English
 
צ'יף מערכות תקשורת לישראל (CICS) הייתה החברה הראשונה שהקימה מערכות תקשורת ממוחשבות בישראל. החברה הוקמה בשנת 1986 וסיפקה שירותי רשת מתקדמים לאותם זמנים.

צ'יף תקשורת הקימה בשנת 1992 WAN ישראלי אשר היה מורכב מיותר מ- 60 אתרי BBS אשר פעלו בסביבות גרפיות וכללו מידע רב על מגוון רחב של נושאים. הנפח הכולל של המערכת היה מהגדולים בשוק והכיל העשרות גיגה בייטים.

צ'יף תקשורות התמחתה בהקמת אתרי אינטרנט עבור עסקים ואירגונים. האתרים אורחו על שרתי החברה ועשו שימוש בקווי התקשורת המהירים של צ'יף.

צ'יף תקשורת התמחתה ביצירת מאגרי מידע באתרי הלקוחות. מאגרי המידע הללו אפשרו הצגה של מגוון רחב של מוצרים בעלות נמוכה באופן ניכר משיטות הפירסום האלטרנטיביות אשר היו קיימות באותה התקופה.

צ'יף תקשורת הקימה מרכז קניות אלקטרוני אשר אפשר לגולשי הרשת לבצע את מסעות הקניות שלהם בנוחיות ביתם. שיטת שיווק חדשנית זו הפכה לפופולרית ביותר בארצות הברית במהלך השנים שקדמו לפריצת האינטרנט.

צ'יף תקשורת חיברה מוסדות חינוך ואירגונים למרשתת המידע העולמי (World Wide Web) דרך קווי מידע מהירים, עובדה אשר הורידה את עלויות התקשורת וסיפקה שירותי רשת בין-לאומיים.

צ'יף תקשורת תפקדה בתור ספק שירותי אינטרנט (ISP) ושירתה לקוחות, פרטיים ועיסקיים, דרך קווי הטלפון והתקשורת של צ'יף.

בשנת 1998 חברת צ'יף שירותי תקשורת ישראל מכרה את פעילויותיה לישות חדשה.