטם / תקשרת / אבטחת מידע/פרוטוקולים. יכולת קונפיגורציה והקמה של סביבות מחשב . היכרות וניסיון בתחום אבטחת מידע. ניסיון פיתוח ++C ב LINUXX- יתרון. ידע בפרוטוקולי תקשורת. עדיפות מגורים בירושלים והסביבה.


לחברת מצלמות ואנליטיקה בשרון, Application team member .

Bachelor in Computer Science/Software Engineering from a known university.
At least 2-3 years of experience in Software development. C#/.Net and Win forms knowledge and experience – a must. Knowledge in OO design and multi-threading programming - a must. Knowledge and Experience in WPF programming - an advantage. Knowledge and Experience with Web development – an advantage.



איש/אשת SYSTEM LINUX- חובה. לאזור המרכז. ניסיון בתחום האינטגרציה- חובה. עבודה עם Firewall- חובה. ניסיון בעבודה בתחום ה Storage- חובה. - חובה. ניסיון בסביבת אינטרנט- חובה. הסמכה רלוונטית- יתרון משמעותי.


דרוש/ה מומחה/ית בפיתוח Client Server לפתח תקווה. לפיתוח ממשק Web למוצרי תקשורת . Java Script -חובה. XML, HTML, AJAX, CSS -חובה.  #C - יתרון.


SW Engineer לחברת תשתיות אלקטרוניקה תקשורת חומרה ותוכנה בחיפה.

  5+ years of experience in software development and testing. Strong System Debugging skills. OS - Win32 / MS development tools. Programming languages – C / C++ , OOD. SystemC knowledge, a benefit. Basic know-ledge and understanding of HW. Education: BSc in Computer Science.



לחברה בשרון דרוש/ה מהנדס/ת אינטגרציה. R&D ו-QA מתן שרותי אינטגרציה ללקו-חות ושותפים. עבודה עם צוותי ההנדסה. ניסיון בהנדסת תוכנה ו-5 שנות ניסיון עבודה בסביבת מיקרוסופט וובית (MCSE/ MCITP – an advantage). ניסיון בעבודה עם לינוקס, חובה. SQL, חובה. ניסיון בכתיבת LINUX, יתרון.
Java, Perl, PHP, .NET, Ruby on Rails,
יתרון. תשומת לב לפרטים, מתן פתרונות ומעקב.

 

הפנייה למשרות הנ"ל באמצעות דואל או בטלפון: 077-5601627

 
    
 














































