גיליון מספר 48 שנה V - יום חמישי 27 בדצמבר 2005

 

 
    

"עלינו להיות השינוי שאנו רוצים לראות בעולם"

מהטמה גנדי

 

С новым годом! - חג חנוכה שמח! -Happy New Year! - Feliz Año Nuevo

 
   

עקב אירועי סוף השנה, החל מיום ה' ה-29 בדצמבר בשעות הצהריים, ועד ל-1.1.2006
בצ'יף נהיה זמינים ללקוחות המחזיקים בהסכמי תמיכה מיוחדת,
במספרי הטלפון הניידים שנמסרו להם.

  
   

השבוע קראנו באתר של טופר על "חוק האומר שאם טיפלת בלקוח יפה הוא יספר את זה ל-3 אנשים, אם היית ממש נהדר ומפתיע לטובה מעבר לציפיותיו, הוא יספר את זה ל-10 אנשים,
אך אם עשית עבודה לא טובה הוא יספר את זה ל-25 אנשים, אם היית ממש גרוע הוא יספר זאת ל-50 איש ואם חלילה היית איום ונורא התקשורת תדאג לספר זאת לכל המדינה... "
אם כך, אז במילותיו של הקוסם ליאור מנור: אם אהבתם את עבודתנו השנה, זכרו שאנו צ'יף מנס ציונה. ואם לא אהבתם, פשוט תשכחו מכל העניין...

 

 
   

תסמונת Windsor


לאורך העשורים האחרונים אחסון התיעוד התפתח בצורה משמעותית, ועבר מתיעוד על נייר, דרך שלב הדיסקטים, ומאוחר יותר ל-CD ו-DVD ומצעים דיגיטאליים נוספים רבים, שלא רק מקלים על האחסון, אלה גם על החיפוש ומציאת המסמכים.
המצעים יכולים להיות רבים, אבל המידענות היא ללא ספק הבסיס של כולם.
בעידן זה של מידע, אובדן חלקי או כולל של מסמכים מסוגים שונים בארגון יכול לגרום לפשיטת רגל. על פי מחקר שנערך בין חברות בארה"ב, ב-%76 מן הארגונים קיימת מודעות לסכנה קיומית במקרה של הפסקה מאולצת של הפעילות למשך 24 עד 72 שעות. %20 מן הנשאלים מאמין כי בין שעה ל-8 שעות הפסקה יגרמו נזק קטלני, ורק %8 מן החברות מאמין כי רק שעה אחת של הפסקת הפעילות יכולה לסכן את הקיום של ארגון שלם.
הרבה לאחר אירועי ה-11 בספטמבר, בפברואר השנה, ארעה שריפה בבניין Windsor במרכז מדריד, בניין יפהפה וייחודי מבחינה ארכיטקטונית, בו היו משרדיה של חברת הייעוץ הגלובאלית Accenture (שנקראה Andersen Consulting  עד לסוף שנת 2000).
(פרט פיקנטי: רק הריסת המבנה לאחר השריפה, שהסתיימה בחודש אוגוסט האחרון, עלתה כ- 17.5 מיליון יורו).

השריפה פרצה ביום א', בו בניין העסקים היה כמעט ריק מאדם, ומקורה אינו ידוע - קצר חשמלי, או אולי מעשן בלתי זהיר. האירוע השאיר את הספרדים בשוק. גל מרשים של רכישות ציוד כבאות ויוזמות DRP הופיע בעקבותיו, וכונה בשם "תסמונת ווינדזור". אבל, כאשר ניגשים לשקול את סיכוני אובדן המידע, לוקחים בחשבון לא רק אירועים מסוג זה, אלה גם איומים ויראליים, בעיות תוכנה וחומרה, ושגיאות אנוש.
האגודה הספרדית לניהול המידע (AEDI) סיימה לא מזמן סקר על המצב הנוכחי והנטיות בארגונים הצורכים טכנולוגיות המידע ב-2005. הם הסיקו שבמקרה אסון, יש סיכוי טוב להשיב את %88.5 מכלל המידע שלהן.
כמו כן, הסקר מגיע לכך שמשך הזמן הממוצע לשחזור המידע למצב בו היה לפני האירוע הוא כ- 51 שעות.
הנתונים מעודדים, בהשוואה לסקר קודם של AEDI משנת 2002, בו %74 מן הארגונים בספרד לא היו מסוגלים לשרוד יותר מ-4 ימים ללא המידע אשר במחשביהם.
אי לכך, ולמרות המדיניות של חיסכון בהוצאות ברוב הארגונים, המעמד הניהולי החל להבין את הצורך בהשקעות הדורשות להגנה על המידע ולגישה אליו גם לאחר השמדת המצעים שהכילו אותו. מנהלי מערכות מידע, אומר סיכום הסקר, עסקו במהלך השנה בפעילות ראויה לציון על מנת לשפר את הסיכויים הללו. ישר כוח!

