Chief Group
English

צ'יף שיווק בין-לאומי הוקמה בשנת 1994 במטרה לתאם את פעילויות השיווק של קבוצת צ'יף.

צ'יף שיווק פועלת במספר חזיתות. מעבר להפצה של תוכנות מחשב, החברה מספקת שירותי ייעוץ הנוגעים לנושאים של הטמעה, הקמה והגנה על נתונים.

צ'יף שיווק שיווקה ונתנה תמיכה לתוכנות אנטי וירוס, מערכות ניהול רשת, שרתי פקס, שרתי תקשורת, כלי גיבוי והצפנה.

בשנת 1995 קיבלה צ'יף שיווק רשיון שיווק בלעדי למוצרים של בית התוכנה הגרמני Tobit Software GmbH. קו מוצרי התקשורת של החברה כלל את Faxware, שרת פקס מתוחכם אשר נחשב למתקדם מסוגו. תוכנה זו מאפשרת לארגונים בינוניים עד גדולים לנהל תקשורת פקסמילייה בשיטה יעילה ומהימנה תוך כדי שימוש בהתפתחויות של טכנולוגיית הISDN. תוכנת David, אחיו הצעיר של Faxware, מכיל בתוכו בנוסף לפקסמילייה גם יכולות של שרת SMTP, שרת WWW, ניהול מסמכים, גישה לדואר אינטרנט, בנוסף ליכולות Voice-Mail וחיבור לטלפון נייד.

צ'יף שיווק הייתה, עד לשנת 1999, המפיצה הבלעדית במזרח התיכון של (NAI (McAffe, אשר חלשה על %70 מהשוק העולמי של פתרונות אנטי וירוס. חברת צ'יף סיפקה תמיכה מלאה ללקוחות ושירותי פתרון בעיות בתמיכת McAffe.

בשנת 2003 חברת צ'יף שיווק בין-לאומי מכרה את פעילויותיה בנוגע לייצוג של (NAI (Mcafee.

צ'יף שיווק קיבלה לידיה את פעילות המכירות של משפחת תוכנות BOS מתוצרת צ'יף, המשמשות להבטחת המשכיות השירות. בנוסף לכך, צ'יף שיווק סיפקה שירותי תמיכה ברמה ראשונה, שנייה ושלישית עבור לקוחות ונציגי BOS.

בשנת 2021 צ'יף שיווק קיבלה לידיה את שיווק הפעילות סביב המשחק "לשחרר דרקונים" מתוצרת י. ג. ויסבורד.