השורות של עמית

עוברים דירה


בשעה טובה עברתי דירה במרסיי. אם אתם חושבים שאתם מכירים את התהליך אז בתום הקטע הזה תחשבו אחרת. למען האמת התהליך שאני עברתי היה מהיר וחלק (ורצוף ניירת). אני לא בטוח שציינתי זאת, אבל בצרפת כדי לשכור דירה בעל הבית או סוכנות התיווך שמייצגת אותו זכאים לשאול אותך ה-כ-ל... ואם יסתבר שהדגנים שאתה אוכל לארוחת הבוקר יסכנו את יכולתך לשלם את שכר הדירה, תאלץ לשנות את הרגלי האכילה שלך או לגור בקופסה של Kellogg's.
חוקי השכירות בצרפת כופפו את היד מאחורי גבם של בעלי הבתים: אין חוזה לשנה (אלא אם כן זו דירה מרוהטת). החוזה המינימאלי הוא לשלוש שנים, ואין לבעל הבית שום זכות לשנות את המחיר במהלך התקופה. בין החודשים נובמבר למרץ אסור לבעל הבית לזרוק דייר שלא שילם. הדירה חייבת להיבדק על ידי מומחה וחייב להיות לה דירוג של צריכת חשמל (דהיינו, מה העלות היחסית של הדירה מבחינת צריכת חשמל) ודירוג של פליטת גז – CO2 לטובת חובבי איכות הסביבה. הדירה עצמה חייבת להיות תקינה למגורים, אחרת זו עבירה על החוק שדינה מאסר.
בעלי הבתים עם הגב אל הקיר מקשים על שכירות הדירה ודורשים מהשוכר להוכיח כי הוא מרוויח לפחות פי שלוש משכר הדירה, להביא ערב, וחצי מיליון ניירות שחלקם חסר ערך - על מקור, גובה וטבע פרנסתך, איזה קרדיט יש לך בבנק, מהן ההוצאות החודשיות הקבועות שלך, איפה גרת קודם ומי היה בן הזוג השלישי מימין של אחותך.
כאן מגיעה בעיה מספר אחת, הצרפתים השכירים מחולקים לשלושה: אלו עם חוזה לכל החיים - דהיינו עובדי השירות הציבורי. אלו בעלי חוזה עם תאריך סיום בלתי מוגדר (מה שאומר שתוך שלושה חודשים הם מקבלים קביעות). ואלו שחתומים על חוזה זמני (כמוני). ובעיניהם, חוזה שמקורו בישראל, ארה"ב או כל מדינה אחרת, לא רלוונטי.
במקרים רבים יעדיפו בעלי הבתים או הסוכנים את שני הראשונים, ובמקרים רבים בעלי חוזה זמני נשארים ללא סיכוי לשכור דירה אפילו. כאן נכנס נושא הערבות. וגם הערב צריך לספק... חצי מיליון ניירות שחלקם חסר ערך: על מקור, גובה וטבע פרנסתו, איזה קרדיט יש לו בבנק, מה ההוצאות החודשיות הקבועות שלו, היכן הוא גר ומי היה בן הזוג השלישי מימין של אחותו.
אם יש לך בן/בת זוג, אז....גם היא/הוא צריך/ה לספק, כן, חצי מיליון...
העברתי את חצי מיליון המסמכים שלי, ועכשיו אני צריך להמתין כדי לקבל את האישור שניתנה לי הזכות להעביר לכיסו של בעל הבית 465 יורו כל חודש.
קיבלתי את האישור, אשריי וטוב לי. אבל הסיפור לא הסתיים. כדי לחתום על החוזה אני צריך לבטח את הדירה מפני גנבות, שרפות ושאר מרעין בישין. גם בעל הבית צריך לבטח את הדירה כנגד... אי תשלום מצד הדייר! כן, חברות הביטוח הצרפתיות עלו על הסיטואציה ודופקות קופה גם כאן.
אני מת על הרעיון שאני יכול להפסיק לשלם ולהיעלם ולדפוק חברת ביטוח בדרך, אושר צרוף.
קובעים יום, הולכים לדירה וממלאים טופס על מצב הנכס. כל פיפס ודפקט, כל פיסת אבן שבורה, כל חור של בורג, נרשמים. חותמים והולכים לחתום על החוזה וחצי מיליון ניירות שנעים הפעם בכיוון שלך- ניירות אחרים, כמובן. אין כמו הצרפתים ביצירתיות ביורוקרטית.
חותמים, מקבלים מפתחות ו...משלמים: חודש שכירות, חודש ערבות, ושכר טרחה של הסוכנות.
כאן המקום להזכיר שבצרפת אסור לבעל הבית לדרוש יותר מתשלום של חודש אחד. אין דבר כזה "מקדמה" או "מראש", דרישה שכזו היא עבירה על החוק.
אני גם חייב לציין את העובדה שבצרפת הסוכן הוא איננו מתווך בלבד. הוא אחראי מטעם בעל הדירה על הכול, הוא ישלח לך חשמלאי כשתצטרך (אם כי לא בטוח מתי החשמלאי יגיע). הוא יגבה ממך את התשלום החודשי (ולא יתרגש אם תאחר בכמה ימים). בקיצור, הוא ילווה אותך במשך השלוש שנים הקרובות.