לשיפור סיכויי הישרדות המידע, ולמיטוב זמן ההתאוששות, צרו קשר!
 

 
   

פינת הלקוח

Oceana


בין לקוחות צ'יף שהצטרפו השנה לארגונים המשתמשים ב-BOS, נמנית חברת אוקיאנה. זו חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה של תל אביב, ואשר מאחדת מספר חברות הפעילות משנת 1970 בתחום הפרויקטים הנדסה ימית ואזרחית, כגון:
• הנחת צינורות וכבלים בים.
• חפירה ימית
• מחקרים הידרוגרפיים ושירותים ימיים
• פעולות חיפוש תת-ימי
• פעולות צלילה והנצלה
• פיצוצים תת-ימים
• סקרים גיאו-פיזיים
• תוכנה למחקרים הידרוגרפיים
• שילוב של ניווט מדויק עם מערכות בקרה
• מערכות ניווט ימי מדויק
הצלחותיה המרשימות של אוקיאנה כוללות מספר פרויקטים שהיו חדשניים ללא תקדים, ובעיון בפורטפוליו שלה מצאנו לא מעט לקוחות משותפים. היא למשל, ספקית של משרד הביטחון, משרד התחבורה, רשות הנמלים והרכבות, מפעלי ים המלח, התעשייה האווירית, קצא"א, ועוד.
חברת הבת אוקיאנה טכנולוגיות משולבות בע"מ, הגיעה להצלחות מרשימות בפיתוח ובהתקנה של מערכות שליטה ובקרה, תקשורת, מידע וניווט ומחשבים עמידים שמתאימים לשימוש בתנאי סביבה קשים, והיא משרתת מגוון רחב של לקוחות במגזר הביטחוני, הממשלתי והתעשייתי, בתחומים של:
• תכנון, פיתוח וייצור מחשבים עמידים
• מערכות שליטה, בקרה, תקשורת, מידע וניווט
• מחקר ופיתוח, הנדסה, אינטגרציה והפעלה
• יישומים צבאיים, תעשייתיים ומסחריים
• מערכות ליבשה לאוויר ולים.
לסקרנים מביניכם, יש פרטים (ותמונות!) על הפרויקטים המדהימים באתר
http://www.oceana-marine.com
 

 











 

 
   

בייגלעך ורוגלעך


השבוע כתב אלכס דורון במעריב (27.12) על המתקפה האחרונה של וירוסים המתפשטת בעולם, ואשר נחשדת כי מקורה בעולם התחתון. הפעם מדובר כנראה בווירוס מסוג "בייגל" -  כלומר Beagle - השותל "רוגלות" (תוכנות ריגול).

החלטנו לנצל את ההזדמנות להבהרת מושגים.
מה היה לנו:
▪ חומרה. ציטוט: "קודם כל חומרה זה מהמילה חמור. תשאלו את דוקטור אבשלום קור"
▪ תוכנה (Software) הבטן הרכה של מערכת המחשב?

▪ קושחה: (Firmware) תוכנה שרצה על גבי מכשירים ורכיבי read only memory ROM - לקריאה בלבד
לומדה - "תוכנה ללימוד ולהדרכה; תוכנה המשמשת לצורך הוראה באמצעות מחשב
▪ חונמה (?) או תוכנה חינמית -  (Freeware)תוכנה שמופצת בחינם על ידי היצרן
▪ שותפה: (Shareware) תוכנה חינמית המוגבלת  בזמן או במאפיין אחר בשימוש
▪ פורצה 
או גונבה (Crackware) גרסה גנובה או בלתי חוקית של  תוכנה מסחרית.
▪ כופרה (Ransomware) מלשון כופר.
▪ רוגלה ( Spyware) מלשון ריגול
▪ פרסומה (Adware) תוכנה בה פרסום מוטמע.