יש מפתחות, יש דירה! אני בעליה המאושרים של הזכות לטפס 71 מדרגות מדי יום (וזה רק קומה שלישית). אבל, אין לי כלום להכניס אליה, לא מיטה (שבניתי בסופו של דבר בצירוף מזרון זול ויעיל וגם נוח מאיקאה), לא שולחן (שקניתי בסופו של דבר ב-6 יורו באיקאה). הארונות הם נישות ריקות בקירות, התאורה היא נורה תלויה על שלושה חוטי חשמל, אני מניח שהתמונה ברורה.
עקרונית בכל ערי צרפת ניתן להשיג הכול בזול בבזארים הרבים, בשווקים, במכירות הגראג' ברחובות, באתרי אינטרנט למוצרים יד שנייה, ואפילו באתרי אינטרנט שאנשים פשוט מוסרים את מה שיש להם לכל מי שמוכן לקחת. אבל מעשית, כשאין לך שום ריהוט וכלים, מדובר בהכל, בכל מכל כל וזה עולה הרבה כסף, גם אם זה יורו פה ושניים שם, שלא לדבר על מסעות ארוכי טווח למקומות שונים שאולי יספקו לי את צרכי המיוחדים. בקיצור, אני עדיין בתהליכים.
החשמלאי המניאק התקשר שבוע אחרי שהזמנתי אותו, בינתיים ביצעתי את העבודה בעצמי, נראה לי שגם האינסטלאטור הולך להיות מובטל בקרוב.
אבל אנחנו שם... רשמית! אני והחתולה שלי, שפעם הייתה לה חצר ענקית לצוד בה לטאות ועכשיו היא מטיילת על גגות השדרה לקול צלילי גלגלי הרכבת הקלה.
 

השבוע, יומן אירועים


בין סחיבה וטיפוס לפריקה וניקיון ביקרתי בתערוכת האופנועים במרסי: לא מבין כלום באופנועים אבל, אחלה תמונות! וגם ניגשתי לראות את הוד מעלתה הפלאנט סולאר, הספינה הסולרית הגדולה ביותר בעולם, שעוגנת בימים אלו במרסיי.

צילמתי המון שחפים – סכנת נפשות... קשה לתפוש את הציפורים הללו, אבל שהיה רצופה במקום אחד שהומה שחפים עלול מהפוף אותך למטרה נייחת, ואכן רק אחרי שחירבנו עלי עזבתי אותם לנפשם.
בין לבין, היה האחד במאי ושם תפסתי שוב את הצלמת במסכה 
בקיצור, הרבה מנוחה לא הייתה לי, וחיבור לאינטרנט אין לי בבית. אני עדיין מהסס עם לעשות, אבל משעמם בהחלט לא. מישהו יודע איפה משיגים מקרר יד חמישית? נמאס לי לאכול אוכל חם!


תגובה לשורות של עמית

 
    
 

הומור - HUMOR


ראוטר פסיבי

הודעה ללווה

היעדרות סמויה

בדיקת תוכנה
 

 
   
 

הצהרת אחריות
למרות שכל המידע במגזין זה מובא תוך רצון טוב, אין חברת צ'יף אחראית על שגיאות בגין אי הבנה או הַשְׁמָטָה,
או בגין השימוש העסקי או האישי שיעשה בו. חברת צ'יף אינה אחראית לדבריהם של כותבים-אורחים במגזין

 
 
 

נשמח לקבל הערות והארות,  המלצות ובקשות או קישורים לאתרים מעניינים לדואל:magazine@chief.co.il

 
 
   
 

http://www.bos.co.il

 
 

מגזין זה נדחס אלקטרונית למען חסכון באחסון ותעבורת מידע מתוך שימת לב לאיכות הסביבה וחסכון באנרגיה.

 
 

כל הזכויות שמורות © צ'יף יישומים ישראל בע"מ 1986-2012