אחים גדולים


ב- CIA ממש מעוצבנים. מאז יותר מחודש מנסה מסר דואל חתום ע"י Steven Allison להפיץ וירוס תוך כדי גרימת פחד למשתמשים מלהיות מואשמים על ידי סוכנויות הביון של הממשל האמריקני. במסר מבקשים מן הנמען להשיב לשאלון מצורף בו נמצא הווירוס.
עם פתיחת המסמך המצורף מקבלים הודעת שגיאה, בזמן שהווירוס נרשם בדיסק הקשיח ומחפש בו כתובות דואל חדשות כדי לשלוח את עצמו אליהן.
המסר נשלח כביכול מן הכתובות post(at)cia.gov אוoffice(at) fbi.gov, על גיווניהן הרבים. כדי להוסיף אמינות למסר, הוא גם מכיל את שמו של השולח, מספר טלפון שהוא אכן הטלפון של המשרד ליחסי ציבור של ה-CIA, ושעות קבלה.
זן ויראלי זה התפשט במהירות כה גדולה כי ה-CIA וה-FBI נאלצו לצאת בהכחשות פומביות על  היותם מקור המסרים. גם באתר של ה-CIA ובמשיבון הטלפוני של המשרד ליחסי ציבור ממליצים כמובן למשתמשים למחוק את המסרים מיד.
 

 
   

ביזאר


אוהבי האלתור וההרכבה, את זה כבר ראיתם? שרת לינוקס שלם, עם RAID בנוי בתוך מארז של...טוסטר! - http://www.tomshardware.com/2005/12/01/raid_on_rye
 

 

 
   

ערב, לילה ובוקר


"לילך, בחייך, תני לי דקה...". "אין סיכוי, המחשב כבר כבוי ואני בדרך החוצה...לכו לכתוב לכם איזה סיפור חנוכה לידיעון, ואלי תתקשרו מחר בבוקר".
יום ראשון האחרון, השעה מוקדמת מן הרגיל, אבל... איך אפשר להתעלם משלל מסיבות החנוכה בפעוטונים, בגנים, בבתי הספר, בחטיבות הביניים, בתיכונים, באוניברסיטאות, ביחידות הצבאיות ובסיסי צה"ל, בתנועות הנוער, במתנ"סים, במרכזים הקהילתיים, בבתי האבות, במועדונים, במועדוניות, בחברות, בתחנות, בנפות, במחוזות, באגפים, במנהלות, במדורים, במחלקות, באיגודים, בארגונים, בהתאחדויות, בקניונים, בקיבוצים, בחוגים,...
לכאורה, אין סיכוי שייצא עם רכרוכי למדינה שבכל דור ודור מעמידה את עצמה במבחני שירה ואכילה מפרכים לזכר גיבורי מלחמה העתיקים והאהובים שלה...
בחולצה הלבנה, מלכת גרדרובת החג, יצא אב מאזור השרון למסיבה עם ילדיו, לא לפני שמלאו בביתם את מצוות הדלקת הדוד, וכיבוי מסך המחשב כנדרש. פעם ראשונה השנה שמדליקים את הדוד החשמלי. כ-250 יום עברו בחיסכון מופתי, אם נתעלם מצריכת המזגנים. מה קרה במשך התקופה הזו? מי כרסם בבידוד הכבלים? מי חיבל בחיבורים? מה גרם לקצר שטיגן את שני המחשבים בבית? איש לא גילה עדיין.
בחזרה ממסיבת החנוכה מיהר האב להשכיב את הילדים  ולחזור למאזני סוף שנה...אלה שמאזנים לא היו, לא קבצים ולא נורית אדומה. בשעה 22:15 קיבלנו שיחת טלפון נואשת, דחינו תוכניות הקשורות לפוך ופיג'אמה, ובילינו עוד לילה כמסורת המשחזרים.
זה המקום להודות על הסופגניות שהגיעו בבוקר מלקוח מרוצה, שלא ישן הרבה, אבל חזר לעבודה ב-8:30, ויספיק לסיים את המטלות בטרם יתחלף לוח השנה.
 

S.O.S.

הדיסק לא מזוהה ?

לחץ בריבוע ?

לחץ בריבוע !







 
   

מחלקת רכש


לקראת סוף השנה מחלקות הכספים והנהלת החשבונות מגיעות לשיא של פעילות, הטלפונים תפוסים כל הזמן, והאנשים נשארים שעות נוספות על מנת להספיק ולסגור את הספרים כנדרש. אבל -תודו- הכוכב האמיתי של התקופה היא לא אחרת ממחלקת הרכש, שנשאה ונתנה עם ספקים עד לרגע האחרון, על מנת לקבל יותר תמורת פחות...
מנכ"ל אינפרסט, שלום גלדר, כתב כבר ב-2002 על מגמות חדשות בניהול רכש בארגונים גדולים, בירחון של ארגון מנהלי רכש ולוגיסטיקה: " בשנים עברו התמקד תפקיד הרכש בקניינות מקצועית על כל היבטיה –בחירת ספקים, ניהול מו"מ, הוצאת הזמנות. כיום אנו עדים למהפכה של ממש. מרמת "הקניינות" הבסיסית שהיוותה מרכיב יסודי בעבודתו של מנהל הרכש, מוטלות כיום על הרכש משימות אסטרטגיות רב-תחומיות הכוללות שיקולים שיווקיים בקניות גומלין, חישובים פיננסיים, בקרה לוגיסטית, השפעה הנדסית על מהות חומרי הגלם ועבודת קבלני חוץ, ויעדי חיסכון הכרוכים בשרשרת האספקה."
ועוד: "ניהול הרכש עובר בשנים האחרונות תמורות משמעותיות המשליכות הן על אופי התפקיד והן על הארגון כולו, רווחיותו וכושר התמודדותו התחרותית בסביבה הגלובלית העסקית. השינויים משפיעים על מקומו של מנהל הרכש בארגון כגורם ראשון במעלה המשפיע על עלויות של תשומות חומרי הגלם והעבודה, המהווים פקטור מכריע בחישוב שולי הרווח של הארגון והשגת יתרונו היחסי-תחרותי".
אכן, הפונקציה של הרכש הארגוני מזמן הפסיקה להיות מוגבלת להורדת מחירים לספקים ואבטחת המלאי. גורמים שונים בעידן המודרני הפכו אותה למאתגרת ומחייבת יכולות וידע נרחבים. תפקידה בפעילות אסטרטגית צמח בשנים האחרונות על מנת לתרום לחידושים, לפתוח את השווקים, ולעמוד בתאימות לתקינה.

מחקר בינלאומי שפורסם בספטמבר השנה מצביע על מספר דרכים להפוך את מחלקת הרכש ליחידה המוסיפה ערך לארגון.
אצל 60 עד-%70 מן הארגונים שהשתתפו בסקר קיימת או מתוכננת יוזמה כלשהי לשיפור שיתוף הפעולה עם הספק ו-או שיפור בפיתוח מוצרי הספק (במובן של התערבות דרישות הרכש במחזור התכנון והפיתוח של מוצרים עתידיים).
המחירים העולים של מקורות האנרגיה, האינפלציה, אילוצי תובלה, ומלאי מוגבל של חומרי גלם או מצרכים הם גורמים המשפיעים  על הלחץ לשיפור האיכות והתפקוד של הספק מדי שנה, לזיהוי תוספות שאינן בעלות ערך מוסף במחיר שרשת האספקה, ולפיתוח ושיפור הקיבול והתפוקה של הספקי העיקריים.
הארגונים נמצאים במאבק מתמיד להגיע למספר ולתמהיל נכון של ספקים. רק %5 ממנהלי הרכש שהשתתפו בסקר השיבו כי ארגוניהם כבר הגיעו לאיזון בנושא. כאן הדוגמא הבולטת היא חברת HP, אשר צמצמה בחצי את ספקי החומרים, וב-%70 את ספקי התובלה מאז רכשה את Compaq.
פרט להתערבות בפיתוח ושיתוף הפעולה עם הספקים, עוד ארבעה אסטרטגיות מסתמנות כקלפים מנצחים:
1. השדרוג והאינטגראציה של תשתיות האוטומציה ברכש.
2. אימוץ יזמות אספקה מקומית במחירים נמוכים יותר.
3. מעבר למרכוז ברכש.
4. הרחבת ניהול הרכש, ושיפור התאימות שלו לתקינה.
כ-%60 מן הנשאלים מתכננים או מיישמים יוזמות לשיפור הדיוק והתדירות של תחזיות ותוכניות הזמנה עם ספקים. מאמצים אלו כוללים שיפור התיאום בין יחידות עסקיות פנימיות ושל התקשורת עם ספקים לגבי שינויים בתכנון ובתחזית ההזמנות. ככל שמשקיעים בכלי ניתוח מתקדמים כמו רשתות ופורטלים מופנים ספקים, משיגים חיזוי ודיוק טובים יותר בהזמנה, כמו גם מלאי מדויק יותר. אלו בתורם גורמים לאספקה בזמנים טובים יותר וזמינות טובה יותר..

למאמר המלא ב-Supply Chain
 

 
   

השורות של עמית

השורות של עמית נשארות ריקות השבוע. אם תהיתם, הוא לא אחד שיבחר לנצל את זכות השתיקה, ובמערכת הידיעון מהמרים על כי יפצה אותנו על ההיעדרות במנה גדושה של "עמיתולוגיה" בשבוע הבא, כלומר - בשנה הבאה.
 

 

 
   

עוד צעצועים


בעקבות הידיעה בנושא רובוטים משבוע שעבר, לקוח חביב העביר לנו כתבה המנבא את בואם של האנדרואידים, אולי ב-2006. בעיתון The Independent הבריטי, Jimmy Lee Shreeve מונה את הגדג'טים והפטנטים שיהפכו חמים בחודשים הבאים.

● ה- SkyScout של Celestron, למשל, הוא מכשיר עם GPS ומצלמה דיגיטאלית לצפייה בכוכבים בעין בלתי מזוינת, המסוגל לזהות יותר מ-6,000 גופים בשמיים, והופך את שמי הלילה לפלנטאריום אישי (אולי בהזדמנות שאתם משתמשים בו, תרצו להעניק לכוכב כלשהו את שמו של אדם אהוב?)


● ה-פלייסטיישן 3 של Sony מבטיחה דרך חדשה לשחק משחקים, עם 256Mb זיכרון, מעבד של 3.2GHz ,שבב גראפי של NVidia,   ומקום ל-7 בקרי Bluetooth שיאפשרו ל-7 שחקנים לשחק יחד בו זמנית, למשך 24 שעות עד לטעינה הבאה. כמו כן, הצעצוע יכיל דיסק קשיח Blu-Ray שיאפשר צפייה בסרטים בהגדרה גבוהה(*), והן השתתפות בוידאו-צ'אט, גישה לאינטרנט, צפייה בצילומי וידיאו, והן אודיו ווידיאו דיגיטאליים. נכון שהעלות תהיה בסביבות ה- 350 עד-430$, אבל אפשר יהיה להשתמש במשחקים הישנים של הדגמים הקודמים.

●  ה- Nokia N91 אמור להגיע למדפים בתחילת 2006, והוא דבר שנע בין טלפון נייד לקופסת הפתעות. הוא ינגן מוזיקה, יצלם תמונות, יגלוש ברשת, ויוריד סרטי ווידיאו, יאחסן פרטים של אנשי קשר, ויחליף את היומן. זה יהיה הטלפון הסלולארי הראשון של  Nokia עם  דיסק קשיח של 4GB, מספיק בשביל לאגור כ-3,000 שירים או להתחיל עסק של ריגול... לדגם תהינה אוזניות ושלט רחוק, והוא יתמוך בפורמטים דיגיטאליים רבים של מוזיקה, כך שפרט לשיחות טלפון גם יאפשר הורדת מוזיקה מה-PC ולנהל playlists

● Seiko Spectrum. שעון? כן, אבל לא רגיל. כאשר מסתכלים עליו מקרוב רואים כי המסך שלו אינו LCD אלה עשוי  מ-"נייר דיגיטאלי", כה דק וגמיש שיכול להרשות לעצמו את הכיפוף של רצועת השעון סביב פרק היד, דבר שהמסכים הרגילים אינם מאפשרים. השעון של סייקו מראה,עם מעבר השניות, תצוגה המשתנה ללא הפסקה.
היצרן טוען כי הנייר הדיגיטאלי אינו זקוק לכוח כדי לשמור על התמונות, ולכן הסוללות מחזיקות זמן רב יותר מאשר במקרים של מסכי LCD. רק 500 יחידות תצאנה לשוק בינואר, במחיר של כ-10,000 ש"ח כל אחת! 

● HDTV -* High Definition TV כבר זמינה היום בארה"ב,  יפן ואוסטרליה. היא תגיע במהלך השנה גם לאירופה. התמונות בה הן חדות וברורות יותר כתוצאה מהדרך בה מוסרט הסרט, וגם כתוצאה מן ההגדרה הגבוהה של המכשיר עצמו, המשתמש ב- 720 או ב- 1,080 שורות של פיקסלים (תלוי בפורמט). בטלוויזיות הרגילות רק 576 שורות של פיקסלים מציגות את התמונה.

● Trilobite 2.0 מבית ElectroLux - שואב אבק רובוטי המנווט את עצמו באמצעות טכנולוגיית אולטראסאונד (בדומה לעטלפים...) הרובוט שולח פינגים למשטחים אשר סביבו כדי למפות את החדר, וזוכר את המיפוי לעבודות העתידיות. נאמר כי אין לו בעיה להימנע מהתנגשות עם  חפצים המונחים על הרצפה. אבל, יש צורך בהדבקת רצועות מגנטיות לאורך הקירות כדי שהוא לא יברח מהחדר.  כמו כן, אפשר לתכנת אותו כדי שיבצע את משימות הניקיון בהיעדרות המפעיל.
אלטרנטיבה זולה וזמינה יותר, הוא המוצר הישראלי של פרנדלי רובוטיקס.

● על ה-ASIMO של HONDA סיפרנו כי הוא מוזג קפה. הוא גם ממלא מקום של פקיד קבלה, מוסר מידע, עושה שליחויות, דוחף עגלה, ומזהה אנשים סביבו (בתנאי שיהיו עליהם תגים מיוחדים)...

גם ב-Yahoo, כמו באתרים רבים, עסקו השבוע בניחוש האופנות החדשות שתביא לנו שנת 2006: מחשבים ניידים לצרכי בידור ומשחק, HDTV, וידיאו דיגיטאלי, פוד-קאסטים, ועוד...
 

 
   

תמיד אופטימי


בשנה האחרונה הייתה לנו סיבה טובה מאוד להתחיל את סופי השבוע במצב רוח טוב: הניוזלטר של מרק מסוכנות הנדל"ן אנגלו-רעננה. בזמן המשברים הגדולים ביותר, בתקופות הקשות ביותר, הניוזלטר שלו הדגיש שבוע אחר שבוע את החדשות הטובות של ישראל. ישר כוח!. ומתוך המהדורה האחרונה:

"With the prospect of donuts aplenty and potato latkes in limitless supply (it's said that Chanukah is the only time that Israel has more oil than Saudi Arabia, and it's all above-ground!) and the calories mounting up, the Index that measures the Mood of the Consumer rose considerably in the month of December reflecting the optimism of Israeli buyers in the flourishing Economy". "...But in the immediate future, and that means next week, the locals will increase their intake by 9,000,000,000 calories- 1,500 calories for every man woman and child, Jew, Muslim, Christian and Druse?"
 

 

 
   

המלצה לקוראים ספרדית:
ההיסטוריה המלאה של מכונת האניגמה, 23 פרקים, כתיבה רהוטה ומעניינת: http://www.kriptopolis.org/enigma

 

 
 

 

מזלטובים

לצוות חברת רובינט תקשורת מחשבים מכרמיאל, בהצטרפותם לרשת הפצת BOS
 

 
  
הומור

http://www-f9.ijs.si/~bracko/slike/zabava/pt35.jpg

  
   

הצהרת אחריות
למרות שכל המידע בידיעון זה מובא תוך רצון טוב, אין חברת צ'יף אחראית על שגיאות בגין אי הבנה או הַשְׁמָטָה, או בגין השימוש העסקי או האישי שיעשה בו.

  
   
  
   

נא לא להשיב (reply) על הגיליון נשמח לקבל הערות והארות,
המלצות  ובקשות  או קישורים לאתרים מעניינים לדואל:
  magazine@chief-group.com

  
   

 
   

כל הזכויות שמורות © צ'יף יישומים ישראל בע"מ 1986-2005